Mainos

Pelipaidat

• 461 411
  • 1 838

Kebis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Siis mitä? Miksi koskisi? Olet huutanut paidan ja sitten alat valittaa siitä mitä olet huutanut?
Tähän en osaa vastata. Itse en ole vaihtamassa omaa GW paitaa mihinkään.

EDIT: Asiaa oli ilmeisesti kysytty Storesta kuun puolessa välissä ja vastaus oli, ettei näitä paitoja tule myyntiin huutokaupan ulkopuolelle Storeen tässä muodossa.
Jokerit haluaa toimia tässä reilusti jos joku on perustanut tähän oman ostopäätöksensä.
Mutta olen toki samaa mieltä että GW on GW, eikä millään tavalla verrattavissa GR paitaan.

Viimeksi muokattu:

houmeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ainoat mielipahat ymmärrän pelaamattomissa GI-paidoissa, mutta eiköhän jokainen huutaja tietyllä tapaa tiennyt mihin tanssiin on lähdössä.

GW on asia erikseen, vaikkakin kovaakin kovemmiksi hinnat nousivat, pitäisikö niistäkin nyt saada alennusta?

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Ainoat mielipahat ymmärrän pelaamattomissa GI-paidoissa, mutta eiköhän jokainen huutaja tietyllä tapaa tiennyt mihin tanssiin on lähdössä.

GW on asia erikseen, vaikkakin kovaakin kovemmiksi hinnat nousivat, pitäisikö niistäkin nyt saada alennusta?
Jos huutokaupassa on tehty kohteen kohdalla selväksi, että kyseessä on GI eikä GW, niin ei mitään valittamista. Jos taas on kerrottu huutokaupattavan GW-paitoja, mutta seassa onkin ollut GI-paitoja, niin kaupan purku tai muu kompensaatio on selviö kuluttajan niin halutessa.

houmeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Game Issued luki jo otsikossa jokaisessa pelaamattomassa, sekä kuvake erosi GW kohteista, sekä kovin selkeä informaatio;

”Kuvaus

Tämä pelipaita on tehty pelaajalle Jokereiden kauden 2024-25 joulukuun kotipelejä varten.
Pelipaitaa ei ole käytetty peleissä.”

Kebis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Ainoa asia mikä tässä tosiaan oli epäilyttävää oli se, että annettiin ymmärtää ja viestitettiin (sen hetkisellä tiedolla), ettei näitä paitoja tule ollenkaan myyntiin Storeen.
Sitten myydään GW paitoja ja GI paitoja, jotka nousevat varmasti osin tämän tiedon valossa koviin hintoihin.
Heti huutokaupan jälkeen laitetaan kuitenkin nämä GR paidat myyntiin Storeen, jotka ovat käytännössä verrattavissa GI paitoihin.
Tänään sitten ilmoitetaan, että fyrkat menee junnuille (mikä on toki hyvä asia), mutta laittaa vähän miettimään, haluttiinko tällä nyt kuitenkin pehmittää hommaa, kun varmasti asiasta nousi vähän porua. Ilmeisesti ns. pinkka on kunnossa kun ei mahdollisiin paljon puhuttujen kevään vahvistusten palkkapussiin menneetkään.

Sen verran tarkennan vielä, että kaupan peruminen onnistuu siis vaihtamalla tarvittaessa huutamansa paita Storesta tilattavan GR paitaan ja välisumma kompensoidaan sitten Jokereiden toimesta.

Eiköhän tämä keissi ollut tässä. Paidat ovat hemmetin hienot kuitenkin enkä malta odottaa, että saan vedettyä oman päälleni.

Stonemaki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, New Jersey Devils
Itsellä aika samat fiilikset, kun Kebiksella yllä. Kyllä mulla jonkin verran GW:n ostopäätökseen tai varsinkin paljon siihen olin valmis laittamaan fyrkkaa vaikutti ajatus, että näitä ei tule yleiseen myyntiin Game readyna tai muuta. En sitten tiedä oliko tää omaa hyväuskoisuutta, puutteellista viestintää vai kenties jotain muuta. En mä kuitenkaan paitaa ole palauttamassa - eteenpäin sanoi mummo lumihangessa!

houmeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Erikoista se että seuran puolelta ”ei tiedetty” että lähes heti huutokaupan jälkeen lainausmerkeissä lähes samaa tavaraa laitetaan myyntiin.

Toiseksi, eikös aikaisempi kotipaita-huutokauppa loppunut ihan muutamaa päivää aiemmin. Olisiko J-paitojen myyntiä voinut holdata, osa varmaan kotipaidoista meni kuitenkin lahjakääröihin. Ite seurasin tämän huutokaupan sivusta, sillä tuli tuettua seuraa aiemmassa huutokaupassa.

Tarkotus ei ollut siis aiemmin tuossa dissata ketään tai puolustella sen enempää seuraakaan.

Predaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itsellä aika samat fiilikset, kun Kebiksella yllä. Kyllä mulla jonkin verran GW:n ostopäätökseen tai varsinkin paljon siihen olin valmis laittamaan fyrkkaa vaikutti ajatus, että näitä ei tule yleiseen myyntiin Game readyna tai muuta. En sitten tiedä oliko tää omaa hyväuskoisuutta, puutteellista viestintää vai kenties jotain muuta. En mä kuitenkaan paitaa ole palauttamassa - eteenpäin sanoi mummo lumihangessa!
Vahva samaistumisen tähän viestiin. Eteenpäin sano Jutila mm-kisojen jälkeen!

Trymuch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Taisi olla ns. palstatotuus että J-logollisia paitoja ei tule storeen myyntiin, mielestäni mitään virallista julkaisua ei seuran suunnalta tullut jossa niin olisi sanottu.

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Taisi olla ns. palstatotuus että J-logollisia paitoja ei tule storeen myyntiin, mielestäni mitään virallista julkaisua ei seuran suunnalta tullut jossa niin olisi sanottu.
Itse kysyin tätä sähköpostilla ja vastaus oli, että pelipaitoja ei tule myyntiin.

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Johan se tston moka kävi, kun paitoja ei ollut tarjolla heti, kun niitä ruvettiin käyttämään. Jäi isot massit tekemättä. Näin jälkijunassa ei kysyntä ole samaa luokkaa puhtaalle kausituotteelle. Ite mietin, että ompa erikoiden J-logo paita, kun ei oo myytävää eli turhaa kikkailua. Mut onkin vaan huonot sopimukset, kun ei saa tavaraa ajallaan. (Siinä sopimuksessa pitäisi olla klausuuli, joka rankaisee myöhästymisestä, kiinnostaisi tavarantoimittajaa heti enemmän.)

petzku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins & Patric Hörnqvist
Osaako joku äkkisiltään sanoa, että onko nuo rajattu kaksinumeroisiin pelinumeroihin vai saako tuohon myös kolme numeroa, jos niin haluaa? Ois melko kiva lahjaidea, jos kolmella numerolla saa tilata painatuksen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy