Kyllä tuossa kaksi ottelupalloa vielä Jymyllä on. Peli kerrallaan se on mentävä, ja vaikka huomenna tukkaan tulisikin, niin edelleen Jymyllä on se mahdollisuus mestaruuteen.Huomenna on Jymyn mahdollisuus mestaruuteen. Toista kertaa eivät saaresta hae voittoa. Tätä arvelen minä.
Voi se olla näinkin. Aattelin että Veto on vaan niin vaikea voittaa kotona. Katellaan.Kyllä tuossa kaksi ottelupalloa vielä Jymyllä on. Peli kerrallaan se on mentävä, ja vaikka huomenna tukkaan tulisikin, niin edelleen Jymyllä on se mahdollisuus mestaruuteen.
Jos pitää valita showpainin tai pesäpallon välillä, niin valitsen showpainin. Yhteistähän näissä on se että ottelun lopputulos on määritelty etukäteen.@Roger Moore heti tänne suosikkilajisi alkamassa!
Pätkiiks jollain muulla Ruudun kautta? Mulla stoppas jo kuva kokonaan.
Täällä tais kaatua koko Ruutu. Piti ottaa virrat pois kokonaan telkkarista, että sai Ylen auki.Jep. Ruutu jatkaa suorittamista.
Ei pätki ainakaan tällä hetkellä, mutta äänet tulee taas kuvaa jäljessä niinkuin eilen...Eli Ylen lähetykseen turvauduttavaPätkiiks jollain muulla Ruudun kautta? Mulla stoppas jo kuva kokonaan.
Mulla lähti toimimaan, jäätyi kerran ja pysyi siinä parisen minsaa. Nyt skulaa.Täällä tais kaatua koko Ruutu. Piti ottaa virrat pois kokonaan telkkarista, että sai Ylen auki.
Harmittaa kun olin silloin ysärillä alaikäinen, olisin saattanut voittaa monta sataa markkaa.Jos pitää valita showpainin tai pesäpallon välillä, niin valitsen showpainin. Yhteistähän näissä on se että ottelun lopputulos on määritelty etukäteen.