Eiköhän siinä tullut sitten sarjatasojen ero selväksi.
Koska Huttunen on huomattavasti parempi.
Oli muutenkin aika horjuvaa työskentelyä, mitä ottelua katsoin.Tuo puolikorkea tai lähes tolppa oli todella iso virhe Kankaanpään lukkarilta viimeiseen syöttöön.
Olihan lähes selvää, että sieltä tullaan lennolla tai linkku pois merkillä, kun tarvitaan vain yksi juoksu.
Tuli, tässä tapauksessa erittäin pieni.Eiköhän siinä tullut sitten sarjatasojen ero selväksi.
Ihan nyt siis jos vaikka Alajärveenkin vertaa, jota vastaan HP tuossa lopussa pelasi paljon pelejä, niin onhan jo heidänkin ja Kankaanpään välillä ihan todella huomattava tasollinen ero. Sen eron näkee oikeastaan kautta linjan lähes kaikilla pelin eri osa-alueilla.Tuli, tässä tapauksessa erittäin pieni.
Oli muutenkin aika horjuvaa työskentelyä, mitä ottelua katsoin.
Se oli ihan pelinjohtaja Häkämies.Kukas sieltä Haminan taustajoukoista kävi vetämässä pienet tuuletteluprovot KaMalle?
Ikä varmaan sitten selittää, siihen nähden ihan ok.No, 18-vuotias vetänyt vahvan kauden ykkösessä.
Juu, ei se mun elämää kosketa millään tavalla, vaikka vähän provosoidaan. En vaan havainnut, että se oli ykköspelinjohtaja, joka sinne päin meni. Luulin huoltajaksi tms.Se oli ihan pelinjohtaja Häkämies.
Nuo samat kaverit heitteli täydellä voimalla takakentältä tahallaan viime kesänä palloa kohti vastustajan vaihtopenkkiä. Joukkueen 2PJ on ihan oma lukunsa.
Voi kyynel, jos saavat vähän omaa lääkettään joltain takaisin.
Tais olla juurikin niin, kortti annettiin Häkämiehelle, ikään kuin joukkuerangaistuksenaJuu, ei se mun elämää kosketa millään tavalla, vaikka vähän provosoidaan. En vaan havainnut, että se oli ykköspelinjohtaja, joka sinne päin meni. Luulin huoltajaksi tms.
Alajärvestä en tiedä, mutta Haminan ja Kaman välillä ei nyt hirveää eroa oo kyllä nähtävissä. Eroa on just tuon verran.Ihan nyt siis jos vaikka Alajärveenkin vertaa, jota vastaan HP tuossa lopussa pelasi paljon pelejä, niin onhan jo heidänkin ja Kankaanpään välillä ihan todella huomattava tasollinen ero. Sen eron näkee oikeastaan kautta linjan lähes kaikilla pelin eri osa-alueilla.
Juu, ei se mun elämää kosketa millään tavalla, vaikka vähän provosoidaan. En vaan havainnut, että se oli ykköspelinjohtaja, joka sinne päin meni. Luulin huoltajaksi tms.
Hamina olikin Alajärveä huonompi. Ei mitenkään valtavasti, mutta juuri ratkaisevan verran kumminkin.Alajärvestä en tiedä, mutta Haminan ja Kaman välillä ei nyt hirveää eroa oo kyllä nähtävissä. Eroa on just tuon verran.
Oli päässä sitten, minkä väriset lasit tahansa.
Okei, itse olen aika paljonkin seurannut ykkösen kärkipään ja myös Superin häntäpään joukkueiden pelejä.Hamina olikin Alajärveä huonompi. Ei mitenkään valtavasti, mutta juuri ratkaisevan verran kumminkin.
Ei kait mitään ihan siis fyysisiä tappeluita.Onko pääsarjatasolla nähty kunnon myllyjä? Alemmilla tasoilla ehkä? Itsellä tulee mieleen ainostaan pari ”läheltä piti” - tilannetta: Pattijoki-Sotkamo joskus 20v sitten(?) ja sitten jokunen vuosi sitten jokin Haminan karsintasarja tms. @adolf ?
Hamina sai kaksi kertaa sakkoja, kiitos tämän kuuluttajan. Olikohan ne 500€ ja 1000€?Kuuluttaja vallikentällä yhä edelleen sama, ja varsin pidetty tyyppi meidän peleissämme. Kotiin päin vetää joo, mutta entäs sitten? Tuohon aikaan hänellä mopo keuli paljon enemmän, ja tästä tapauksesta olen minäkin HP:n kannattajana sanonut monesti, että se mopo lähti aivan rukkasesta. Hamina taisi saada tuosta jotkut rahalliset sanktiot, ja tämän tapauksen jälkeen kuuluttajalta nämä vastustajan provosoinnit hävisi oikeastaan ihan kokonaan pois, vaikka värilasit tiukasti päässä edelleen onkin.
Ihan mahdollista, en muista enää.Oliko niin, että jälkimmäisen eli videolla olleen keissin jälkeen kuuluttaja sai toimitsijakieltoa ja siirrettiin sivuun toimitsijakieltoa pidemmäksi ajaksi? Seuraavana vuonna muistaakseni kuulin tai näin kuuluttajaa seuraavan kerran.
Isä muisteli usein Nurmon ja Vimpelin kuumia paikallispelejä ja että Saarikentällä olisi pari kertaa pitänyt poliisien suojata tuomareita. Itse muistan 80-luvulta nousun kannalta ratkaisevan tärkeän ottelun (Nurmosta oli peräti bussi matkassa ja paljon meitä autolla tulleita), jonka Nurmo niukasti voitti ja siinä lopussa kuulutettiin yleisölle, että "muistakaa että tuomarit ovat koskemattomia". Nurmo taisi yhdeksännessä lyödä jokeen kahdella palolla ja voitti ottelun viime hetkessä. Mäntymaan Antti oli kai aika selvästi aiemmin palanut niin yleisö raivosi ympärillä että "palanut mies toi juoksun", ja muistelen että siinä myös kävi harvinaisesti niin että Veto sekoili jokiheitossa ja yrittivät kotiin eikä kakkoselle paloa tmv.Sitten jos mennään jonnekin oikeasti historiaan, niin onhan sitä kaikenlaisia tarinoita kuullut. Poliisisaattueessa on kuulemma joskus pitänyt tuomareita esimerkiksi viedä pois. Ehkä nämä olivat jotain sitä kultaisen 70-luvun aikoja, kun täällä on viimeksi mestaruutta juhlittu.