Kun nyt ei Ilves-miähet "juurikaan" ole vielä aihetta kommentoineet, niin sanansäiläilen itsekin mukaan debattiin.
Eli kyllähän tuo päähän ottaa, että peluri jota on jaksanut jo junnuista seurailla, tulee takaisin Finlandiaan ja johonkin muuhun seuraan kuin Koti-Ilvekseen. Olisi luullut että mikäli Ilves ei maistu, olisi ottajia ollut esim. Sweduissa.. Sillä oli miten oli ja vaikka kuinka "kypsästi" asiaa puntaroisi, niin tuskinpa monikaan Ilveshenkinen jaksaa glooriaa suitsuttaa Perttu Lindgrenille muun liigajoukkueen paidassa.
Mansen lokaali Aamulehti asiasta kirjaillut vissiin mitään, joten ilmeisesti näillä kulmilla siirron osapuolet eivät ole asiaan juurikaan kantaa ottaneet. Koska Ilves-johto kuitenkin antoi ymmärtää, että rahasta ei "oman pojan kotiin paluu" ole kiinni, niin lienee selviö että mies on jostain kumman syystä itse Raumalle halunnut. Ok, onhan teillä Uramawa ja tiukka kilpailu sentteriosastolla, mutta tietääkseni Juupe Pajuoja&Juha Juujärvikään eivät aivan amateureja ole nuorten miesten kanssa aiheesta jääkiekko jubaillessaan..?
Eikä Ilveksen center-department Genoway/Platt, Määttänen, Kauvosaari, Keinänen+huniorit nyt niin paska ole, etteikö sinnekin mahtumiseksi pidä muuta tehdä kun viettää laatuaikaa himassa missivaimon kanssa, hoitaa lasta ja käydä sitten pelaamassa 25 min./peli ykkösvitjassa. En myöskään ymmärrä, miten nykyisessä ammattilaiskiekossa joku muka valitsee seuransa sen mukaan, missä on mukava valkku tai sitten päinvastoin..? Se nyt vaan on niin, ettei kaikki tykkää kaikista ja ihmisten kanssa pitää pärjätä. Mutta koska en itse asian taustoista sen enämpiä tiedä, niin onne avaan Pertsalle valitsemallaan tiellä. Toivotaan että Rauman citylightsien kautta avautuu highway 1 suoraan Dallasin glooriaan. Mikäli ei, niin kyllä minun Ilveksessäni on aina tilaa jatkossakin.Toivottavasti jossain kohtaa nuori mieskin vielä ymmärtää arvostaa fanejaan, sensijaan että miettii henk.koht suhteitaan esim. joukkueenjohtoon..?
Se ei ehkä yllätä ketään jos nyt en kuitenkaan ole Lindgrenin Lukko-styylistä fanipaitaa tilaamassa. Kaikki Ilveksen vastustelijat ovat myös minun vastustelijoitani. Mutta muista "Ilmiö" sitten tehdä Tapparasta reikäjuustoa, kiitos! ;)
ps. ei Bluesin puolelta tainnut kauheasti(???) itkupotkuraivareita tulla, kun Lauri Tukonen valitsi Ilveksen Espoon sijaan..?? Eikä Dallasista taidettu sanoa, että: "nyt Larry olisi syytä mennä kuitenkin Raumalle..??", outoa, isn't it..?? ;) Ja kyllä taisi Marjamäen Masikin päästä aika helpolla Ässä-fanaatikkojen kanssa..??