Harald on kyllä ihan poika tuolla vielä.
Ite tehtiin sentään kaks, joten Haraldin piikkiin??
Harald on kyllä ihan poika tuolla vielä.
Tulos olis ollu sama, vaikka minä olisin ollu maalissa. Ekaa ei ois ottanu kukaan, tokassa oli pihalla ku lumiukko ja kolmannen olisin ottanu itekki. Helvetin ikävää miehen kannalta.
13 kutia, kolme sisään ja varsinkin viimeinen aika helposti.
Kukaan ei tehnyt elettäkään, että oli käynyt vaatimassa videotarkistusta Ässien kolmannesta maalista. Siellä oli Ässien maskimiehen luistimet puoliksi alueella. Vähän selkaista luovuttamista oli ilmassa valmennusjohtoa myöten.
Tätä samaa ihmettelin otteluketjussa. Kokeneempi maalivahti olisi hakenut kontaktin maskia tehneeseen Suorantaan, kun näki hänen olevan alueella. Mielestäni on hölmöä, että maalivahdin täytyy näissä nykyään olla se aloitteellinen ja kalastaa tämä rike. Maalivahdin alueella saa vissiin nykyään olla jos ei häiritse maalivahtia.Kukaan ei tehnyt elettäkään, että oli käynyt vaatimassa videotarkistusta Ässien kolmannesta maalista. Siellä oli Ässien maskimiehen luistimet puoliksi alueella. Vähän selkaista luovuttamista oli ilmassa valmennusjohtoa myöten.
Mä luulin, että se oli pysyä kumilätkän ja maalin välissä.Nupen sanoin, sun ainut tehtävä on nähdä se kiekko.
Ässien kolmas maali Haraldin piikkiin ja toisessa oli ihan kujalla. Kuten sanottiin niin ei se hänen vikansa ole ettei ole vielä liigaveskarin tasolla, who knows ehkä jonakn päivänä.
Ongelmakohtia on silti niin helvetin paljon enemmän muualla kuin maalin suulla, että turha suolata enempää.
Noh onhan se kiva että olet tyytyväinen etkä luovuta ja niin edelleen, mutta fakta on että viimeksi ollaan voitettu ns. kovempi vastustaja viimeksi 20.12.2016, jolloin kaatui Kalpa. Tämä on erittäin huolestuttava suuntaus ja tähän kun lisätään fakta, että meidän erikoistilannepelaaminen on aivan sysipaskaa niin näyttää vieläkin huonommalta kevättä silmällä pitäen. Ehkä Hodgmanin paluu ja ,toivotaan nyt kaikki sormet ristissä, Siikosen paluu tuo sitten tarvittavan piristyksen tuohon pelaamiseen. Ainakin yv:n voin luvata parantuvan jos ja kun Hodgman palaa joskus helmikuussa(toivottavasti).Pelicans on siis aivan surkea, ei mitään hyvää, kaikki pihalla kuin lumiukot..
Sit ku voitetaan pari matsia, niin huudetaan kuorossa, että tää on mun pelicans.
Onko porukka oikeasti näin huonoja häviäjiä, että syljetään joukkueen päälle samantien?
JYP oli parempi kuin Pelicans, ne pelas meiän taktiikkaa vastaan, ehkä valmennus olis voinut asiaan reagoida, mutta JYP oli tehnyt kotiläksynsä ja hyvin.
Ässät matsissa Pelicans pelas mun mielestä ihan mukiin menevästi, mut oli niiden maalivahtikin ihan liekeissä.
Huvittavaa miten jengi aina haukkuu kaiken ihan pystyyn ja sormia napsauttamalla ollaan pilvilinnoissa parin voiton jälkeen.
Onneks mä en käyttäydy työelämässä samalla tavalla, olisin varmaan kuollut jo ekan vastoinkäymisen jälkeen.
Hovisella vaan tekee tiukkaa mahtua pakistoon, ei vaan riitä. Ihan realismin nimissä on sanottava, että hän ei tuo kuin kokoa sinne ja täten maalin edessä on kohtuullinen. Liike ei riitä alkuunkaan jos omalle alueelle sattuu painostus jäämään.
Kymmenen kertaa mielummin Pöyhönen pakiksi tai vaikka Heino, tosin senttereitä puuttuu niin jälkimmäinen tuskin on vaihtoehto.