Pesiskausi 2019

  • 357 408
  • 2 431

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Piirosella varmaan uusi räpylä kun ei saa mitään kiinni. Ei edes tuota Kivisen heittoa.

Kieltämättä naurahdin, kun huomasin kuka pallon pudotti pusikkoon. Se onni pojalla on, että tästä ei voi kuin parantaa.

Jussila pelaa juuri nyt mestaruudesta. Takuulla ajatukset ovat vain ja ainoastaan Joensuun Mailassa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Risa

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Huikea lyönti Allulta ja 2-2. Toki ilmeisesti aurinkopallo, mutta olihan nätti osuma.

Ja Heimonen häplää uudelleen Tokkarin suureksi harmiksi, JoMa ilmoittautuu läsnäolevaksi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Risa

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Nämäkö me Tokkarin hehkuttamat sarjan kaksi parasta ulkopelijoukkuetta nyt sitten ovat?

Surullista sinänsä, että läpilyönnit ovat pääosin räpylän alta meneviä.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sinkosi vastarannalla jengi aika vinhasti paikoiltaan, kun Mäkelän lyömä pallo lähestyi.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Onks Viljoo näkyny?

Ja mukana tietenkin mahdollisessa pesäpalloilullisessa rahoitusjärjestelyssä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ei minulle tartte rahaa laitella. Katselen pelit teksti-tvstä ja täältä. Jos Vimpeli finaaliin menee ja kotipeli osuu viikonlopulle, saatan mennä paikan päälle, näkee vanhempia ja sukulaisia samalla. Kiitos kuitenkin joka ja palle ajatuksesta.
 

Palsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, STL Blues, Jymy
Ei minulle tartte rahaa laitella. Katselen pelit teksti-tvstä ja täältä. Jos Vimpeli finaaliin menee ja kotipeli osuu viikonlopulle, saatan mennä paikan päälle, näkee vanhempia ja sukulaisia samalla. Kiitos kuitenkin joka ja palle ajatuksesta.
No ihan kuinka vaan. Mutta jos kiinnostaa, niin tarjous on edelleen voimassa. Kympillä sä näät loppukauden pelit ja jälkilähetykset toki kans.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Isoketo etenee tällä hetkellä ihan helvetin nopeasti.

Edit: Ensi kerralla Perttu menee Heimosen eteen vaihtotilanteeseen.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Tässä pelissä on nähty melkein kaikki.

Palohan tämä on, mutta juoksu se olisi ollut ilman Saukon lönköttekyä.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Erikoinen ottelu, täytyy sanoa. En ihan heti odottaisi seuraavassa pelissä nähtävän vastaavanlaista.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Näkyykö se Ruutu+ sekä töllöstä että luurista? Jos näkyy, saatan moisen ostaa pläjäyttää. Mun tietokone ei kuitenkaan jaksa mitään ikinä pyörittää ja luurista ei jaksaisi kokoajan kytätä, ku ei nää mitään.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Putte ratkaissee tämän jakson.

JoMa vetelee puolikovalla itsensä supervuoroon, ei niitä mielellään näissä peleissä kohtaa.
 

NaPa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Metsurit
Näkyykö se Ruutu+ sekä töllöstä että luurista? Jos näkyy, saatan moisen ostaa pläjäyttää. Mun tietokone ei kuitenkaan jaksa mitään ikinä pyörittää ja luurista ei jaksaisi kokoajan kytätä, ku ei nää mitään.

Töllöstä näkyy chromecastin kautta, luurista näkee kun lataa Ruutu sovelluksen.

Onpas Saarikentällä taas hiljaista.
 

Hubacek

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Vegas Golden Knights, altavastaajat
Näkyykö se Ruutu+ sekä töllöstä että luurista? Jos näkyy, saatan moisen ostaa pläjäyttää. Mun tietokone ei kuitenkaan jaksa mitään ikinä pyörittää ja luurista ei jaksaisi kokoajan kytätä, ku ei nää mitään.

Mä katon Ruutu-sovelluksella Android-TV:llä. Ja kännykällä ChromeCastilla peilaan joskus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös