Pervoilu

  • 55 544
  • 104

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Mikäs on pervointa mitä olette tehneet ja kehtaatte vielä tunnustaa? Pidätte äitin alushousuja? Jotain muuta, mutta mitä?

Itse olen tehnyt temput, niin että puolet sukulaisista näki. Pervoa.

Joskus tykkään ottaa ilmakylpyjä metrossa. Kassini roikkuvat kuin banaanit tummaihoisen käsissä.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti Spencer
Joskus tykkään ottaa ilmakylpyjä metrossa. Kassini roikkuvat kuin banaanit tummaihoisen käsissä.
- Tuota noin.. mitä ovat ilmakylvyt?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pervointa mitä olen tehnyt on varmaan se kun katsoin jakson Kauniita & Rohkeita silloin kun se oli dubattu vieläpä suomeksi. Sitä perversiota minun on enää vaikea ylittää...
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti Spencer
Itse olen tehnyt temput, niin että puolet sukulaisista näki. Pervoa.

Elikkäs selvästikin olet Iiro Seppänen, joka taikoi Eskon europarlamenttiin..
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Ted Raikas
Pervointa mitä olen tehnyt on varmaan se kun katsoin jakson Kauniita & Rohkeita silloin kun se oli dubattu vieläpä suomeksi. Sitä perversiota minun on enää vaikea ylittää...

Ja kehtaat vielä tunnustaa. Hyi helvetti!

Minäpä olen "dändättänyt" lujaa huutaen tv-sarja Bonanzan tunnaria lentokoneen vessassa sillä seurauksella, että oven taakse tuli stuertti huutamaan "turpa kiinni tai minä avaan wc:n lattialuukun".
Niin, siis tuo dändättäminenhän tarkoittaa Bonanzan tunnarin "laulamista" tähän tapaan: Dändädädändän dädädädä dändän dändää, dändädädändän dädädädändän dändädädändändää...

Olen myös ajanut polkupyörällä alasti. Siis täysin ilman vaatetusta. Mainittakoon, että pyörässä oli satula asennettuna. Niin, ja kaiken lisäksi tämä tapahtui Helsingin keskustassa, Runeberginkadulla.

Olen myös kerran syönyt berliininmunkin koskematta siihen käsillä. Sen jälkeen naama oli niin tahmea, että puista putoilevat lehdetkin tarttuivat poskiin.
 

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Viestin lähetti Predator
Ja kehtaat vielä tunnustaa. Hyi helvetti!


Olen myös ajanut polkupyörällä alasti. Siis täysin ilman vaatetusta. Mainittakoon, että pyörässä oli satula asennettuna. Niin, ja kaiken lisäksi tämä tapahtui Helsingin keskustassa, Runeberginkadulla.


Eräs ystäväiseni ajeli pyörällä ns. syntymäasussaan. Kesken ajelun hänet yllätti kuitenkin kakkoshätä. Hätä ei kumminkaan ollut tämän näköinen, nimittäin urho ripuloi munamankelin satulan nokkaan pysähtymättä. Tämän jälkeen hän hylkäsi ajokkinsa, ja sinkautti alastoman noin satakiloisen ruhonsa minun autoni tuulilasiin. Voin kertoa että yllätyin suuresti tästä tempauksesta.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Minä ajelin tässä muutama vuosi sitten prätkällä kreikan vuoristossa, välillä Igoumenitsa - Thessaloniki. Päätin testata onnistuuko kuseminen hiljaisessa vauhdissa. Nousin seisomaan jalkatapeille, käännyin hieman vinoon ja annoin mennä. Tottakai seuraavassa kurvissa tuli vastaan turkkilaisia lomailijoita saksankilpisillä mersulla...
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Olen kerännyt kadulta koiranpaskaa roskiksesta löytämääni käsilaukkuun ja annostellut sitä samassa rapussa asuneen leskirouvan postiluukusta sisään.

Tästä on aikaa noin 15 vuotta, joten naapurit olkaa huoleti. Ainakin em. asian suhteen.
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Viestin lähetti Shayne
Olen kerännyt kadulta koiranpaskaa roskiksesta löytämääni käsilaukkuun ja annostellut sitä samassa rapussa asuneen leskirouvan postiluukusta sisään.

Tästä on aikaa noin 15 vuotta, joten naapurit olkaa huoleti. Ainakin em. asian suhteen.

Ihan vain puhtaasta uteliaisuudesta, mikä sai sinut valitsemaan tämän rouvashenkilön kohteeksesi? Eli mitä hän oli tehnyt ansaitakseen näin "paskaisen" kohtalon?
 

