Joo, mäkin ymmärrän sun pointtisi, olen aika konservatiivinen ihminen, ja voisin hyvin elää nykyisenkin säännön kanssa, mutta se vaan tuntuu kelpaavan yhä harvemmalle. Kyllähän mä vastustin pitkään jaksopeliäkin, mutta takki on kääntynyt tässäkin aikaa sitten.Vaikea nähdä, että olisivat kovin potentiaalisia, jos se jää jostain kopinlyönnistä kiinni. Noissa menee aikaa kuitenkin se kaksi minuuttia, kun kutonen ja kasi käyvät nostamassa kopit.
Enemmän sitä aikaa menee, kun joku Kososen Topi pistää tempon nollaan. Enkä minä sitäkään lähtisi säännöillä muuttelemaan, kun se on joidenkin lukkarin tyyli.
Ymmärrän toki näkemyksesi, mutta osaltaan se kuuluu lajiin, että välillä järjestys pyörii päin persettä.
Superpesishän harkitsi itse ykkösestä lähtemistä jo aikaa sitten, mutta eivät sitten lopulta lähteneet muuttamaan. Näkisin, että tempoa oliso nyt joka tapauksessa pyrittävä otteluissa lisäämään.
Ehkä tämä ei kaikilla joukkueilla niin suuri ongelma olekaan, mutta kun oma joukkue IPV on täysin kärjen varassa ja sitä haetaan jopa lyöjistä 4-5 lähdettäessä, niin on noussut pintaan ja tunteisiin.