Tämän äänestyksen tulos on käsittämätön ja sen takia vielä kerran (liikuta hiirtä kuvan päällä): http://milked.free.fr/animated/malaxage1.swf
PeteX kirjoitti:
avatar kirjoitti:Eli kaikki tytöt salille vaan sitä pakaralihasta muokkaamaan.
Grome kirjoitti:Mitäs me miehet sillä aikaa tehtäis? Aika täydellisiä ollaan, mutta ehkä jotain voisi keksiä.
Minä ainakin bodaan munaa.Grome kirjoitti:Mitäs me miehet sillä aikaa tehtäis? Aika täydellisiä ollaan, mutta ehkä jotain voisi keksiä.
Niin on.scholl kirjoitti:Uskomaton äänestys.
Ei tarkoita. Kun puhutaan perseettömästä naisesta, puhutaan ns. miehen perseestä. Miehen persehän on jäänyt evoluution muovaamana sellaiseksi lattanaksi kuin on suurimmalla osalla meistä jannuista on. Ei ole ollut käyttöä, joten on säästelty. Pienellä prosentilla naisista perse jää ns. miesmalliin. Läskiperseet, ja neekerinperseet (esim. J.LO) ovat sitten asia erikseen, rumia nekin.Speedye kirjoitti:Perseetön siis tarkoittaa huonoperseistä naista näin selkokielellä.
tuuski kirjoitti:Ei tarkoita. Kun puhutaan perseettömästä naisesta, puhutaan ns. miehen perseestä. Miehen persehän on jäänyt evoluution muovaamana sellaiseksi lattanaksi kuin on suurimmalla osalla meistä jannuista on. Ei ole ollut käyttöä, joten on säästelty. Pienellä prosentilla naisista perse jää ns. miesmalliin. Läskiperseet, ja neekerinperseet (esim. J.LO) ovat sitten asia erikseen, rumia nekin.
Eli on siis olemassa:
a.) Läskiperseitä
b.) Neekerinperseitä
c.) Miehen perseitä
d.) Hyviä perseitä
Iltasanomissa on tänäänkin jotain paskanjauhantaa siitä kuinka varusmiehet painavat keskimäärin viisi kiloa enemmän kuin joskus, mutta itse olen paljon huolestuneempi naisten tilanteesta. Hyvästä perseestä on helppo tämän päivän Suomessa lipsahtaa läskiperse-kategoriaan. Usein tämä lipsahtaminen tapahtuu siinä 20 ikävuoden nurkilla. Yli 20 vuotias hyväperseinen nainen on jo jonkun sortin harvinaisuus, eikä siinä tissejä edes vilkaista, jos tällaiseen sauma on.
Riitta Väisänen sanoi Ajankohtaisessa kakkosessa kesärengille , että hevosen kunnon näkee perseestä. Tiiätsä, että se ei saa olla sellainen liian löysä ja naurua päälle. Siitä voisi päätellä jotain.Speedye kirjoitti:Jos naisella ei ole tissejä hän ei ole nainen..(tai ainakaan kaunis sellainen) Jos naisella ei ole persettä hän on nainen.