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Opiskeluaikana meillä oli viheliäinen naapuri kerrosta alempana, siinä ihan meidän kämpän alapuolella. Vanhapiika_muuan_kas valitti joka pienimmästä rapsahduksesta. Ei olisi saanut vetää vessaa enää klo 21 (!) jälkeen, eikä kävellä ilman villasukkia, kun muuten niin kovin tömisee. Pianonsoitto oli "jumalatonta peliä" ihan keskellä päivääkin.

Kun sitten muutettiin pois, tilasin hyvää hyvyyttäni eukolle Ratto-lehden vuosikerran. Mahtoi siinä vanhurskaalla ja jumalaapelkääväisellä ikäneidolla maailmankuva laajentua, kun lehteensä tutustui. Lasku meni tietenkin myös samaan osoitteeseen, lahjatilauksesta ei ollut kyse.

Ike
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Eisenhower
. Pianonsoitto oli "jumalatonta peliä" ihan keskellä päivääkin.

Kun sitten muutettiin pois, tilasin hyvää hyvyyttäni eukolle Ratto-lehden vuosikerran.


Pianonsoitto saattaa kerrostalossa joskus todellakin olla "jumalatonta peliä". Kuvitteles Ike olevasi vuorotyöläinen, joka yön duunia puskettuaan haluaisi päiväsaikaan seikkailla Höyhensaarilla. Sitten naapurissa sattuu olemaan joku pianonsoiton alkeisiin hurahtanut, joka yrittää epätoivoisesti takoa pianosta esiin Kissanpolkan ensisäveliä... tyyliin: ding ding, eiku, ding ding ding, eiku ding dong ding, eiku ding ding dong, eiku... ja tätä jatkuu tuntitolkulla...

Mutta tuo Raton tilaaminen oli kyllä todellinen kulttuuriteko! Minäkin teini-ikäisenä avarsin maailmankatsomustani tuon ylimainion asialehden välityksellä. Sen sivuilla oli kaikki mitä teini tarvitsi: isot tissit, sotajutut, rikokset ja alienit. Ilmankos minusta onkin kehittynyt näin kultturelli paskiainen.
Ilman Raton loistavia kertomuksia minulle ei olisi koskaan selvinnyt Adolf Hitlerin viehtymys kakkaleikkeihin, Charlie Chaplinin peniksen pituus erektiossa, Kyllikki Saaren suohaudan tarkka sijainti, Kreivi Ylermi Lindgrenin panomuistiipanovihkon muistiinpanot, alieneiden vierailu Jakomäen ostarin Elannon kylmäkaapissa kesällä 1973, tai Turun ensimmäisen neekerin kokemukset iltapäiväkävelyllä Aurajoen jäällä.

Ratto oli legenda jo syntyessään.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Kun sitten muutettiin pois, tilasin hyvää hyvyyttäni eukolle Ratto-lehden vuosikerran.

Hieman ulkona aiheesta, mutta.. Täällä nuuskahuulien maassa aamulehden jakaja ei yleensä työnnä lehteä sisään niin syvälle, että se tipahtaa lattialle, vaan jättää se luukulle. Tämä monen toivomuksesta, sillä luukkuhan aina pamahtaa hieman sulkeutuessaan.

Meillä oli kerran töissä eräs ranskalainen. Hän tilasi aamulehden naapurilleen. Lehden hän sieppasi aina aamulla naapurin luukusta hiljaa, kun kuuli lehdenjakajan olevan liikkeellä. Naapuri sai tietysti parin ensimmäisen kuukauden jälkeen laskun, jonka hän heitti ihmeissään roskiin. Kuukauden päästä tuli muistutus ja hän otti yhteyden lehden tilaajapalveluun. Siellä asia tutkittiin ja kuukauden päästä ei lehti enää tullut. Siis lähes puolivuotta ilmainen aamulehti. Sen jälkeen hän tilasi lehden seuraavalle naapurille...

Pervoja nää ranskalaiset...
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti Eisenhower
Pianonsoitto oli "jumalatonta peliä" ihan keskellä päivääkin.
Tästä voisin puhua vaikka 24 tuntia yhtä soittoa, sillä minun seinän takana asuu eläkkeellä oleva poliisi, joka harrastaa pianonsoittoa. Hän soittaa hyvin, joskin kappalevalikoima on juuri sitä eläkeläisten kamaa. Hän pysyy myös raamien sisällä, elikkä pimputtelee parikymmentä minuuttia tunnin välein, alkaen kello 9.00 aamulla. Hän lopettaa illalla TV uutisten alkaessa kello 19.30. Kauhun hetket ovat kun hän päättää esittää eläkkeellä olevien poliisien yhdistyksessä jotain uutta. Sama kappale Predan "Eiku" tyylillä viikon, joka päivä puolentunnin välein, kunnes se menee vaikka unissa. Kyllä kyrpiintyy rauhallisempikin mies...

Pianonsoitto kerrostalossa on pervoa hommaa!
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti Timi
Ihan vain puhtaasta uteliaisuudesta, mikä sai sinut valitsemaan tämän rouvashenkilön kohteeksesi? Eli mitä hän oli tehnyt ansaitakseen näin "paskaisen" kohtalon?

No, itse asiassa juttu lähti siitä, kun usein siinä pihalla maleksiessani juttelin tämän rouvan kanssa niitä näitä ohi mennen. Usein, kun hänet näki, hän oli menossa kaupunkiviljelmätontilleen (tai mitä ne metri kertaa metri pläntit mahtaa nimeltään ollakaan..?). Kerran hän mainitsi, että aikoo lannoittaa istutuksiaan, kunhan saa hankittua lannoitetta. Ajattelinpa sitten hieman avustaa rouvaa.

Eikä tämä tietenkään pervointa ole, mutta tämän sentään helposti kehtaa kertoa julkisestikin.
 

Anton

Jäsen
Opiskelukaverini sai aikoinaan syyttäsuotta turpiinsa naapuriltaan. Kuppilaillan jälkeen minut lähetettiin "oikaisemaan koettu vääryys". Koska kukaan ei ovikellonsoitosta huolimatta tullut avaamaan, kusin tyypin ovessa olleesta postiluukusta sisään.

Ei ehkä pervoa, pikemminkin mautonta.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Opiskelukaverini sai aikoinaan syyttäsuotta turpiinsa naapuriltaan. Kuppilaillan jälkeen minut lähetettiin "oikaisemaan koettu vääryys". Koska kukaan ei ovikellonsoitosta huolimatta tullut avaamaan, kusin tyypin ovessa olleesta postiluukusta sisään.
No ei se naapuri varmaan herännyt tuohon kusemiseenkaan?
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Onko mikään enää pervoa, jos läski ja ruma lesbokin pääsee aikakauslehden kanteen?

Pervoa oli astua avojaloin ihmispaskaan. Tämän jekutuksen uhriksi jouduin kaveriporukan mökkikeikalla käydessäni ulkosaunassa. Joku/eräs omasta mielestään hauska saunassakävijä oli ulostanut ihmispaskan saunan portaille, johon astuin tullessani ovesta ulos mennäkseni hankeen pyörimään.

Tilanne: ulkona pakkasta 20C, höyryävä paska turahtaa varpaitten välistä, kun kuvittelet astuvasi lumelle. Todella pervoa!
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
...Tilanne: ulkona pakkasta 20C, höyryävä paska turahtaa varpaitten välistä, kun kuvittelet astuvasi lumelle. Todella pervoa!

Heh, olipas paskainen käytännön pila. Hmm, mikä on pervoa ja mikä ei?
Joskus vuosia sitten paneskelin työkaverini kanssa työpaikalla, kun kahdestaan oltiin ja panetti, niin mikäs siinä.
Noh, olen minä runkannut putkassakin, mutta se siitä.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Juu kyllähän perverssi ja pervoilu ovat sanoina myös väärinkäytettyjä, vehkeen vilauttelusta tai härskinnäköisen ihmisen kanssa harrastetusta seksistä vitsaillaan sillä jne..

Oikein kunnollinen pervoiluhan on mielestäni aina lähes kokonaan tiedostamatonta ja sellaista piilevää myös ihmiselle itselleen, eli pahimmat tapauksethan ovat aina niitä kaikkein kunnollisimpien ja "tavallisimpien" perheiden jäseniä, kun joku elää elämäänsä, tai uskottelee elävänsä normaalisti heteroseksuaalissa parisuhteessa mutta jossain vaiheessa, tai samalla tekee jotain päinvastaista. Pervo ei myöskään yleensä ole se pilluvitsejä puhuva kerskailija ja iskijä vaan se hiljainen, kiltti tyyppi joka vasta illan päätteeksi käy kiinni sammuneen tisseihin ja alkaa hinkata itseään niihin - tai jonkun jannun penikseen saunan jälkeen. Tai perheen talossa olevaan lemmikkipupuun. Tai Saab 900:n konepeltiin.

Miehen naiseksi pukeutuminen tms. - sekin nyt on yksi seksuaalinen fetissi jollekin, toivottavasti naimisissa olevalla myös vaimo on sinut asian kanssa.

Lisättäköön yleisesti vielä että "not that there's anything wrong about it".
 

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
"Mitä mieltä sä oisit, jos mä ottaisin ton sun munan käteen ja vetelisin sitä hitaasti ees sun taas, ees sun taas..."
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Eräs surullinen pervotarina

Pervo ei myöskään yleensä ole se pilluvitsejä puhuva kerskailija ja iskijä vaan se hiljainen, kiltti tyyppi joka vasta illan päätteeksi käy kiinni sammuneen tisseihin ja alkaa hinkata itseään niihin - tai jonkun jannun penikseen saunan jälkeen. Tai perheen talossa olevaan lemmikkipupuun. Tai Saab 900:n konepeltiin.

Kun olin mediakoulussa, oli luokallani eräs Visa (nimi muutettu, oikeasti Mastercard). Kaveri oli todella hiljainen ja synkkäkin, ei juuri suutaan aukaissut kuin kysyttäessä. Ei huolehtinut hygieniastaan ja hajunsa oli kuin saatanasta.

Tyyppi kärsi pahoista mielenterveysongelmista: Visa kertoi, että hän oli alkanut kuulla armeija-aikoinaan ääniä, joissa oltiin sanottu hänen olevan "vitun homo" ja "tapa homo ittes". Diagnoosi: paranoidi psykoosi.

Hän asui parhaan koulukaverini kämppiksenä ja "yritti" yhden vuoden aikana kahdesti itsaria, toisella kerralla viiltämällä ranteet auki ja toisella kerralla nappaamalla unitabletteja kourallisen.

Joskus kun hänen kanssaan oli kapakassa, niin tyyppi hehkutti saatanasti että "vittu mitä kissoja, vittu mitä tissejä" yms. machoheterokamaa. Mutta sitten, kun toveri oli päässyt humalassaan sen tietyn pisteen pahemmalle puolelle, hän hakeutui baarin isoimman ja vaarallisimman bodarin syliin kiehnaamaan.

Katumuksensa aikana Visa selitti aina, ettei hän ole homo, ja että ihan vitsillä oli mennyt kiehnaamaan tai sitten hän selitti, ettei hän muistanut asiasta mitään ja toivoi varmaan, ettei kukaan muukaan olisi muistanut.

Hän lopetti koulun ensimmäisen vuoden jälkeen ja onnistui viimein tappamaan itsensä hyppäämällä pari vuotta koulun lopettamisensa jälkeen kuolemaansa.

Surullinen tapaus. Kaveri oli kotoisin keskisuomalaiselta maatilalta, erittäin juntista ja ahdasmielisestä perheestä ja ympäristöstä. Tyyppi ei ollut mikään silmänilo ja hänen huono itsetuntonsa vielä pahensi asiaa. Siihen päälle psykoosioireet ja kaappihomous. RIP.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuo Visa kuulostaa kyllä ihmiseltä, jonka elämässä on about kaikki mennyt vituilleen (paitsi "se"). Murheellista, mutta tuollaisia on paljonkin. Ihmiskohtalot on joskus raakeita.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Itse lueskelin tätä ketjua juuri ennen työpaikalta poistumista lähes tuhoisin seurauksin. Ajaessani ikkuna auki saunaksi muuttuneessa autossa olin huutaa ohiajaessani tuntemattomalle tyttöselle "Ihana kesäpylly!!"... Tyttö ei kyllä ollut ihana eikä pyllykäään välttämättä viimeisen päälle jumpattu, mutta olisihan tuo jopa saattanut ilahtua. Tuli jotenkin vanha ja perverssi olo edes koko ajatuksesta.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ajaessani ikkuna auki saunaksi muuttuneessa autossa olin huutaa ohiajaessani tuntemattomalle tyttöselle "Ihana kesäpylly!!"... Tyttö ei kyllä ollut ihana eikä pyllykäään välttämättä viimeisen päälle jumpattu, mutta olisihan tuo jopa saattanut ilahtua.
Olisit vaan huutanut, olisit saattanut heti perään saada autosi saunanlauteilla kuumaa ja kosteaa kesäpilluakin, kukapa tietää.
 
Mitään kamalan pervoa en ole vielä kerennyt tekemään. Suurimmat uroteot taisivat tapahtua teini-iässä. 6. luokan luokkaretkellä kuvasin kaverin kameran täyteen kuvia luokan näteimmän tytön pepusta ja rippileirillä tuli viuhahdeltua ja stripattua miltei joka ilta. Yläasteella kirjoittelimme muutaman kaverin kanssa eroottisia tarinoita, joiden päätähtenä oli aina joku meistä. Niitä sitten läheteltiin toisillemme koulun sähköpostin välityksellä - joskus tekstit päätyivät "vahingossa" muutaman tytön osoitteeseen.

Tällä hetkellä elän melko normaalia runkkarin elämää, eli pervoiltua tulee vain Nyrkki-Kyllikin seurassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös