Sotkamon fanikamerat selostuksineen ovat kyllä jees, mutta nyt yli-innokas kameramies ei välillä pysty olemaan zoomailematta tilanteen ohi. Vähän kuin ne Ruudun ensimmäiset monikamerat tällä kaudell.
Tämä. Sen ylhäällä olevan yhden kameran kuva kelpaisi ainakin mulle varsin mainiosti. Mikrofonien sijoittelua oli puolestaan kentän laidalla oli nyt paranneltu, tai ainakin peliäänet kuului välillä paremmin, siitä plussat!
Tosiaan itse pelistä sen mitä ehdin avausjaksoa katsomaan, niin Jymy perseili tehokkaasti tuon lopun juuri kun olivat hyvillä suorituksilla päässeet pinnan päähän. Kaippa ne taas toisen jakson alkuun sitten tehokkaasti tulee kuitenkin. Jännä homma, miten se menee Jymyllä kovin useasti etenkin kotipeleissä näin. Avausjaksot välillä luvattoman heikkoa (miksi?) ja toisen jakson alut paikoin suorastaan murhaavia vastustajan kannalta.
Samaan aikaan Kouvolassa Vimpeli lahjoittaa avauspinnan kiinniottovirheellä. Toinen pinna Nokkalan lyhyellä, joka oli ihan laadukas.
Vimpelillä näköjään tippunut vielä ennen peliä Rinta-Aho ja Saukko rosterista, jotka ovat vaihtuneet Hanhisaloon ja Olliin. Uskon ja toivon, että vain pieniä vaivoja/varotoimenpiteitä, mutta perseestä silti, kun kokoajan rosteri elää. No, saa nähdä vielä kuinka tuon runkosarjan voiton kanssa käy, kun Veto ja Jymy tuntuvat kilpaa pinnoja vastustajilleen menettävän. Edelleen, runkosarjan voittajalle tarjolla puolivälieriin ennakolta helpompaa vastustajaa, mutta taas toisaalta välieriin Kopla kotiedun kanssa ennemmin vastaan kuin JoMa.
Ps. omalla laillaan turhauttavia aina nämä Kouvolan matsit katsoa, kun se on tuota jatkuvaa pomputtamista erityisesti kotijoukkueen osalta.
Jospa nyt seuraisi vain itse peliä/pelejä, kun vähintään pari lähetystä kokoajan yhtäaikaa käynnissä, niin tekee tänne kommentoinnin hieman haastavaksi ja ei pysy pelien tapahtumissa mukana.