Pesäpallo – liveseuranta

  • 860 481
  • 21 193

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Viime pelissä annettiin yksi puoli-ilmainen 1+1 ekassa vuorossa
Ja kun tuossa ei olisi ollut tarpeeksi niin se kunnari rakentui, kun Hollanti hörppäsi Myllyniemen pystykopin.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Olen tosi yllättynyt siitä, että Kempele näyttää näin hampaattomalta.

Ihan täysi vastaantulija, ja ei olisi jotenkin sen ViVe-sarjan jälkeen uskonut.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Jotenkin sitä selitti, että avauspelissä KeKillä jäi piippuun Veto-sarjan jäljiltä, lepoedulla latautunutta kotijoukkuetta vastaan. Mutta sitten taas peli #2 jotenkin kotikipsiä ja virhealttiutta. Rento suorittaminen ja haastaminen loistaa poissaolollaan.

Otantaa on nyt sen kolme jaksoa jotka Manse on kaikki vienyt. Katotaan kykeneekö Kiri vielä nostamaan ryhtiään vai onko selkärangan naksahdus sittenkin se todennäköisempi vaihtoehto.
 

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olen tosi yllättynyt siitä, että Kempele näyttää näin hampaattomalta.

Ihan täysi vastaantulija, ja ei olisi jotenkin sen ViVe-sarjan jälkeen uskonut.
Nuo on vähän kaksipiippuisia juttuja, että jatkuuko hurmos vai tyhjeneekö takki tuollaisen ottelusarjan voiton myötä. Odotin kyllä itsekin vahvempaa KeKiä, eivät kuitenkaan enää ensikertalaisia ole välierissä.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Hyvää pientä knoppitietoa tulee taas. Eihän näitä tiedä, kun ei ole itse ikinä pelannut, vaikka peliä onkin ihan valtavasti katsonut. Ja ihmetellyt näitä erilaisia mailoilla ja meloilla näytettäviä merkkejä.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Kohta taitaa tulla aika railakkaasti vettä tuolla.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Jani Lassila vaikuttaa neloskorin nostelijalta.

Hemmetin helpon näköistä syöttöä.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Aivan vitullinen määrä taas tuota nykimistä, heittelyä ja härväämistä.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
KeKin kotiutukset, hyi helvetti. Hampaatonta.

Toki, Puhtimäellä oma roolinsa.

Mä taidan antaa periksi tän pelin suhteen. Huomenna uusiks.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onhan tämä ihan eri Keki kuin Vetoa vastaan. Sisällä ja ulkona. Harmi. Ehkä Veto oli sitten vaan tosi heikko ja/tai Manse on kova.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Myllyniemen juoksuttaminen ulkokentän toimesta kotoa kolmoselle kertoo oleellisen ulkopelissä. Ja sieltä taas kopparit pallon perässä.
 

erku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
On kyllä kiusallisen suuri tasoero. Kempele ei ole yhtään sen lähempänä Mansen voittamista kuin Pattijoki oli puolivälierissä tamperelaisia vastaan.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hetki sitten harmitti etten pääse katsomaan seuraavaa sunnuntain 13:00 peliä, mutta nyt ei oikeastaan enää harmitakaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös