Niin joo, että ne Puputin homottelut on ok, mutta Komulaisen huudot ei? Opettajuudella ei ole asian kanssa mitään tekemistä, Komulainen on tuolla pesäpalloilijan roolissa. Jos vastustajan kasetti ei kestä, niin sitä vastaan hyökätään. Komulaisen kasetti varmasti kestää, vaikka Puputti huutelee vitun homoa kuinka paljon. Kivimäki - Puputti - Rantalahden kasetti ei tuntunut vastausta kestävän..
Olenko minä puolustellut Puputtia jossain? Jos olen, niin missä? Sinä sen sijaan hyökkäät Puputtia vastaan mutta et näe omien touhuissa mitään väärää.No, näkökantahan se on toki sekin.
Miten muuten pystyt arvioimaan, kenen kasetti kesti ja kenen ei? Kun Komulainen huutelee rivouksiaan vastustajalle, niin hän huutelee ihan leppoisasti ja kun vastustaja kuittaa Komulle takaisin, niin ne tekee sen raivon vallassa, niinkö? Ja kun Komulainen taas reagoi tähän, niin hän on edelleen kuin rauhan tyyssija
Näköjään ihan hyvin onnistui, kun nimimerkki Kisapuistonkin kupista alkoi läikkymään muutaman ViVen pelaajan mukien ohella.
Minulla alkoi läikkymään? Missä? Joku voisi olla kyllä sitä mieltä, että sinulla tässä on viimeisten parin sivun aikana läikkynyt aika urakalla, mikä on kyllä outoa kun ottaa huomioon että sinun kannattamasi joukkue sentään voitti ottelun. Koittaisit nyt rauhoittua vähän, peli on jo ohi.
Ala-arvoista, mutta todennäköisesti vahinko. Jakso päätyi 4-1 ja tuosta syntyi Jymyn neljäs juoksu. Toki voidaan sanoa, että jakso ratkesi tuohon, Veto olisi 3-1 -tilanteessa tullut hurjana neljännen aloittavalle ja tehnyt kuusi juoksua.
Jymyn ollessa kyseessä, en olisi tuosta vahingosta ihan niin varma... Mutta peliä se ei ratkaissut, onneksi kaikkien kannalta.
Jymy on vetänyt käytännössä koko kauden ilman tärkeintä koppariaan, eikä kukaan asiasta valita. Ei joukkue, ei kannattajat. Jymyn pakka meni puolivälierissä uusiksi, kun tärkeä etukenttämies loukkaantui, eikä kukaan valita. Toiset valittavat ja toiset tekevät. Siksi kai Vedolla onkin neljä hopeaa neljältä viime vuodelta.
Miten kun mulla on sellainen mielikuva, että sä olet muutamankin kerran vedonnut Roopen loukkaantumiseen, kun Jymyn takakentän vuotamista on ihmetelty? Sitä paitsi Roopehan on rosterissa, vai mitä?