Perussuomalaiset

• 6 026 039
  • 46 873

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Tässä tapauksessa sen kiukun nimi on alkoholi. Kun pään sai selväksi lähti maailmalle ensimmäinen järkevä viesti tässä jupakassa. Kovia ovat nämä persut ryyppäämään, mutta kai se on sitten sitä kansan edustamista ihan kirjaimellisesti. Yleensähän he sanovat, että kännissä ja läpällä, mutta nyt riittää pelkkä kännissä.
"Mokasin. Ei siinä selittelyt auta. Join liikaa ennen lennolle lähtöä, ja henkilökunta tajusi sen minua paremmin.”

Jos tämä olisi ollut Immosen ensimmäinen kommentti lisättynä vaikka perinteisellä:
Pyydän anteeksi kaikilta osallisilta ja erityisesti Finnairin henkilökunnalta sekä matkustajilta. Tästä otetaan opiksi ja mennään eteenpäin.

Niin lähes kaikki olisivat sanoneet, että varsin typerästi toimittu, mutta tämän voi antaa anteeksi.

Sellaista pientä känniviestintäaputoimistoa kannattaisi konsultoida jo etukäteen tulevien vastaavien tapausten varalta.

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
"Mokasin. Ei siinä selittelyt auta. Join liikaa ennen lennolle lähtöä, ja henkilökunta tajusi sen minua paremmin.”

Jos tämä olisi ollut Immosen ensimmäinen kommentti lisättynä vaikka perinteisellä:
Pyydän anteeksi kaikilta osallisilta ja erityisesti Finnairin henkilökunnalta sekä matkustajilta. Tästä otetaan opiksi ja mennään eteenpäin.

Niin lähes kaikki olisivat sanoneet, että varsin typerästi toimittu, mutta tämän voi antaa anteeksi.
Episodi oltaisiin nopeasti unohdettu. Itse olisin varmaan pannut merkille, että kuulostaapa harvinaisen järkevältä ja toimivalta reaktiolta selkeään mokaan.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tässä tapauksessa sen kiukun nimi on alkoholi. Kun pään sai selväksi lähti maailmalle ensimmäinen järkevä viesti tässä jupakassa. Kovia ovat nämä persut ryyppäämään, mutta kai se on sitten sitä kansan edustamista ihan kirjaimellisesti. Yleensähän he sanovat, että kännissä ja läpällä, mutta nyt riittää pelkkä kännissä.
Joo ensin varmaan alkoholi lisäsi kiukkua.

Kai olette huomanneet, että maailmassa on paljon ihmisiä, joille selvinpäinkin on mahdotonta luovuttaa. Tarve olla oikeassa ja vääntää asioista loputtomiin, jotta jollakin tavoin pääsevät olemaan oikeassa, kun kukaan muu ei enää jaksa vääntää asiasta.

Joku toteuttaa tätä periaatetta keskustelupalstalla ja joku toinen koko elämänsä joka osa-alueella.

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Joo ensin varmaan alkoholi lisäsi kiukkua.

Kai olette huomanneet, että maailmassa on paljon ihmisiä, joille selvinpäinkin on mahdotonta luovuttaa. Tarve olla oikeassa ja vääntää asioista loputtomiin, jotta jollakin tavoin pääsevät olemaan oikeassa, kun kukaan muu ei enää jaksa vääntää asiasta.

Joku toteuttaa tätä periaatetta keskustelupalstalla ja joku toinen koko elämänsä joka osa-alueella.
Yleensähän se on niin että ei se alkoholi luo mulkkuutta ja kuspäisyyttä, kyllä ne on jo olemassa. Se tuo vain ne todelliset luonteenpiirteet helpommin esille. Mulkku on mulkku selvinpäinkin.

Suosikkijoukkue
HJK

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Con Tsales

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Huuhkajat, Ahveniston ampumahiihtäjät
Tässä kyllä vedetään jopa persujen asteikolla uudet pohjat, kun kaveri saa itsensä pidettyä julkisuudessa monta päivää yhdellä kännisekoilulla.
Tämä Immonen vaikuttaa olevan vielä keskimääräistä tyhmempi persu. Toivottavasti edes äänestäjänsä ovat saaneet vastinetta äänelleen.

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Eipä se Immonen sitten valehdellutkaan puhallutuksesta, vaikka täällä sitäkin koitettiin vääntää palstatotuudeksi. Lukemat olivat juuri ne, mitkä alunperin väittikin, sanoi myös ettei tiedä ovatko milligrammoja vai promilleja. Tuhdissa humalassa toki siis oli joka tapauksessa.

Jokuhan sen siellä on selvästi puhalluttanut, vaikka poliisi ja RVL kieltää puhallutuksia olleen. Itse veikkaan edelleenkin kyseessä olleen ns. epävirallinen puhallutus, johon Immonen on voinut hyvinkin sanojensa mukaisesti itse hakeutua.

edit. Tullin ukko ollut puhalluttaja.

Viimeksi muokattu:

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Eipä se Immonen sitten valehdellutkaan puhallutuksesta, vaikka täällä sitäkin koitettiin vääntää palstatotuudeksi. Lukemat olivat juuri ne, mitkä alunperin väittikin, sanoi myös ettei tiedä ovatko milligrammoja vai promilleja.
Kai se ukko kuitenkin itse tietää paljonko on juonut/millaisessa kunnossa ollut ja siitä ehkä osaa päätellä oliko kyseessä muutaman kaljan vai puolentoista viinipullon vahvuinen jurri. Vaikea uskoa, että asiasta olisi aitoa epäselvyyttä ollut.

Ei se teknisesti ottaen valehdellut, mutta yritti jättää taktisesti asioita kertomatta saadakseen tilanteensa näyttämään paremmalta. Sen takia hän vaikuttaa nyt vielä entistäkin typerämmältä ja känniurpon lisäksi vielä valehtelijalta. Aivan paskapuhetta oli se puoluetaustankin vaikutus asiaan.

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Ei se teknisesti ottaen valehdellut, mutta yritti jättää taktisesti asioita kertomatta saadakseen tilanteensa näyttämään paremmalta. Sen takia hän vaikuttaa nyt vielä entistäkin typerämmältä ja känniurpon lisäksi vielä valehtelijalta. Aivan paskapuhetta oli se puoluetaustankin vaikutus asiaan.

Siis täällä ihan suoraan epäiltiin Immosen puheiden puhallutuksesta olevan paskapuhetta tai valehtelua, siihen minä eilen kommentoin. Ja toin vaihtoehtoiseksi tapahtumakuluksi toisenkin näkemyksen. Ei tuosta Iltalehden uutisesta käy ilmi, että kenen pyynnöstä tulli on jannun puhalluttanut, voi hyvinkin olla joko poliisi tai Immonen itse.

Siis mitä se yritti jättää kertomatta? Sehän on kertonut juuri sen, minkä nyt nuo puhallutusvideotkin todistavat. Eilen sanoi, ettei tiedä kumpi lukema on kyseessä, se voi hyvinkin olla silkkaa tyhmyyttäkin, jos ei ole omaa kuntoaan osannut arvioida ja siitä päätellä kumpi lukema kyseessä.

Puoluetaustajutusta samaa mieltä.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kalibroitu alkometri taskussa olisi kätevä niin voisi helpommin vängätä onko humalassa vai ei, jos joku alkaa sellaista väittää. Joskus henkilö voisi yllättyä itsekin.

Heikommalla viinapäällä testiksi riittää useimmiten jo baarin tuolista ylös nouseminen.

Kun puhutaan lähtödrinkeistä niin minulla alkoi soimaan päässä vanha klassikko Kuubalainen serenadi. Kyllä, olen selvin päin.

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Siis mitä se yritti jättää kertomatta? Sehän on kertonut juuri sen, minkä nyt nuo puhallutusvideotkin todistavat. Eilen sanoi, ettei tiedä kumpi lukema on kyseessä, se voi hyvinkin olla silkkaa tyhmyyttäkin, jos ei ole omaa kuntoaan osannut arvioida ja siitä päätellä kumpi lukema kyseessä.
Täytyy kyllä olla ihan vitun tyhmä yksilö, ellei osaa arvioida, onko lukema kolmen vai kolmentoista oluen peruja.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Siinä persunaamari päivityksessään puhui promilleista. Sitten myöhemmin korjannut ettei kyllä oikeastaan tiennyt mistä lukemista oli kyse.

Kilgore Trout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Paljon on kiinni siitä, että kuinka vahva toleranssi on ehtinyt kehkeytyä. Hevijuuserilla 1,5 promillen alapuolella alkavat ensimmäiset krapulaoireet tuntua, kokemattomalle käyttäjälle se on vahva humalatila.

Joka tapauksessa kuten joku jo edellä mainitsi, paljon melua yhdestä kännisekoilusta, ja kaikki Immosen itse aiheuttamaa.

Suosikkijoukkue
HJK
Eilen sanoi, ettei tiedä kumpi lukema on kyseessä, se voi hyvinkin olla silkkaa tyhmyyttäkin, jos ei ole omaa kuntoaan osannut arvioida ja siitä päätellä kumpi lukema kyseessä.
Ei kukaan kansanedustaja voi olla niin tyhmä, että ei osaa sanoa, että onko juonut sellaiset muutaman tuopin, vai kymmennen tuoppia. Ei edes perussuomalaisten. Aivan varmasti valehteli tuosta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy