Peltonen narrien kapteeni???

  • 8 048
  • 91

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Mitä mitä mitä

Kauden alkuun on enää pissanluritus ja te jaksatte vääntää täällä edelleen tuota vanhaa juttua,eihän sillä ole ainakaan mulle mitään väliä vaikka Villestä olisi tullut Arkkiatri.

Mietitään nyt kukin tahoillamme,jos meillä olisi mahdollisuus valita kahden samanlaisen homman väliltä ja työ paikkakin olisi samassa kaupungissa,niin kumman duunin te arvoisat Hifk:n/jOKERIEN fanit valitsisitte,sen jossa saa huomattavasti enemmän liksaa,jolla voi sitten ruokkia pesuetta ja joka kieltämättä suhteesssa vastaa omia taitoja,vai palata samaan hommaan josta aikoinaan lähti mutta tällä kertaa huomattavasti huonommalla liksalla.Tiedätte kyllä mitä minä tekisin,joten mietitään nyt vähän eneenkuin heitetään taas täysilaidallinen sitä itseään Villen niskaan.

Kun Ville aikanaan teki ratkaisunsa,niin olin kieltämättä tyytyväinen,itse en ole koskaan oikein pitänyt kyseisestä hemmosta ja syytä en osaa oikein sanoa,mutta hyvä näin Ville on tyytyväinen ja minä olen tyytyväinen.Annetaan nyt kukin oma panoksemme Hifk:n tulevaan taisteluun paikasta auringossa ja lopetetaan tämä typerä vatvominen vanhasta asiasta.

Uskon että tälläkin jengillä olemme kiinni pleijari paikassa ja sen jälkeen kaikki on omissa käsissä,vaikka viime kaudella kaaduimme Ilvestä vastaan käydyissä rajuissa torjunta taisteluissa,niin senkin me teimme tyylillä,jos sama taisteleva suuntaus jatkuu,niin ainakin ma olen tyytyväinen,pari vahvistusta vielä kauden mittaan tarpeen vaatiessa niin VOT.


ROGER............
 

sniper2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Joo HIFK on paras vaihtoehto!

Viestin lähetti Prjakhin
Ässiin Peltosen olisi kannattanut mennä
eikö niin kaikki HIFK fanit,se on ihan sama
missä pelaa.

Vitun finninpuristelija runkkaaja Nördensköldin
kadun paskahousu kusipäät.

Eihän tonne punaseen päähän mikään
järkimene.

Imekää toistenne munaa petopaidoissanne!

Saanko ikääsi tiedustella...?? Heti kun penalttisi on loppunut niin poika pyritkö vastaamaan...:D :D
 
Suosikkijoukkue
HIFK
tiivi taavi 2-v

Yhdyn täysin sniper 2001 kommenttiin,harvoin
on noin täysipainoista ja verbaalista esitystä on
nähty ja luettu. Toivottavasti ei ole jäänyt
mitään hampaankoloon lapsuudesta, jos sitä oli.
Vielä Peltosesta ja yleensä palkoista.
Eikös se ole niin, että, se ei ole tyhmä joka pyytää,
vaan se, joka maksaa.Oli kyseessä Peltonen tai Mäkkäri.
Kyllähän tässä itsekukin pyytäisi, jos olisi tarpeeksi
välkky.:cool: :cool: :cool:
 
K

kangaroo

Moderaattorit ?

Vieläkös nuo kirjoituskieltojen pituudet julkistetaan niin kuin aiemmin tehtiin, tulinpa vaan uteliaaksi paljonko tuollaisista puberteetti-ikäisistä purkauksista á la Prjakhin saa penalttia.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Höh

Sehän on ollut kännissä, ei kai se mailma tohon kaadu.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Mitä mitä mitä

Viestin lähetti reds1897
Kauden alkuun on enää pissanluritus ja te jaksatte vääntää täällä edelleen tuota vanhaa juttua,eihän sillä ole ainakaan mulle mitään väliä vaikka Villestä olisi tullut Arkkiatri.

Mietitään nyt kukin tahoillamme,jos meillä olisi mahdollisuus valita kahden samanlaisen homman väliltä ja työ paikkakin olisi samassa kaupungissa,niin kumman duunin te arvoisat Hifk:n/jOKERIEN fanit valitsisitte,sen jossa saa huomattavasti enemmän liksaa,jolla voi sitten ruokkia pesuetta ja joka kieltämättä suhteesssa vastaa omia taitoja,vai palata samaan hommaan josta aikoinaan lähti mutta tällä kertaa huomattavasti huonommalla liksalla.Tiedätte kyllä mitä minä tekisin,joten mietitään nyt vähän eneenkuin heitetään taas täysilaidallinen sitä itseään Villen niskaan.

Kun Ville aikanaan teki ratkaisunsa,niin olin kieltämättä tyytyväinen,itse en ole koskaan oikein pitänyt kyseisestä hemmosta ja syytä en osaa oikein sanoa,mutta hyvä näin Ville on tyytyväinen ja minä olen tyytyväinen.Annetaan nyt kukin oma panoksemme Hifk:n tulevaan taisteluun paikasta auringossa ja lopetetaan tämä typerä vatvominen vanhasta asiasta.

Uskon että tälläkin jengillä olemme kiinni pleijari paikassa ja sen jälkeen kaikki on omissa käsissä,vaikka viime kaudella kaaduimme Ilvestä vastaan käydyissä rajuissa torjunta taisteluissa,niin senkin me teimme tyylillä,jos sama taisteleva suuntaus jatkuu,niin ainakin ma olen tyytyväinen,pari vahvistusta vielä kauden mittaan tarpeen vaatiessa niin VOT.


ROGER............

Tehtyä ei saa tekemättömäksi. Ville Peltonen osoitti olevansa mies jolta ei löydy selkärankaa tarpeeksi. Olisi kiva tietää että miten perus stadilainen duunari suhtautuu siihen kun hän kausikorttinsa ostamalla näkee saman Peltosen pojan Jokerien paita päällään hyökkäämässä kohti IFK:n maalia? Saman Villen jonka duunari muistaa IFK-paidasta vuonna se ja se ennen MM-1995 huumaa. Rahan perässä juokseminen ei käy kovin hyväksyttäväksi perusteeksi. Raha ei tee ihmistä onnelliseksi ainakaan sen kustannuksella että kunnia menee tosifanien silmissä. Liike-elämässä suurille menestyjille saatetaan tehdä hurjiakin työtarjouksia mutta usein niistä myös fiksu ja tavoiteltu henkilö uskaltaa kieltäytyä, kun omatunto sanoo että ei kannata lähteä tästä vanhasta hyvämaineisesta paikasta tuonne uuteen epämääräiseen vaikka kuinka paljon rahaa tarjottaisiin. Esim. suomalaisille upeille nuorille naisille jotka pyrkivät malliksi, kerrotaan jo ennen Pariisiin lähtöä että houkuttelevia työtarjouksia varmasti riittää mutta ennen tarjouksen hyväksymistä pitää tehdä mahdollisesti sänkyhommat ensin jolloin on mallin omassa harkinnassa että kannattaako se jos kunnia menee. :D
 

mox

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokerit
TM

Niin kyllähän kiekkoilukin on liike elämää,
mutta itse pelaajilla peliura on niin lyhyt, että vertauksesi
oli suoraan sanottuna hurskastelua.
Ymmärtäisin kommentin jos Virmanen olisi " pääsemässä "
hifk:n organisaatioon ja kieltäytyisi siitä.
Huom: edellinen vain esimerkki.
ps. Tervetuloa Ville.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mox

