Olenko muuten ainoa, joka vaihtaisi Pikkaraisen pussiin pähkinöitä ja pulloon keltaista Jaffaa?
Jep. Surkea pelaaja, huono pelinluku aiheuttaa aina uhkatilanteen omiin.
Olenko muuten ainoa, joka vaihtaisi Pikkaraisen pussiin pähkinöitä ja pulloon keltaista Jaffaa?
Voihan olla, että Matikainen pyrkii Osalan kolmosessa peluuttamisella tuomaan syvyyttä hyökkäykseen. Karlsson ja Töykkälähän eivät ole pelaajia, jotka kykenisivät luomaan vaarallisia paikkoja hyökkäyksessä yksinään, mutta Osalan kaltainen saattaisi kyetä nostamaan heidänkin tasoaan.Ei kai Osalaa voi kolmoseen tunkea parin puukäden seuraksi? Pakko löytää paikka kahdesta ekasta kentästä.
Koska Uusivirta ja Kalto on klesana ainakain pari ekaa kuukautta niin ilmeisesti Grunni pääsee neloseen. Itse haluaisin nähdä Lostedtin siellä mutta ei taida löytyä tilaa.
Pate on natural born 13. hyökkääjä, ja liigan paras siinä roolissa. Respectit siitä.Voihan Lostedtin pistää 13.hyökkääjäksi ja silloin tällöin kävisi tuuraamassa jonkun toisen paikkaa ja sekasortoa aiheuttamassa. Muutenkin Lostedt hyvä pitää kokoonpanossa kaikkien sattumien varalle. Näkisin itse ennemmin Lostedtin Grünninkin edellä, Pate tuo ainakin jotain osaamista, Grünn ei paljon mitään.
Pate on natural born 13. hyökkääjä, ja liigan paras siinä roolissa. Respectit siitä.
Patesta on eniten hyötyä tilanteissa jossa joukkueen peli tökkii, tällaisissa tilanteissa Paten hullu energisyys voi hyvinkin kääntää pelin kulun. Tai jos peli menee rumaksi niin silloin Paten paikka on tietenkin kaukalossa. Sytyttäjä/noutaja/poliisi - siinä Paten toimenkuva.
Mutta sitten taas kun Pate saa säännöllistä peliaikaa niin ne heikot puolet tulevat jotenkin paremmin esille: turhia jäähyjä ja hyödytöntä pörräämistä. Enkä ainakaaan itse oikein luota Paten kykyihin pelata nollanollaa tilanteissa jolloin sitä vaaditaan.
...pilluleijonia kipparoinut...
Hienoa, tämähän tietää Kurjelle peliaikaa.
Ihan perseestä taas, ainakin näin aluksi tuntuu...
...Jos tästä nyt ei minkäänlaista korvaustakaan edes tule, niin voipahan taas ihmetellä tätäkin oivallusta, vaikka joukkueen takana hääriikin kova pelimies Jukka Holtari. Näin alkutuntumalla olen kovin pettynyt.
En nähnyt Suhosen esittävän viime kaudella mitään muuta kuin nuuskapalleroa huulessaan Areenan käytävillä. Sen "paras kaveri ikinä" Semirkin kun lähti pois, niin ei kai sitä kestänyt enää kukaan katsella saati sitten kuunnella.Eikö sitä nyt jumalauta voitu se Pikkarainen mielummin lähettää? Ei jumalauta, Suhonen sentään esitti viime kaudella jotain. Ei jummarra ei.
Siis tuo Kaken koulun jälkeenhän Suhonen oli ihan pelillisestikin Bluesin top 6 - pakkien joukossa. En sitten tiedä missä vaiheessa viime kautta Pikkarainen sitä oli. Varsinkin loppukaudesta Suhonen paransi selkeästi otteitaan kun taas esim Pikkarainen - Gusse pakkipari oli mahdotonta katseltavaa selvinpäin.En nähnyt Suhosen esittävän viime kaudella mitään muuta kuin nuuskapalleroa huulessaan Areenan käytävillä.
No ehkä tässä on kysynnän ja tarjonnan lait kyseessä. Pikkaraisen viime kausi meni niin penkin alle että tuskinpa kovin moni jengi häntä nykyisellä palkalla halua riveihinsä, kun taas (kuten sanoit) Suhonen esitti viime kaudella jopa jotain. Suhoselle löytyi kysyntää, Pikkaraiselle ei...Eikö sitä nyt jumalauta voitu se Pikkarainen mielummin lähettää? Ei jumalauta, Suhonen sentään esitti viime kaudella jotain. Ei jummarra ei.
Tuo on juuri se mitä toivoin, eli Samuli liksa käytetään mahdollisesti hyökkäyksen eikä taseen vahvistamiseen, Samulista (tai lähinnä potentiaalista) itse pidin mutta saa mennä jos hyökkääjä saadaan. Joulun tienoilla voisi Sprukts irrota.Mielestäni Bluesilta järkevä ratkaisu. Pakisto oli liian leveä ja kallis. Hyökkäykseen kaivataan kipeästi vielä yhtä snaipperia. Nyt tehtiin sille 6 kk miehelle palkkabudjettiin varaus.
Ilmeisesti Samuli oli jo kesällä kysellyt oman peliaikansa perään, joten en usko, että hän olisi myöskään itse halunnut jäädä Bluesiin 7 pakiksi. Se oli se tarjolla ollut rooli.
Jääkö Osalalta runkosarjan eka matsi väliin vai ei?