Viikonloppuisin ja jos on esim. IFK kylässä. Kuinka hienoa olisi voittava HPK, joka vyöryisi vastustajan yli mustissa paidoissa?Juhlan kunniaksi.
Viikonloppuisin ja jos on esim. IFK kylässä. Kuinka hienoa olisi voittava HPK, joka vyöryisi vastustajan yli mustissa paidoissa?Juhlan kunniaksi.
Taidat olla oikeassa. Olen kuullut tarinan (ja juuri keväällä 2009 olisin ollut tarinoiden varassa, kun en ollut Suomessa), että Harri Lintumäki oli Rinkelinmäen jäällä kuuluttanut, että ensi kaudella sitten Kerho pelaakin kaikki kotiottelunsa lauantaipeleistä tutuissa oransseissa. Seurasi valtavat aplodit, sellaiset jotka eivät jättäneet epäselväksi, että oranssin paluu oli kannattajien valtaosan pitkä haave.Se taisi olla Rautakorven ensimmäinen kausi (08-09) kun himassa vedettiin mustissa, vieraissa valkoisissa ja sitten lauantaisin himassa oransseissa. Ja sitten 09-10 kaudelle vakiintui tuo kotona oranssilla ja vieraissa valkoisissa. Vai muistanko oikein?
Itse jotenkin pidin juuri siitä että ei ole laitettu juurikaan oranssia.Eilen näytti olevan ensi kertaa käytössä vieraspelipaita tästä uudesta mallista. Kivan tasapainoinen mainosten ja värimaailman suhteen tuokin, tosin jokin tuossa omaa silmää häiritsi, toimi mielestäni huonommin kuin kotipaita. Olisiko oranssin värin puute, ei ole kuin kapeat raidat helmassa, hihassa ja numeroissa. Voi olla tottumiskysymyskin.
Ja itselle tuo ohut oranssi raita helmassa tuo siihen sopivasti Kerholaisuutta.Itse jotenkin pidin juuri siitä että ei ole laitettu juurikaan oranssia.
Hieman ehkä muistutti TPS paitaa, mutta oli tyylikkään pelkistetty. Musta-valkoinen on vain omaan silmään todella tyylikäs ja pitkästä aikaa vieraspaita, jota pitää huutaa huutokaupassa!
Itse jotenkin pidin juuri siitä että ei ole laitettu juurikaan oranssia.
Hieman ehkä muistutti TPS paitaa, mutta oli tyylikkään pelkistetty. Musta-valkoinen on vain omaan silmään todella tyylikäs ja pitkästä aikaa vieraspaita, jota pitää huutaa huutokaupassa!
On. Aivan sairaan upea paita ja kapteeniston kirjaimet suuret ja näyttävät. Selän fontit ja numerokoko onnistuneet. Mahtavaa!Komia on ainakin uusi vierasasunne livenä! Iso peukalo
Liekkö hpk pelaajat lukeneet kommenttisi ja nyt jäävät omalla maalinedustalla jukuri pelaajien taakse katselemaan miltäs ne kotipaidat näyttää...Komia on ainakin uusi vierasasunne livenä! Iso peukalo
Kaikki paukut laitettu tälle kaudelle siihen, että näytetään hyviltä uusituissa paidoissa niin kotona kuin vieraissakin. Siihen se hyvyys näyttää päättyvänkin.