Varmasti Ville on Jokereille todella hyvä vahvistus mutta tehtyä ei silti saa tekemättömäksi kuten edellisessä kommentissani mainitsin. Ehkä minä sitten olen hurskastelija mutta kuitenkin halveksun syvästi sellaisia pelaajia joille rahan merkitys menee kunnian edelle. Tyytyväisenä morjestan Ojasen Jannea ja Jutia kaupungilla vielä kymmenenkin vuoden päästä. He kun ovat Tapparan miehiä sydämestään eikä rahan perässä loikkareita naapurileiriin. Onneksi Peltolan Mikon jälkeen en ole joutunut yöuniani menettämään loikkauksista aiheutuvien painajaisten takia sillä se kyllä kirpaisi niin perkeleesti että hyvin voin kuvitella miltä tuntuu kolleegasta IFK paidassa Peltosen Villen tempun jälkeen kun sitä ennen Tikikin teki sen kuuluisan tempun.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
TM luuletko todella että Ville joutuu sänkyhommiin Virmasen kanssa. Siinä voi Mattin Toyotan jouset olla kovilla.

Vakavasti puheenollen, miksi Jokerit on epämäärinen työnantaja, Ville on minun silmissä petturi mutta en ymmärrä miten saat Jokerit epämääräiseksi työnantajaksi.

Peltonen on valintansa tehnyt, hän hylkäsi seuran jonka paittaa hänen isänsä ja hän itse C juniorista saakka on kantanut. Ville Peltonen ei toivottavasti enää ikinä pue päälleen IFK:n paitaa, hän voisi ottaa oppia Tampereella vaikuttavista kiekkoilijoista Ojanen ja Helminen jotka ovat rahastaneet ulkomailla ja kotona pysyneet lojaaleina kasvattajaseuroilleen.
 

Kyyberi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Preds,Jordin Tootoo,M.O.P.A.K.
Hmm...

Jännä nähdä kauden aikana, millaisia kommentteja Peltonen kirvoittaa esiin...
Jos Ville tehtailee pisteitä kuin automaatti, pelaa suurella sydämellä joukkeen eteen ja on esimerkillinen kapteeni, niin varmasti kommentit ovat erilaisia, kuin silloin jos pisteitä ei tule, ja muutenkaan homma ei näytä hyvältä. Saas nähä mitä tästä tulee...

ps. Ja mielenkiintoista on nähdä eka paikallismatsi, onko siellä NIIN kova buuaus kun uhotaan... ;)
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Harjoitusotteluissa

ei ole miehen esitykset ainakaan näyttäneet ollenkaan hassummilta :)
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Vääristellään ja väännellään ja käännellään

Jos nyt, juuri tällä hetkellä olisi kevät, niin Ville Peltonen menisi HIFK:hon ja HIFK tarjoaisi enemmän kuin tarjosi. Ei siksi, että kyseessä on oma kasvatti, vaan siksi, että nyt sillä olisi varmaankin palkkabudjetissa tilaa.
Sanokaa mitä sanotte, mutta kyse on puhtaasti liikeasiasta ja kukaan hullu ei ylitä tieten tahtoen pelaajabudjettiaan yhden pelaajan takia, oli tämä kuka hyvänsä. HIFK:lla oli täysin törkeän hintainen Caloun, sitten oli Nieminen, Bednar jne. Ei siinä enää irroiteta ylimääräisiä miljoonia. Päinvastoin, piti rakentaa uudestaan ja yrittää päästä osasta vanhojakin eroon. Sillä hetkellä riski olisi Peltosen palkkaamisessa ollut talouden kannalta turhan kova. Mitä jos nuo kaikki em. pelaajat olisivatkin jääneet käteen. Palkkamenot olisivat olleet aika isot..

Niin Jokereiden, kuin Villenkin taholta on annettu ymmärtää, että tämän luokan pelaajalle palkka ei ole liian kova. Linjassa muiden kanssa. Liigan tähtipelaajat tienaavat muissakin joukkueissa samansuuntaista liksaa, jotkut enemmänkin. Esim. Petri Varis halusi tulevaisuudestaan enemmän, olisi myös saanut, mutta ei sentään kolmivuotista pahvia jonka halusi. Riski kolmeakymmentä käyvän pelaajan kohdalla olisi ollut liian suuri.
Jos Ville olisi vain ja ainoastaan rahan perässä mennyt niin keski-Eurooppa, tai Ruotsi olisi ollut suunta, ei Suomi ja Helsinki. Rahasta siis oli kiinni ainoastaan Jokerit, vai HIFK. Jokereiden budjettiin siinä vaiheessa mahtui, HIFK:n ei. Samoin kuin Peltoselle kävi myöskin Juha Lindille, joka ei enää mahtunut Jokereihin, se on kylmä fakta. Olisi halunnut tulla, mutta pelaajabudjetin raameissa häneen ei ollut enää taatelia. Kysymys kuuluukin miksi helvetissä Virmanen ei yrittänyt heivata Pesosia ja kumppaneita helvettiin Jussin tieltä, ottajia olisi varmaan kotimaisille hyökkääjille löytynyt. Nyt päästettiin oma jannu ruotsiin, ei hyvä.

