Kyllähän tässä pitää vielä monen muun tavoin ihmetellä, että Sotkamon ja Vimpelin peli oli jo avauskierroksella. Kyllähän näiden joukkueiden kohtaaminen olisi pitänyt olla myöhemmin, niin pelituntuma olisi ollut parempi ja olosuhteetkin varmaan paremman. Tietysti Jymyn kannattajana olen tyytyväinen varsinkin toisen jakson peliin, mutta ensimmäinen jakso oli kyllä varsin vaisu, kun huomioi joukkueiden potentiaalin.
Jotenkin kuvaavaa, että Vimpeli sai puolet juoksuista harhaheitolla yhdessä tilanteessa...
Eikös muuten aiemmassa viestissä mainittu Saku Hakkarainen ole takavuosien huippupelaaja Kari "Karra" Hakkaraisen poika? Kari Hakkarainen on mielestäni kaikkien aikojen paras pesäpalloilija, oli niin ylivoimainen aikoinaan varsinkin sisäpelissä. Toni Kohonen on kyllä myös eräs kaikkien aikojen parhaista, varsinkin ulkopelitaidoillaan. Myös toinen Karra eli Kuusiniemi oli tietysti varsin monipuolinen, voittanut muun muassa etenijä- ja lyöjätilaston sekä pelasi ulkona melkein mitä paikkaa tahansa.
Silti Hakkarainen on mielestäni ykkönen. Tietysti eri aikojen ja eri pelaajien vertailu on osin jopa mahdotona, itse olen alkanut seurata pesistä 80-luvulla, joten semmoiset nimet kuin Mauri Pyhälahti, Seppo Uusi-Oukari, Kalevi Luoma ja Matti Lautala ovat vain nimenä tuttuja.