Jorma Valtonen kirjoitti:
Olen yrittänyt kaikella ymmärryksellä lukea läpi tämän ketjun viestejä, mutta yhtä kaikki olen päätynyt seuraavaan:
Ja tähän päättyi tämän Jorman viestin provosoimaton, asiallinen osuus.
1. Tärkeimpiä asioita jääkiekko-ottelussa on oluen hinta ja sen nauttiminen
Ei suinkaan, koskenkorva ja kymmenet skotti- ja irkkuviskit ovat paljon tärkeämpiä!
Tässä ketjussa esitetyt viittaukset oluen hinnan alentamisesta ovat olleet lähinnä huumorishirtehisheittoinen läppä suomalaista ja pohjolaista jäykkyyttä kohtaan. Etkö kuullut kun kaikki muut nauroivat?
Monelle ihmiselle oluen hinta ja sen nauttiminen on eräs tärkeimipiä asioita elämässä. Ei minulle, mutta jos katsot ympärillesi sixpäkin hinta, sen nauttiminen ja ohraiset piipahtamiset kapakoihin ja ravinteleihin ovat olennainen osa viikoittaista sosialisoitumista ympäristöön. Ei siis varmaan ole uutta että oluen hinta puhututtaa aina, paikka kuin paikka. Minusta ei haittaa vaikka maksaa reippaasti, tosin kuten mainittu, halpa hinta nostaisi hilpeää tunnelmaa.
2. Jääkiekkoa ei yritysten tulisi sponsoroida, vaan lipun hinnan tulisi nelinkertaistua, jotta ei tarvitsisi katsella yritysten markkinointiviestintää ottelun aikana
Kuusinkertaistua.
Ei sponsorointi kampea ketään, mutta typerät, pelottavat, persoonattomat pahvipäät heilumassa jäällä ennen joukkueiden tuloa sinne näyttävät enimmäkseen typeriltä, persoonattomilta pahvipäiltä. On olemassa hyviä ja huonoja mainoksia.
3. Jokaisen katsojan tulisi riehua kuin heikkopäinen - se on oikeaa tunnelmaa
Kaikki tahtoo elää säkenöivästä voimasta, no hyvä sun on puhuu, sä kysyt ja kaikki on ok, no hyvä sun on puhuu, sä et tiedä miltä musta tuntuu.
Jokainen katsoja saisi kannustaa eikä mököttää.
4. Kaikkien katsojien tulisi laskea musiikkimakunsa halvan hevin tasolle - se nostaa nimittäin tunnelmaa
Olen kuullut tukkahevistä ja kasarihevistä mutta mistään mainitsemastasi lakritsihevistä en. Onko
halvahevi joku rasistinen termi? MODEEET!!!
Mieluummin halpa hevi kuin nykyinen halpa äänentoisto.
5. Makkaroita tulisi olla myymässä vähintään lihakaupan Väiskit. Junioreiden vanhemmat ovat kylläkin riemusta kiljahdellen vapaaehtoisesti evänneet Väiskin työvuorot.
Tofu- viini- ja cappuccinovalikoima siellä on suorastaan suppea!
Kylmästä ruoasta valittaville antaisin kyllä ohjeen: avatkaa suunne ja vaatikaa uusi. Suomessakin
saa huomauttaa henkilökunnalle jos ruoassa on vikaa.
KUINKA ihmeessä te jaksatte Energia Areenalla käydä, kun voitte siellä noin pahoin. Itse en lähtisi tieten tahtoen noin paljon kärsimään.
Suosittelen teitä siis hankkimaan itsellenne ELÄMÄN.
Otatkohan sinä tämän ketjun hiukan liian raskaasti? Etkö tiedä että nettitouhusta sanotaan nykyään THIS IS LIFE.