Jutussahan on jännä twisti se, että Joma ei ollut yhteydessä Kososeen, vaan Kosonen itse soitti Jomaan ja kysyi mahdollisuutta päästä pelaamaan
Tai ainakin noin on yhteisesti nyt sovittu kerrottavan.
Jutussahan on jännä twisti se, että Joma ei ollut yhteydessä Kososeen, vaan Kosonen itse soitti Jomaan ja kysyi mahdollisuutta päästä pelaamaan
Ei, vaan noin se meni. Vällärin optio oli jo käytetty, kun Kosonen otti yhteyttä.Tai ainakin noin on yhteisesti nyt sovittu kerrottavan.
Jännä nähdä, miten lukkarointi järjestetään. Ei mikään tavallinen tilanne, että joukkueessa on kaksi Suomen top-5 lukkaria.
Eiköhän Väliahon kannattaisi pyytää jotain lainapestiä tai lupaa neuvotella muiden joukkueiden kanssa. Tuskinpa se Joensuussa ensi kesän viettää.Ei, vaan noin se meni. Vällärin optio oli jo käytetty, kun Kosonen otti yhteyttä.
Kosonen soitteli myös muita seuroja läpi ja Joensuu sitten tarttui syöttiin.Jutussahan on jännä twisti se, että Joma ei ollut yhteydessä Kososeen, vaan Kosonen itse soitti Jomaan ja kysyi mahdollisuutta päästä pelaamaan
Ei, vaan noin se meni. Vällärin optio oli jo käytetty, kun Kosonen otti yhteyttä.
On se kumma, kun huippulukkarit tuntuu kiertävän Vimpelin kaukaa. Toivotaan, että Kinnunen nostaa talven ja kauden aikana profiiliaan ykköskorin lukkariksi. Kosonen olisi todellakin kelvannut.
Osaako joku Kososen otteita enemmän nähnyt sanoa, onko miehen pelissä havaittavissa jo miten paljon ikääntymistä? Mies on kuitenkin jo 39.
Ainakin pieniä hakee viime kauden perusteella edelleen pirun hyvin, huomattavasti paremmin kuin Väliaho. Tosin niin hakisi varmaan vielä kymmenenkin vuoden päästä, mutta olkoon se taas oma keskustelunsa.Osaako joku Kososen otteita enemmän nähnyt sanoa, onko miehen pelissä havaittavissa jo miten paljon ikääntymistä? Mies on kuitenkin jo 39.
Kenellä on? Koplalla kait Kivipelto-Pitkänen.Jännä nähdä, miten lukkarointi järjestetään. Ei mikään tavallinen tilanne, että joukkueessa on kaksi Suomen top-5 lukkaria.
Kenellä on? Koplalla kait Kivipelto-Pitkänen.
Sitä varmaan tarkoitit. Väliahoa et voinut nostaa top5-lukkariksi.
Pitkänen? Muutaman hassun pelin perusteella Suomen top-5? Ok.Kenellä on? Koplalla kait Kivipelto-Pitkänen.
Noiden kolmen perään sitten Komulaista, Surakkaa ja Väliahoa. Järjestys sitten kirjoittajan värilasien mukaan, mutta ensi kauden kuvitteellista joukkuetta kokoessani ottaisin lukkarikseni mieluummin Surakan kuin Väliahon.Puhtimäki, Kivipelto ja Kosonen on Top-3, mitä sen jälkeen?
Millaisia näyttöjä tällä Pitkäsellä on? Yhden pelin kyllä olen nähnyt ja hyvin pelasi, mutta millä näytöillä Väliahon ohi?Kenellä on? Koplalla kait Kivipelto-Pitkänen.
Sitä varmaan tarkoitit. Väliahoa et voinut nostaa top5-lukkariksi.
Fakta oli kuitenkin se, että Kosonen ei missään vaiheessa tainnut varmistaa lopettamistaan.
Huvittaa lukea kommentteja vähän siellä täällä joissa vedotaan että menestyvä joukkue tarvitsee kaksi lukkaria. Anna mun kaikki kestää.
Jep, parhaimmillaan rytmittää ja vie peliä ihan suvereenisti - muistan kesältä, että muuan Sotkamon Jymykin oli sangen pahasti helisemässä ajoittain. Mutta se fyysinen ja urheilullinen puoli on jotenkin vaillinainen, näppien haut etc. Olisiko näitä taiteilijasieluja, jotka eivät ihan viimeisen päälle jaksa treenata? Mutta siitä ensi kesäksi johonkin keskikastin joukkueeseen, joka nimenomaan lukkaripelissä antaa tasoitusta niin varmasti olisi kova vahvistus.Välläri on sekä teknisesti että taktisesti loistava lukkari, puutteineenkin.