Oliko muita kuin Kiteellä vai missä joskus, kun ei päässyt lukkariksi ja päästi palloja läpi?No jopa itse Kohosella taisi olla joskus huonoja päiviä.
Plus ehkä yli 40-vuotiaana hidastuttuaan.
Oliko muita kuin Kiteellä vai missä joskus, kun ei päässyt lukkariksi ja päästi palloja läpi?No jopa itse Kohosella taisi olla joskus huonoja päiviä.
Sama meno päälle ens sunnuntaina El clasikossa?Ylivoimainen roolissaan, kun pysyy ehjänä. Sehän se suurin haaste.
Tää on mun Veto. Nyt on kaunista kertakaikkiaan kaunista lyöntipeliä.
Oliko muita kuin Kiteellä vai missä joskus, kun ei päässyt lukkariksi ja päästi palloja läpi?
Plus ehkä yli 40-vuotiaana hidastuttuaan.
Emmerdalen uusinnat kolmatta kertaa läpi?
Kyllä. Silloin ollaan paikanpäällä!Sama meno päälle ens sunnuntaina El clasikossa?
Goat palloa jorpakkoon x 3.
Ja vielä tuoduista kymppi täyteen.Kanalalla nyt torstain Kiteen pelistä ja tästä yhteensä kolme kunnaria ja kärkkärit 21/22.
Vähintään 300!Joko tänä vuonna menee 200 kärkilyöntiä rikki?
2010-luvulla kärkkäri tilastoa ei muuten voitettu kertaakaan alle 200. Nyt kolmena vuotena putkeen alle 200 menny kaikki.Vähintään 300!
Ei vaan.. Taisi alkupuoliskon tahti olla Elmerillä viime kautta vaisumpaa kaiketi.
Onneksi astui kuvaan vasta, kun peli oli jo taputeltu. Pinna vai pariko siinä tuli auringon avustamana, ei kivoja tietty nämä. Tosin Tahko ei tehnyt tasoittavallaan yhtä ainutta pinnaa, vaikka sama aurinko siellä möllötti. Tälle kautta noita ei ole montaa matsia (vuoroa) vielä ollut, liekkö sattunut puolipilvistä tms. säätä aina sopivaan aikaan.Ulkopelijoukkue ei ole nähnyt palloa viimeiseen kymmeneen minuuttiin. Kuka tästä nauttii?
Onneksi astui kuvaan vasta, kun peli oli jo taputeltu. Pinna vai pariko siinä tuli auringon avustamana, ei kivoja tietty nämä. Tosin Tahko ei tehnyt tasoittavallaan yhtä ainutta pinnaa, vaikka sama aurinko siellä möllötti. Tälle kautta noita ei ole montaa matsia (vuoroa) vielä ollut, liekkö sattunut puolipilvistä tms. säätä aina sopivaan aikaan.