Pesäpallo – liveseuranta

  • 752 962
  • 18 708

Nerozki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sotkamon Jymy, Man Utd
Pesäpallokausi alkanut, ihanaa. Mä en kyllä lämpee noille numeroille selässä. Turhia mielestäni, varsinkin jos mennään alle 10 numeroihi selkään.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Lepistö ihan kylmänä.
Olisin itse laittanut ykköstä purkamaan niin saisi edes lyöntejä alle. Lapuan olisi pitänyt perästä pelata, mutta taas lyöntikätjewtys pyörii miten pyörii.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Tässä alkukaudesta voisi olla oranssilla paikka iskeä montaa joukkuetta vastaan. Tosi hankalan näköistä molemmilla tuo sisäpeli. Toikka kyllä toisaalta pitää noilla korkeilla syötöillä aika hyvin Lapuaa näpeissään. Ikää vasta 20 vuotta. Voi kehittyä vielä tosi kovaksi lukkariksi.
 

Petofani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Anaheim, Raahe-Kiekko, PattU, Lippo
Jos Hudd oli lähtenyt suoraan syötöstä, niin olisi ollut täp täp.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Jos Hudd oli lähtenyt suoraan syötöstä, niin olisi ollut täp täp.
Olin juoksuksi tuomitsemassa, mutta ulkopelaajakin olisi hieman erilailla suorittanut.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Todella vakuuttavan näköistä tekemistä ollut Noora Pasilta mailassa. On kehittynyt kovasti talven aikana.
 

Petofani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Anaheim, Raahe-Kiekko, PattU, Lippo
Lapuan pitäisi lähteä yrittämään Saukkoa kotiin asti tasoittavalla.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Voi voi voi. Joma sössii mahdollisuudet jaksovoittoon.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Ai että. Onhan tämä nyt vaan taas hienoa, että pesikset on alkaneet. Tulee pitkät kolme viikkoa odottaa, että kaudet alkaa täällä Suomessa, kun nyt ensin annetaan vähän alkumaistijaisia.

Edit: Itseasiassa suomarit ja junnujen sarjat alkaa näköjään jo kahden viikon päästä. Nekin kiinnostavat, ja mahdollisuuksien mukaan tuohon vallikentälle toki niitäkin pelejä katsomaan.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös