Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- in Sami we trust
Veikkaan että nyt tulee se kauden ensimmäinen kolmen ja jopa neljän ottelun häviöputki. En vaa usko että tolla pelillä tulee pistettäkään Tapparalta tai Kärpiltä. Vittu et sylettää just nyt.
Toisaalta HPK on kova tänä keväänä, kuten tänäänkin. Välieriin ainakin (?)
Ei ainakaan välittömästi pudonnut, sillä oli muutama minuutti myöhemmin ottamassa HPK:n kolmatta maalia vastaan.Putosiko Tyrsky myös pois pelistä, Lehtivuoren ajettua hänet laitataklauksella?
Tää oli kans mielenkiintonen.Oletko oikeasti tuota mieltä?
Joo, kyllähän se olisi nostanut joukkuehenkeä, kun olisi otettu pari rangaistusta enemmän..Tää oli kans mielenkiintonen.
Eikai ketään nyt pidä lähtee lanaamaan jos joukkue kusee.
Mun mielestä se aikalisä olis pitäny käyttää HPK:n tokan maalin kohdalla, eikä vaan kattoa et jospa se joukkue nyt alkais voittamaan niitä kaksinkamppailuja.
Selvästi paniikki iski kun HPK alko tekee maaleja, syötöt napsu kokoajan HPK lapoihin yms.
Juurikin näin.Joo, kyllähän se olisi nostanut joukkuehenkeä, kun olisi otettu pari rangaistusta enemmän..
Juurikin näin.
Mulla meni se matsin loppu vähän ohi.
Ottiks Pelicans aikalisää missään vaiheessa?
Mä vähän ihmettelin ettei yritetty herätellä silloin kun HPK sytty ilmiliekkeihin
Otti. Jatkoajan lopussa.
Minusta on jotenkin huolestuttavaa, että Petun joukkueessa tapahtuu tällaista tässä vaiheessa kautta. Varsinkin, kun materiaaliltaan Pelicansin pitäisi olla sellainen jengi, joka pystyy kontrolloimaan tilanteita HPK:ta ja vastaavia vastaan. Vielä materiaalista ei saada kaikkea irti, mikä on tietysti luonnollista lukuisten loukkaantumisten jälkeen. Mutta hitto, onhan tuo jengi paperilla ihan erinäköinen kuin vuosi sitten. Jos taas aloitetaan playoffit säälikierrokselta, ei siihen voi olla millään tasolla tyytyväinen. Eteenpäin täytyisi mennä, mutta juuri nyt jotain puuttuu. Toivottavasti se löytyy loppukierroksilla.
Mä en oikeastaan ymmärrä miksei Pelicansille anneta Kanada -maljaa jo nyt? Sen verran fakiirilta Rämö vaikuttaa, ettei muille jää mitään palaa näissä talkoissa. Voitto rahatkin voisi jakaa nyt jo tilille.
Samaa mieltä. Wituttaa ajatuskin väsyneestä heinolalaisesta.
Pakko lisätä vielä että Pöyhönen on nyt epävarmin pakki kaikista. Se tasoitusmaalijäähyn törttöily oli vaan piste iin päälle.
Käsittämätöntä miten suoritus voi heitellä noin paljon.
Itseluottamusasia, olisko sopparineuvottelut vaatineet veronsa.
Aivan, Pöyhönen seisoo paikallaan ja kaveri vetää runkoon, hakemalla haettu estäminen. Mihin on kadonnut Levosen pelisilmä?Pöyhönen on ollut kyllä viime aikoina aika paska, mutta tuosta jäähystä olen erimieltä. Se oli ihan lahja Levoselta Tapparalle.