On. Seinäjoellahan mies asustelee.Onko siellä Tokkari selostajana fanikamerassa Seinäjoella?
On. Seinäjoellahan mies asustelee.Onko siellä Tokkari selostajana fanikamerassa Seinäjoella?
On. Seinäjoellahan mies asustelee.
Joo, ensimmäistä kertaa myös itse kuulen miestä selostushommissa. Homma toimii.Sen tiesin, että asustelee, mutta en ole ennen kuullut selostajana. Hyvinhän tuo toimii!
Sen verran tullut nyt Hutunkeittäjiä kuunneltua, että Tokkarin selostaessa sitä odottaa, että kohta Eronen tai Österlund kommentoi jotain :DSen tiesin, että asustelee, mutta en ole ennen kuullut selostajana. Hyvinhän tuo toimii!
Sen verran korjausta, että eihän Sallinen lautaskammoa saanut. Taisi olla Aamulehdessä iso juttu, että paniikkikohtauksista oli kyse.Viime kaudella pohjoisen reissulla Sallinen sai lautaskammon. Tämä pohjoisen reissu alkaa näyttämään pahalta, kun ensin Hukkaa paikkaillaan, kun Kivelä astui jalalle ja nyt Tanhua törmää syöksyessään pesävahtiin.
Onko tämä Tokkari joka selostaa Jymyjussien ja Massi PP:n peliä?
Onko tämä Tokkari joka selostaa Jymyjussien ja Massi PP:n peliä?
Kyllä on! Minä kyselin jo aiemmin samaa...
Olen sen jutun lukenut ja tiedän paniikkikohyauksista.Sen verran korjausta, että eihän Sallinen lautaskammoa saanut. Taisi olla Aamulehdessä iso juttu, että paniikkikohtauksista oli kyse.
Tuo on aika erikoista.Hudilla juoksu Lapualle. Enpä ihan muista äkkiseltään nähneeni tuollaista. :)