Joku sanoi että Jokerit ottaa rahalla kenet haluaa. Paskapuhetta. Jokerit jos joku on seura, jossa pelaajabudjetti on se mikä on ja pysyy. Jokereiden tehtävä on tuottaa rahaa ja rahan tuottaminen ei onnistu, jos kulut on isommat kuin menot.
Aina puhutaan budjetista, mitä se kertoo? Ei mitään, tai sen että Jokereiden kulut kaikkineen ovat sen x-miljoonan suuruiset mitä siinä lukee. Pelaajabudjetti puolestaan on samaa tasoa muiden suurten kanssa ja lisäksi rinki on helvetin iso. Jo sen pitäisi puhua tyhmemmällekin sen puolesta, etteivät pelaajat voi tienata sen enempää kuin HIFK:ssa, Bluesissa, tai TPS:ssäkään. Liikeyritys on liikeyritys ja pelaajat vain nappuloita siellä. Oy:n tehtävä on poikia omistajilleen fyrkkaa, ei pyörittää harrastustoimintaa toivotaan-toivotaan asenteella.

Sitten vielä yksi asia. Jos sinulle tarjotaan työtä kahdesta eri paikasta. Vanha firmasi tarjoaa alakanttiin 1milj. markkaa, uusi 1,5 milj. markkaa. Kumman valitset? Minä en epäröisi. Sillä puolella millilläkin saa aika paljon tehtyä kivoja asioita.
Meidän on helvetin helppo hurskastella koska ei todellisuudessa tarvitse varmaankaan samanlaista valintaa ikinä tehdä, mutta tästäkään joukosta ei löytyisi yhtään ihmistä joka ei valitsisi jälkimmäistä vastaavassa tilanteessa.
Sydän sanoo mitä sanoo, mutta toisaalta voi sitten kääntää asian niin, että halusiko vanha seura oikeasti työntekijän takaisin, kun ehdotti alle oman arvon menevää liksaa.
Jos Juha Lind olisi samaan tilanteeseen jouduttuaan siirtynyt naapuriin kuten huhuiltiin, niin minä en olisi häntä syyttänyt. Olisin manannut Matti Virmasen vielä helvettiäkin alemmaksi, koska ei tehnyt Juhalle tilaa myymällä maalaisia helvettiin tieltään ja myynyt kausikorttini kannanotoksi sen sileän tien.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Mike kertoi kyllä tärkeimmät pointit joten tän Villen siirtojutun vois nyt lopettaa mutta en usko että ainakaan pitempään Narreja kannattaneet oikein sulata sitä että hän on uusi kapteeni.Kyllä perinteillä pitäisi jotain merkitystä olla.Jokereilla on kyllä ollut aika heikkoa toi perinteiden arvostus,johtuen ilmeisesti siitä että yksityishenkilö omistaa joukkueen ja näin talousasiat menevät kaikkien muiden asioiden edelle.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Minä en sulata sitä, että hän on uusi kapteeni. Mutta toisaalta. Pelaajat äänestävät kapteenin ja siihen on tyytyminen. Törmänen hävisi äänellä ja sillä siisti, ei siinä fanin itkut auta.

Perinteillä en mixu lähtisi kauheasti leijumaan HIFK -kannattajanakaan. Kova peli on teidän perinne? Niin, onhan sitä tosiaan nähty tässä viimeisen reilun vuosikymmenen aikana kaikilla kahdella kaudella. Kyllähän teilläkin oli kapteenina "perushifk" Sihvonen, ja muutenkaan noita omia poikia ei ole juurikaan kokoonpanossa näkynyt Kortelaisen, Hurmeen ja Kuhdan lisäksi.
Jokereilla on sentään tähän asti ollut aina oma jätkä kipparina, ja jonkun verran kokoonpanossa heitä muutenkin.
Perinteistä on ollut turha jauhaa enää 80-luvun jälkeen, jos haluttaisiin perinteitä,niin joukkueet olisivat tämännäköiset: ("omia kasvatteja" tai helsinkiläisiä jompaan kumpaan seuraan profiloituneita)

Jokerit:

Sulander
Lehtonen
Helanen

Malmivaara
Strömberg
Hulkkonen
Loikala
Sulku
Eskelinen
Alanko
Määttä

Welling
Lind
Konttila
Laine
Sainomaa
Bergenheim
Mäki
Törmänen
Somervuori
Santala
Väänänen
Varis
Törmänen
Kivelä (onko lopettanut?)

HIFK:

Lindfors
Riksman

Lamberg
Carlsson
Kurvinen
Kolehmainen
Ilkka
Kautonen

Peltonen
T.Ruutu
M.Ruutu
Hirshovitch
Vihko
Viitaluoma
Pikkarainen
Häppölä
Hede
Kuhta
Kortelainen
Loppi
Crunn

Taitaisi olla aika turha kummankaan korkeista sijoituksista haaveilla. Voitaisiin pelailla Bogo -cuppia ja Ärrä -cuppia vain. Turha sinne liigaan on lähteä sähläämään. Otettaisiin Kissat ja K-Vantaa messiin, joskin samalla karkaisi heti puolet pelaajistammekin jompaan kumpaan seuraan, jos samalla metodilla kasattaisiin nekin.
 
K

kangaroo

Tämä 32 v. ajan Jokereita kannattanut sulattaa oikein hyvin Villen C-kirjaimen. Mikä minä olisin tuota valintaa arvostelemaan, joukkue on valintansa tehnyt. Pelaajathan siellä kaukalossa ovat ja haluavat Villen johtavan heitä, ja katsojat puolestaan ovat katsomon puolella. Fanien huutoäänestykselläkö kapteeni pitäisi valita ?

Tämän threadin kapteenin valinta- ja muu uskollisuushurskastelu on syvältä. Mike sanoi viimeistä edellisessä viestissään asiasta kaiken oleellisen. Toivottavasti tämä ketju päättyy tähän.
 

mox

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokerit
Mike / mixu

Kiitoksia Mikelle erittäin hyvistä kommenteista,
veit sanat suustani ( ja enemmänkin )
Kun taas ei voi olla ihmettelemättä mixun tapaisia
tyyppejä jotka jaksavat jauhaa perinteistä ja kunniasta.
Hyviä asioita, mutta noin esitettynä hyvin suppeita
ja omahyväisiä kommentteja vailla todellisuus pohjaa.
Kuka lie aivopessyt ?
Käyppä mixu noi Miken kommentit vielä kerran läpi, ihan ajatuksen kanssa.
Ei kannata hakata päätä seinään,
vaan avata ovi ja käydä ulkona.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Ei Villen siirtyminen minulle mikään katasrofi ollut jos vertaa vaikkapa Tikin pelaamiseen Narri-paidassa.Ja mitä tulee perinteisiin niin voi olla että katson liikaa punaisten lasien läpi mutta mielestäni Hifkissä ovat perinteet paremmassa kunnossa kuin Jokereissa.
Asia on osaltani loppuunkäsitelty ja toivon Mikelle,Moxille,Villelle,Narreille ja Hifkille hyvää pelikautta.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikö fanienkin kannattaisi jo herätä siitä ruususen unestaan, missä oma kasvatti on oma kasvatti hautaan saakka. Silloin kun peli muuttuu ammattimaiseksi on työpaikka haettava sieltä, missä parhaiten tienaa, niin tekevät kaikki muutkin, miksei sitten kiekkoilijat.
Eiköhän Villen tilanne - seuran valinta ja sitten taas valinta kapteeniksi kerro sekä pelaajan että seuran (Jokereiden) olevan hyvin kärryillä nykyajassa, kärryillä minne liian moni IFK-fani ei vielä ole kyennyt hyppäämään.
Nykyajassa eletään, työnantaja valitaan sieltä, mistä eniten saa etuja ja vastaavasti työntekijät arvotetaan ominaisuuksiensa pohjalta, ei taustansa. Ville teki niin, Jokerit teki samoin tekemällä herrasta kapteenin.
Jokaisen fanin olisi korkea aika hyväksyä tosiasiat ja jättää hurskastelut vähemmälle. Tämä koskee yhtä lailla Jokerikannattajia. Miksi pidätte Villen seuravalintaa ymmärrettävänä, mutta ette Jokereiden kapteenin valintaa. Kyseessä on kutakuinkin samanlaiset asiat ja perusteet.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti Isaksson
Jokaisen fanin olisi korkea aika hyväksyä tosiasiat ja jättää hurskastelut vähemmälle. Tämä koskee yhtä lailla Jokerikannattajia. Miksi pidätte Villen seuravalintaa ymmärrettävänä, mutta ette Jokereiden kapteenin valintaa. Kyseessä on kutakuinkin samanlaiset asiat ja perusteet.



Eipäs yleistetä siellä. Minä ja ymmärtääkseni aika moni muukin Jokeri-fani on pitänyt molempia asioita ymmärrettävänä. Muutoin tekstisi oli loistava. Asia on juuri noin.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Viestin lähetti Vakio


Eipäs yleistetä siellä. Minä ja ymmärtääkseni aika moni muukin Jokeri-fani on pitänyt molempia asioita ymmärrettävänä. Muutoin tekstisi oli loistava. Asia on juuri noin.

Minä hätkähdin kapteeninvalintaa. Kyllähän se aluksi sykähdytti nähdä ei_jokeritaustainen pelaaja C -rinnassaan, mutta, mutta..Ville on nyt Jokeri siinä missä kuka tahansa muukin ja kapteeni on se, kenet pelaajat siihen tehtävään keskuudestaan valitsevat.
 

bobo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
perinteet

Mixu niinkuin suurin osa Hifkn kannattajista(onkohan Isakssonille vahingossa tullut väärä suosikki seura nimen viereen kun kaikki kommentit ovat Hifk vastaisia?) uskoo perinteisiin. Jos vaan raha tarkoitta jotain ja fanien pitäis se jo ymmärtää, niin sittenhän fanien pitäis aina vaihtaa seuraa jos oma ei menesty?! Oikea Hifkläinen(poikkeuksia löytyy) ei koskaan voi hyväksyä tätä sillä meillä ON niitä perinteitä. Aina kovaa antamatta anteeksi( Breweristä lähtien, sitä pidemmälle en muista). Hifkoon tyylin kaikki tietää ja se jos jotain on perinnettä! Viime vuosi oli poikkeus, mutta nyt ollaan toivottavasti menossa takaisin vanhaan hyvään tyyliin. Elikä... Hyvä että Peltonen ei tullut takaisin meille kun miehellä on tommonen asenne peliin. Tottakai monet vaihtaa seuraa mutta paljon riippuu siitä kuka on kyseessä. Joku Ciprussin tai Banhamin siirto ei tarkoita samalla tavalla mitään koska niillä ei ole sitä seurataustaa tai fani joukkoa kuin esim Köllillä tai Lindillä jotka ovat aivan selvästi yhdistetty omaan seuraan(niinkuin Peltonen ennen).

Mun mielestä fanien tulee pitää kiinni perinteistä ja olla ymmärtmättä rahan perässä juoksemista(siirto ännäriin on taas eri asia koska siellä puhutaan ihan eri summista plus että siellä saa pelata parhaiden kanssa ja vastaan) ja 'viholliseuraan' menoa , muutenhan tässä ei ole mitään järkeä.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mixu niinkuin suurin osa Hifkn kannattajista(onkohan Isakssonille vahingossa tullut väärä suosikki seura nimen viereen kun kaikki kommentit ovat Hifk vastaisia?) uskoo perinteisiin.

Matikainenkin uskoi perinteisiin, ja siksi Peltonen pelaa naapurissa. Kaikki IFK-fanit ovat haukkuneet Matikaisen pystyyn?? Olen hämmästynyt, hänhän on toiminut juuri niinkuin sinä Bobo "ja suurin osa Hifkin kannattajista" haluatte. Hän on hengenheimolaisesi. Miksi te haukutte häntä.

Herätkää tähän päivään.

onkohan Isakssonille vahingossa tullut väärä suosikki seura nimen viereen kun kaikki kommentit ovat Hifk vastaisia?

No jos haluat sen noin ilmaista niin menköön. Yli 30 vuotta IFK:n pelejä nähneenä täytyy myöntää, että sokea kannattaja en enää ole.
 

Judge

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Liverpool FC
Viestin lähetti Kempes
Ihmettelen esim. Ässien käyttämää kapteenivalintaa, kaiken suurin rääväsuu saa mussuttaa tuomareille (Levonen, Korpisalo), siitä ei hyvää seuraa. Esim. Soosi Sihvonen ja Pikku-Killeri Sahlsted olivat loistoesimerkkejä hyvistä ja fiksuista kapteeneista. Ja eikös Väinöllä ja Messierillä ole/ollut aina C, kun vaihtoivat seuraa, ei siinä kasvattajaseuraa tai seurauskollisuutta katsottu.

Kapteeniuden antaminen rääväsuulle sästää kyseiseltä pelaajlta ehkä kympin tai kaksi mikä on helpostikin 1 pelikielto vähemmän.

Lisäksi, monet näisät kuumakalleista ovat myös hirmuisia tsemppareita ja esimerkinnäyttäjiä, siis positiivisessa mielessä. Esimerkkinä vaikka TPS:n Jani Kiviharju, joka on tänä vuonna 3 vuoden varakapteeni.

Lisäski osa näistä kuumakalleista rauhoittaa saadessaan kapteenivastuuta, kuten Levoselle kävi, ainakin täältä katsoen.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Edelleen samaa mieltä Isakssonin kanssa. Eletään 2000 -lukua ja enää on turha murehtia Brewerin ja Timo Turusen perään.
Maailma muuttuu ja jääkiekko on tehnyt saman myös.
Kun ajatellaan viimeinen 15-vuotta taaksepäin ja verrataan aiempaan, niin huomataan ettei mitään ole ollut jäljellä pitkään aikaan.
Loppupeleissä on niin, että fani rakastaa logoa. Kaikki muu on tekopyhää ja konservatiivista hurkastelua.

Kerran Jokerit, aina Jokerit. Kerran HIFK, aina HIFK jne. Ei siinä paljoa muu paina. Perinteet syntyy siitä mitä kunakin päivänä tehdään, vanha on vanhaa eikä takaisin tule.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä Mike vakio ja Isakksson te asiaa puhutte mutta ei se ville peltosesta mitään miestä kuitenkaan tee. Asiaa voi perustella ja käänellä mutta on olemassa jotain asioita joita ei tehdä Juha Lind ymmärsi tämän ja pelaa jossain Ruotsissa.

En ymmärrä miksi Ville Peltosta pitää puolustella hän on loukannut minua ja tuhansia muita IFK faneja (jotka maksoivat hänen palkkansa 5 vuoden ajan) menemällä Jokereihin. Voidaan selitellä ja selittää miksi Ville teki mitä teki, totuus on se että Ville on pelle ja toivon että ei koskaan enää pelaa IFkssa, jos luet tämän Ville "haista vittu". Jääkiekko on ammatti, se on ihan selvä juttu mutta on olemassa asioita joita ei tehdä, jos muuta syytä siihen ei löydy niin sitten vaan kannatajien kunniottamisen takia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös