Ted Raikas
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa
Korjaus: Se on sittenkin se perse!Viestin lähetti Ted Raikas
Oon muuten tainnut nykyisellään kallistua enemmän sittenkin noiden tissien puoleen.
Kumma miten se mieli vaihtelee...
Korjaus: Se on sittenkin se perse!Viestin lähetti Ted Raikas
Oon muuten tainnut nykyisellään kallistua enemmän sittenkin noiden tissien puoleen.
Viestin lähetti Eino_Mies
Tänään alkuillasta silmieni verkkokalvoille lankesi näkymä, joka ei ihan heti pyyhkiydykään pois tajunnasta. Helteisen iltapäivän kunniaksi menin käymään kaupungissa vierailevaan Sariolan Tivoliin. Viiden minuutin oleilun jälkeen huomasin alueelle saapuneen kolmen nuoren naisen porukan, joista yhdellä oli.. sanoisinko että jestas sentään, ja vielä vähän enemmän! Olipas nimittäin ryntäissä sen verran kokoa ja näköä että oksat pois. Eihän tässä sanat riitä tämän enempään. Mykistävä näkymä kertakaikkiaan.
girlzilla kirjoitti:Kesän tavoitteena on saada oma takapuoli upeaan kuntoon. Sitten ehkä voin vastata tähänkin keskusteluun että kumpi on itselläni paremmassa kunnossa sitten.
Fakta on se että pepusta näkee todella paljon naisen elämäntavoista ja ylipäänsä siitä kuinka paljon nainen pitää huolta itsestään. Siksi peppu on aina tärkeämpi.
Chip kirjoitti:Ja missä ovat fiksut ja minun silmääni hyvännäköiset miehet, jotka eivät ole varattuja? Miehessä katson noista kahdesta otsikon vaihtoehdosta ensin peppua, miehen rintalihaksetkin kyllä pistän merkille mutten ensimmäisenä.
V-man kirjoitti:Toisaalta jokainen nainen voi jumpata itselleen hyvän perseen, mutta hyvät tissit on vain niillä joille on semmoiset siunaantuneet.
tilliliha kirjoitti:Miten te voitte puhua naisen kohdalla hyvästä perseestä? Perse on mielestäni todella huono sana kuvaamaan naisen takamusta. Perseeseen liitän ainakin itse kaiken ulostukseen liittyvän ja naisten ulostaminen tuskin meitä miehiä kauheasti kiihottaa. Kaikkihan tietävät että peppu se oikeasti on.
Grome kirjoitti:Gerodzia lainaten: hyvä perseisellä naisella on lähes automaattisesti kaikki muutkin hyvää.
Alamummo kirjoitti:Komppaan Chipiä.