Jorma Valtonen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Golden AWe kirjoitti:Ja tähän päättyi tämän Jorman viestin provosoimaton, asiallinen osuus.
Ja tästä alkaa Golden Showerin provosoimaton, asiallinen osuus.
Ei suinkaan, koskenkorva ja kymmenet skotti- ja irkkuviskit ovat paljon tärkeämpiä!
Tässä ketjussa esitetyt viittaukset oluen hinnan alentamisesta ovat olleet lähinnä huumorishirtehisheittoinen läppä suomalaista ja pohjolaista jäykkyyttä kohtaan. Etkö kuullut kun kaikki muut nauroivat?
Monelle ihmiselle oluen hinta ja sen nauttiminen on eräs tärkeimipiä asioita elämässä. Ei minulle, mutta jos katsot ympärillesi sixpäkin hinta, sen nauttiminen ja ohraiset piipahtamiset kapakoihin ja ravinteleihin ovat olennainen osa viikoittaista sosialisoitumista ympäristöön. Ei siis varmaan ole uutta että oluen hinta puhututtaa aina, paikka kuin paikka. Minusta ei haittaa vaikka maksaa reippaasti, tosin kuten mainittu, halpa hinta nostaisi hilpeää tunnelmaa.
Hyvä Golden Awesome. Epäilen sinua nyt vielä enemmän. Jos rahat on loppu, kannattaa pysyä kotona. Oireet näkyvät asenteissa - ja kasvoissa.
Kuusinkertaistua.
Ei sponsorointi kampea ketään, mutta typerät, pelottavat, persoonattomat pahvipäät heilumassa jäällä ennen joukkueiden tuloa sinne näyttävät enimmäkseen typeriltä, persoonattomilta pahvipäiltä. On olemassa hyviä ja huonoja mainoksia.
Ihanko totta. Siitäkö tässä olikin kysymys. Nyt kysynkin, uskallanko luottaa sinuun ja arvostelukykyysi tässä asiassa. Kertomasi mukaan
unelmoit Eija-Riitasta, Annesta, Susanista ja Tanjasta. Huuu - you are scaring me....
Kaikki tahtoo elää säkenöivästä voimasta, no hyvä sun on puhuu, sä kysyt ja kaikki on ok, no hyvä sun on puhuu, sä et tiedä miltä musta tuntuu.
Jokainen katsoja saisi kannustaa eikä mököttää.
Ehdottomasti. Kaikki eivät kuitenkaan halunne samaistua siihen ainoaan oikeaan tyyliin. Ota kuva peilistä niin tiedät mistä puhun.
Olen kuullut tukkahevistä ja kasarihevistä mutta mistään mainitsemastasi lakritsihevistä en. Onko halvahevi joku rasistinen termi? MODEEET!!!
Mieluummin halpa hevi kuin nykyinen halpa äänentoisto.
Minä tiesin, että sinä vielä provosoidut. Älä menetä malttiasi. Hanki elämä.
Tofu- viini- ja cappuccinovalikoima siellä on suorastaan suppea!
Kylmästä ruoasta valittaville antaisin kyllä ohjeen: avatkaa suunne ja vaatikaa uusi. Suomessakin saa huomauttaa henkilökunnalle jos ruoassa on vikaa.
Tästä sinä et tainnut päästä kiinni ollenkaan. Mutta nice try.
Otatkohan sinä tämän ketjun hiukan liian raskaasti? Etkö tiedä että nettitouhusta sanotaan nykyään THIS IS LIFE.
Niinpä niin. Olen sinänsä onnellinen, että sen todistit.
Golden; kyllä tämä tästä, kun muistat ottaa tämän tästä. Mukavaa "hallikevättä" sinulle.