Pentti Matikainen HIFK:ssa

  • 195 469
  • 616
Suosikkijoukkue
Los Wengeles - Newcastle United - Ukraina
Reijo R. antoi äänensä Pentille. Penttihän vaikutti aikoinaan Reksa & Torkkelin joukkueessa myös.
 

Silppuri

Jäsen
Jos Pena ei voita, syytän botteja.
 

Liitteet

  • DpFEGrgW0AAyxpZ.jpeg
    DpFEGrgW0AAyxpZ.jpeg
    84,9 KB · kertaa luettu: 247

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Ääni faksattu lehden toimitukseen, näkynee tuloksissa muutamien päivien päästä kun joku sen lukee.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Pena voisi mennä Karjalaisen toimitukseen, heittää rotsinsa lattialle ja sanoa: "Tossa on mun nahkarotsi, ne muut ehdokkaat voi painia ton kanssa, mä otan äänestyksen voittajaa vastaan."
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Ääni lähti Pentille täältäkin. Arvontaan en osallistunut, koska olen täysin varma paitsi siitä, ettei ylivoimaista äänikuningasta eli Penttiä julisteta voittajaksi, myös siitä, että arvonnan voittajan julkistamiseen liittyy jotain epäselvyyttä. Luultavasti arvonnan voittaa joku toimittajan serkku tms.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Enpä ollut huomannutkaan tätä äänestystä aikaisemmin, mutta nyt on kansalaisvelvollisuus täytetty. Ihan nevöhöördejähän nuo nimetyt ehdokkaat oli, joku pyssyhiihtäjä ja entisen jääkiekkoilijan kaima.

Varmaan nämäkin äänet yritetään taas hylätä jollain verukkeella, mutta toivottavasti oikeus voittaa tällä kertaa. On vain yksi ja ainoa pohjoiskarjalainen, oli se sitten urheilija, urheilujohtaja tai jotain muuta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös