Perse vs. rinnat

  • 131 451
  • 480

Kumpi tärkeämpi?

  • Uskomaton perse!

    Ääniä: 1 060 62,9%
  • Uskomattomat rinnat!

    Ääniä: 626 37,1%

  • Äänestäjiä
    1 686

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Nyt on jotenkin muuttunut mieli ja se takapää alkaa jotenkin enemmän olla ns. määräävä tunne. Jos on todella hyvä perse, se on jotain tosi hienoa! Todella hyvät tissit on kanssa tosi hienoa, muttei yhtä uskomatonta.
 

fedorov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tissit löystyy aikaisemmin.
Eli perse on parasta.
 

er_bai_wu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, LOFC, JJK, NYR, S.S. Lazio, v. Sacher-Masoch
Päivitetään: Perse edelleen.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Rinnat ehottomasti.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Isot tissit kiitos.

Perse on toissijainen, kumpaakin kyllä kelpaa katsella.

Antropologina totean että täällä pohjoisessa elävä rotu panostaa tissien suureuteen ja etelässä satsataan perseen muhkeuteen.
Antropologina kuitenkin vaivaa perinteinen suomalainen päärynäperse ja jenkkakahvat, mistä ne ilmestyy tänne napapiirille?
Tämä on niitä antropologian vaikeita kysymyksiä, mihin ei toisaalta edes haluta vastausta koska aihe on arka ja nais-antropologeille jopa tabu.

Sosiologina ja feministinä olen huolissani tissien suureuden aiheuttamasta ilmiöstä jonka nimi on "tisseille puhuminen".
Autokoulunopettajana olen huolissani tissien ja perseiden aiheuttamista liikenneonnettomuuksista.

Muotikriitikkona olen tyytyväinen muuttuneesta asennemaailmasta suomessa koska suomessa jotkut jopa uskaltavat käyttää paljastavia vaatteita, toisaalta olen huolissani siitä ettei joissain elä itsekriitikkoa joka kertoo että ettei kannata kaikkia muotoja paljastaa.

Äidinkielenopettajani olisi hyvin pettynyt tekstini kirjoitusasuun,
vaimoni ei toivottavasti lue tätä tekstiä.

Yllättävää muuten että persemiehiä löytyy jatkiksesta enemmän kuin tissimiehiä, tämä siis tilastotieteilijän näkökulmasta.
Palaan antropologiseen etelä-pohjoinen kysymykseen, onko näin että täällä kuolataan perseiden perään koska tissejä on jo nähty täysin rinnoin?

Tyttölapsen isänä olen huolissani siitä että väistämättä hänellekkin kasvaa tissit ja perse päätyy jonkun corollakuskin puristeltavaksi.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vastasin Perse.

Kyllä hyvät tissitkin on tosi kivat, mutta upea peppu on silti mulle se tärkeempi näistä kahdesta. Onneks omalla naisellani ovat molemmat omaan makuuni erittäinkin hyvin kuosissa.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Ehdottomasti perse ja yleensäkin treenattu nainen on aina silmiä hivelevä näky. Pienet rinnat yleensäkin ovat paremmat, koska pitävät ryhtinsä paremmin eikä siis tule tättä olan yli heitettävien kauppakassien efektiä. Eli kaikki tytöt salille vaan sitä pakaralihasta muokkaamaan.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Lainatakseni kauniimman sukupuolen edustajaa muutama viikko takaperin: "taidat olla siis tissimiehiä?", minä: " tooodellakin".

Eli tissejä äänestin.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Grome kirjoitti:
Mitäs me miehet sillä aikaa tehtäis? Aika täydellisiä ollaan, mutta ehkä jotain voisi keksiä.

Niin, en teistä tiedä, mutta itselläni on tapana harrastaa punttisalilla käyntiä juurikin sen vuoksi, että jos on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia. Jos siitä hyvästä, että on itse kunnossa voi realistisesti pyrkiä jäntevien typyköiden pöksyihin ihrakasojen sijaan, ei se treenaaminen niin kovin vastenmielistä ole :)
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Grome kirjoitti:
Mitäs me miehet sillä aikaa tehtäis? Aika täydellisiä ollaan, mutta ehkä jotain voisi keksiä.
Minä ainakin bodaan munaa.

Edit. Ja rannetta samalla. Molempia, ettei tule toispuoleinen ranne.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
No pylly tiätty.
 

Brocchi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Milan, Italia, Marlins, Silke Spiegelburg
Perse ehdottomasti. Onko mitään mukavampaa kuin iso kiinteä peppu?

Tisseillä ei ole sitten kauheasti väliä, kunhan jonkunlaiset on.
 
Viimeksi muokattu:

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Jos naisella ei ole tissejä hän ei ole nainen..(tai ainakaan kaunis sellainen) Jos naisella ei ole persettä hän on nainen. Siispä valintani on tissit. Lauta nainen on pahempi kuin perseetön nainen. Perseetön siis tarkoittaa huonoperseistä naista näin selkokielellä. Tajusikohan kukaan
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Speedye kirjoitti:
Perseetön siis tarkoittaa huonoperseistä naista näin selkokielellä.
Ei tarkoita. Kun puhutaan perseettömästä naisesta, puhutaan ns. miehen perseestä. Miehen persehän on jäänyt evoluution muovaamana sellaiseksi lattanaksi kuin on suurimmalla osalla meistä jannuista on. Ei ole ollut käyttöä, joten on säästelty. Pienellä prosentilla naisista perse jää ns. miesmalliin. Läskiperseet, ja neekerinperseet (esim. J.LO) ovat sitten asia erikseen, rumia nekin.

Eli on siis olemassa:
a.) Läskiperseitä
b.) Neekerinperseitä
c.) Miehen perseitä
d.) Hyviä perseitä

Iltasanomissa on tänäänkin jotain paskanjauhantaa siitä kuinka varusmiehet painavat keskimäärin viisi kiloa enemmän kuin joskus, mutta itse olen paljon huolestuneempi naisten tilanteesta. Hyvästä perseestä on helppo tämän päivän Suomessa lipsahtaa läskiperse-kategoriaan. Usein tämä lipsahtaminen tapahtuu siinä 20 ikävuoden nurkilla. Yli 20 vuotias hyväperseinen nainen on jo jonkun sortin harvinaisuus, eikä siinä tissejä edes vilkaista, jos tällaiseen sauma on.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
tuuski kirjoitti:
Ei tarkoita. Kun puhutaan perseettömästä naisesta, puhutaan ns. miehen perseestä. Miehen persehän on jäänyt evoluution muovaamana sellaiseksi lattanaksi kuin on suurimmalla osalla meistä jannuista on. Ei ole ollut käyttöä, joten on säästelty. Pienellä prosentilla naisista perse jää ns. miesmalliin. Läskiperseet, ja neekerinperseet (esim. J.LO) ovat sitten asia erikseen, rumia nekin.

Eli on siis olemassa:
a.) Läskiperseitä
b.) Neekerinperseitä
c.) Miehen perseitä
d.) Hyviä perseitä

Iltasanomissa on tänäänkin jotain paskanjauhantaa siitä kuinka varusmiehet painavat keskimäärin viisi kiloa enemmän kuin joskus, mutta itse olen paljon huolestuneempi naisten tilanteesta. Hyvästä perseestä on helppo tämän päivän Suomessa lipsahtaa läskiperse-kategoriaan. Usein tämä lipsahtaminen tapahtuu siinä 20 ikävuoden nurkilla. Yli 20 vuotias hyväperseinen nainen on jo jonkun sortin harvinaisuus, eikä siinä tissejä edes vilkaista, jos tällaiseen sauma on.

Niin no tuo miehenperseisyyskin on hieman suhteellinen käsite.. Nainen jolla on lihaksikkaat pakarat näyttää helposti miesperseiseltä. Mutta en koe tätä hirveän pahana asiana. Tottakai muodokas ja samalla timmi peppu on se paras mutta jos valita pitää niin mielummin lihaksikas perse kuin 100 kiloa läskiä. J. Lo:n perse menee mielestäni jo yli, sanotaan näin että taitoluistelijoiden perseet ovat aika optimaalisia. Sopivasti treenattuja, mutta ei kuitenkaan liikaa ;)
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli hassu juttu mieleen perseistä puhuttaessa:

Aikoinaan nuorina poikina ajelimme autolla kaveriporukalla, osa porukasta iloisesti olutta nauttineena...
Suhatessa keväällä Näimme pyörätiellä pyöräilevän uskomattoman hyväperseisen emännän, kuskia lukuunottamatta kaikki työntää päänsä ulos ikkunoista ja lancerin kattoluukusta ja aloittavat vihellys ja huutokonsertin kyseiselle PARRAKKAALLEmiehelle joka tietysti kääntyi katsomaan tööttäilevää autoa missä n. 7 nuorta jantteria kiljuu ja viheltää.

Jokatapauksessa hyvä perse, ei siinä mitään... en panis.
 

Salama44

Jäsen
Speedye kirjoitti:
Jos naisella ei ole tissejä hän ei ole nainen..(tai ainakaan kaunis sellainen) Jos naisella ei ole persettä hän on nainen.
Riitta Väisänen sanoi Ajankohtaisessa kakkosessa kesärengille , että hevosen kunnon näkee perseestä. Tiiätsä, että se ei saa olla sellainen liian löysä ja naurua päälle. Siitä voisi päätellä jotain.
 

Vesku

Jäsen
"Tissit. TISSIT!" - Tommi Korpela, Studio Julmahuvi

Tarpeeksi nännipihaa, nöpöttävää nänniä ja tietenkin kokoa sen verran, että käsillä pystyy täyteläisesti leipomaan - AVOT, maja visitka!

PS. Helkutti, mikä otsikko. Rinnat. Ne on TISSIT.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös