Vesselin pelitapa toimii sisäpelissä hiton hyvin silloin kun joukkue saa hurmoksen päälle. Ei mitään prosenttipelin pyöritystä ole tosiaankaan.
No josko modet siirtäisi viestit oikeeseen paikkaan.@Petofani lla omat bileet tuolla noin. Aina naurattaa toisen sählääminen!
Eiköhän se ole. Vesseli on aina tainnut pyörittää tuollaista aika rohkeaa peliä. Haminassa se oli ainakin sitä.Imatra pelas kyllä hienoa pesistä heti! Saa nähä onko tätä koko kesä sitten. Tottakai kun tolla tyylillä ei lähe homma pyörii, niin se on aina itsemurhaa.
Itse poistin. XD Inhimillinen vahinko.No josko modet siirtäisi viestit oikeeseen paikkaan.
Ensi kautta odotellessa.Mulla meni usko poikiin jo ensimmäisen ottelun ensimmäisen jakson toisessa tasoittavassa sisävuorossa. Tästä on hyvä lähteä kehittämään.
Varmaan ilo seurata matseja.Mulla meni usko poikiin jo ensimmäisen ottelun ensimmäisen jakson toisessa tasoittavassa sisävuorossa. Tästä on hyvä lähteä kehittämään.
No se on vuosi ja uusi kesä sitten.Mulla meni usko poikiin jo ensimmäisen ottelun ensimmäisen jakson toisessa tasoittavassa sisävuorossa. Tästä on hyvä lähteä kehittämään.
Varmaan ilo seurata matseja.