Siinä voi olla kotijoukkue ihmeissään, kun JoMa on lainannut koko IPV:n joukkueen ja se paljastuu vasta kiilassa...Onko Imatran Palloveikot muuttunu Joensuun Mailaksi?
Mä kanssa ihmettelin, että onko vesseli lähtenyt heiluttelemaan viuhkaa jo toiseenkin seuraan.Onko Imatran Palloveikot muuttunu Joensuun Mailaksi?
Rahajoukkueen etuja kun voi hämmentää vastustajaa tuollakin tavoinSiinä voi olla kotijoukkue ihmeissään, kun JoMa on lainannut koko IPV:n joukkueen ja se paljastuu vasta kiilassa...
Parempi niin päin.Eihä tuosta selostuksesta kuule Sotkamosta mitää kun selostamon äänet hiljaisella ja katsomon äänet kovalla.
Pesän kärkeen tulleesta heitosta voisi antaa vapaataipaleen - toivottavasti tulkinta on tuo hyvin pian.HP:n lukkari heitti polttoyrityksen ykkösellä kärkkynyttä Kouvolan pelaajaa päin jonnekin yläkropan alueelle. Ihan höpönassua näytti tekevän.
Kyllä raiskattiin Jomaa tuossa. Rauhan tyyssija Huotarikin kävi aika kuumanaNyt meni syöttötuomari Jan Brandt vanhanaikaiseen.
Lieto lyö koukun ykkösrajaan ja lyönti osuu keskelle rajaa, ja etenijä ehtii kolmoselle.
Mä olen kyllä Sotkamon puolella tänään vedonlyönnillisesti, mutta oletko sitä mieltä, että lähetys on toiminut hyvin? Ei mulla ole mitään antipatioita näihin joukkeihin, molemmissa pelaa tuttuja.Älä nyt @Mazaa viitsi antipatioitasi jokaisessa viestissä tuoda esille. Milloin on lähetys perseestä, milloin Konsta Kurikan naama, milloin tuomaristo ja milloin koko Sotkamo.
Se on ihan mahdollista.Ehkä Kurikka on ihan tarkoituksella mainoksissa.