Kopsahdus kuului kyllä, mutta en jaksanu kelata, kumpaan em. noista osui.Kuuluhan tuosta Matikan pompusta kopsaus etulautaan tänne sohvalle asti.. Mutta kukapa minä olen tuomitsemaan! Vai osuiko maila syöttölautaan?
Kopsahdus kuului kyllä, mutta en jaksanu kelata, kumpaan em. noista osui.
Oli melko kliininen esitys Jymyltä. Mitään ei annettu vaikka oli kovia poissaoloja. Onko Rytköselle parempi paikka jokerina?
Ville Viita oli kyllä hyvä tänään. Diggasin vaihtopelistä. Roope oli roope ja sitte Huotari löi komeesti.
Näköjään näin meni. Tupsahti vaneriin.Minäpä kelasin ja selkeesti pallo etulautaan! Väärin meni...
Pyyhkikö Komulainen siitä vielä jäljen pois, kun tuomari oli menossa katsomaan ja onko tuo tosissaan sallittua?Näköjään näin meni. Tupsahti vaneriin.
No kaikkihan niitä pyyhkivät. Vähemmän yllättäen aiheuttaa pahennusta silloin, kun Jymyn pelaaja moisen tekee.Pyyhkikö Komulainen siitä vielä jäljen pois, kun tuomari oli menossa katsomaan ja onko tuo tosissaan sallittua?
Pyyhkikö Komulainen siitä vielä jäljen pois, kun tuomari oli menossa katsomaan ja onko tuo tosissaan sallittua?
Mitä sä kiukkuat, enhän mä sitä paheksunut vaan kysyin vaan.No kaikkihan niitä pyyhkivät. Vähemmän yllättäen aiheuttaa pahennusta silloin, kun Jymyn pelaaja moisen tekee.
28 nollavuoroa putkeen, uusi seuraennätys.
28 nollavuoroa putkeen, uusi seuraennätys.
Ei todellakaan ole sallittua.Pyyhkikö Komulainen siitä vielä jäljen pois, kun tuomari oli menossa katsomaan ja onko tuo tosissaan sallittua?
Jotenkin ihan pirun yllättävää. En olisikaan halunnut nähdä mitään.Jaaaaa Ruutu vetää pimeäksi.