Sit meitä on kaks.Meinasin lähteä jo tänään. No sunnuntaina sitten. Mä oon se äänekäs läski.
Jakaa ilmeisesti aikalailla mielipiteitä. Itellä meinaa levitä pää samantien kun se aukaisee suunsa.onko Kouvolassakin huono kuuluttaja?
Sit meitä on kaks.Meinasin lähteä jo tänään. No sunnuntaina sitten. Mä oon se äänekäs läski.
Jakaa ilmeisesti aikalailla mielipiteitä. Itellä meinaa levitä pää samantien kun se aukaisee suunsa.onko Kouvolassakin huono kuuluttaja?
Jymyn ilme Kohosen johdolla on sellainen, että Jymy on matkustanut Kouvolaan päättämään kautensa. Ei minkäänlaista tunnetta ja ylipäänsä laiskaa pelaamista. Toki KPL:n vahva alku on osaltaan latistanut sotkamolaisten pelifiilistä.
Kaikki alkoi Piiponniemen hölmöstä kauhaisusta, ilmainen otteen antaminen kotijoukkueelle. Jahas, ja sama jatkuu.
Sit meitä on kaks.
Täytyy nyt muistaa, että kyseessä on jaksopeli ja Sotkamon Jymy, peli ei ole ohi.
Ei. Ilmeen ja otteiden vain pitää parantua roimasti toiselle jaksolle. Toki se kääntyy nopeasti, jos on kääntyäkseen.
Kaksi juoksua riittää ottelun voittoon.Täytyy nyt muistaa, että kyseessä on jaksopeli ja Sotkamon Jymy, peli ei ole ohi.
Tähän vahvasti samaa mieltä. Aikamoista raiskaamista tommonen pelkkä pomputtelu mun mielestä. Noh, näillä mennään.Vaikkei tässä kummankaan puolella varsinaisesti ole, niin saisi jotain tehdä sille, että loppuu tällainen pomppuralli tällaisilla kentillä.
Kysynkin kaikilta joita pomppu ärsyttää. Mikä siinä ärsyttää?
En ois itekkään ikinä uskonu et Sotkamon konttaaminen aiheuttaa mitään muuta kun mielihyvää. Olo on kun Rocky 4 leffassa kun venakot alko hurraamaan rockylleTältä se siis tuntuu, kun tuntuu pahalta Sotkamon Jymyn puolesta.
Tähän vahvasti samaa mieltä. Aikamoista raiskaamista tommonen pelkkä pomputtelu mun mielestä. Noh, näillä mennään.
En ois itekkään ikinä uskonu et Sotkamon konttaaminen aiheuttaa mitään muuta kun mielihyvää. Olo on kun Rocky 4 leffassa kun venakot alko hurraamaan rockylle
Emmä tiiä, mua ärsyttää kaikki mitä en ite osaa =)Kysynkin kaikilta joita pomppu ärsyttää. Mikä siinä ärsyttää?
Emmä tiiä, mua ärsyttää kaikki mitä en ite osaa =)