Hehe, kyllähän minäkin lintutornissa vierailin vähän nuorempana. Itse asiassa kolmessakin lintutornissa olen käväissyt näissä merkeissä, ja kullakin kerralla eri naisen kanssa. Kimppatornia en ole kuitenkaan kokeillut, kun en mikään pervo sentään ole.
Porkkalanniemessä on mukava ja tunnelmallinen lintutorni, tai oli ainakin 90-luvulla. Hiukan avoinainen paikka kylläkin, tornin juurelta huomasi varmaan helposti jos yläkerrassa nussittiin. Lintubongareita pyörii Porkkalassa joskus ihan perkeleesti, varsinkin jos jonkun ruisräähkäruikun huhutaan pysähtyneen ohikulkumatkalla. Vitun pervertikkoja nekin kiikareidensa kanssa.
Viikin lintutorni Helsingissä on uudempaa tekoa, ja tarjoaa kovastikin näkösuojaa intiimeille toiminnoille. Jopa siinä määrin, ettei touhu oikein täytä julkean ekshibitionismin tunnusmerkkejä. Oiva naima- ja poskeenottopaikka kyllä, mukava penkki ja kaikkea. Koirankusettajia ja lenkkeilijöitä pyörii ympärillä ajoittain runsaastikin.
Pikatien linja-autopysäkillä olen harjoittanut muinoin coitusta. Paikka oli siis sellainen vesivanerista tehty loora, joka tarjoaa kolmelta suunnalta vähäsen tuulensuojaa, näkösuojaakin. Ohi kiitävistä autoista en huomannut että olisi morjesteltu.
Kerrostaloasunnon polkupyörävarasto soveltuu todistetusti myös polkemiseen.
Lukioaikana nussin tyttöä koulun invavessassa kun oli vapaatunti, tai sitten tytöllä oli vapaatunti ja lintsasin omalta tunniltani. Sen muistan että vittumainen englanninopettaja käveli aulassa ja jäi luullakseni kuulostelemaan onko vessasta joku. Tiesin korkokenkien kopinasta kenestä oli kyse. Samoin tiesin mistä se ämmä oli tulossa. Sekin nimittäin tapasi käydä nussimassa keskellä työpäivää. Ihan reilusti vieraissa, koko kylän tiedossa ollut julkinen salaisuus.