Kuollut mies kolmosella.
Yllättäen palstan suurin Sotkamo-vastainen vinkuja näkee omiaan.Ei ole
Kovastihan peli- ja syöttötuomari yrittivät vieraita auttaa. Ei vielä riittänyt.Vaikea on sarjakärkeä + tuomaria voittaa
Yllättäen palstan suutin vinkuja näkee omiaan.
Yllättävän tiukille meni ensimmäinen jakso.
Kovastihan peli- ja syöttötuomari yrittivät vieraita auttaa. Ei vielä riittänyt.
Minä osaan yhdyssanat, suutinvinkuja olisi sellainen. Korjasin kirjoitusvirheeni lainaamaasi viestiin.Suutin vinkuja??? Onko sun mopossa suutin tukossa?
Ei juuri ole tarvetta vinkua moisesta, kun voittaa jakson. Ihmetyttää vain joidenkin näkemys kotituomareista, kun useampi tuomio kääntyi vieraille. Minusta varsin tasapuolisesti vihelletty jakso, missä sattui virheitä molempiin suuntiin.Yllättäen Sotkamon fani itkee taas tuomareista...
Minä osaan yhdyssanat, suutinvinkuja olisi sellainen. Korjasin kirjoitusvirheeni lainaamaasi viestiin.
En tiedä, mutta olen aika varma, että suutinvinkujasta tulee palstalegenda.Mikä on suutinvinkuja? Ymmärrän, että moposi suutin saattaa joskus vinkua, mutta mikä on suutinvinkuja?
En osaa sanoa. En ole niin lapsellinen, et tartun kirjoitusvirheisiin. Totesin aiheesta vain sen verran, että moinen termi olisi yhdyssana, ei erikseen kirjoitettu kuten lainaamassasi viestissä.Mikä on suutinvinkuja? Ymmärrän, että moposi suutin saattaa joskus vinkua, mutta mikä on suutinvinkuja?
Ehkä joskus teillekin päin rantautuu tyyli, että mainoksissa käytetään esimerkiksi urheilijoita. Kyseinen mainos on Monetor-nimisen yrityksen ja heidän mainoskasvonsa on Konsta Kurikka, joka taas on huippu-urheilija.Tämä selittää hieman - paitsi sitä miksi Kurikka on mainoksissa?