Onko tässä nyt sitten tulevat talviklassikkopaidat? Jos on niin kieltämättä ihan hieno idea. Itse tosin ehkä olisin toivonut, että niin joukkueella kuin katsomolla olisi pelissä esillä nykyiset värit.
Oliko se tuossa fanituoteketjussa.En löytänyt tähän hätään, mutta muistelen joskus kirjoittaneeni tästä, että Vesan loogo tulsiit alkviklassikon pelipaidoissa jollakin tavalla esille. Itse olen kyllä innoissani tästä.
Aika erikoinen valinta, jos Talviklassikkoon mennään Vesan paidoissa. Sinänsä hieno juttu, mutta joku synttäriottelu tai vastaava olisi ehkä sopivampi paikka näille paidoille. Talviklassikkopaitoihin voitaisiin puolestaan laittaa pieni Vesan vaakuna jonnekin olkapäihin.
Oikeassa olet. 10.11.1967 vastustajana silloinen mestaruussarjajengi Upon Pallo.Eikös Jokerit pelannut seurahistorian ensimmäisen ottelunsa nimenomaan Vesan paidoissa?
Jokerit siis pelaa tällä kaudella niin sinisissä, vihreissä, puna-keltaisissa kuin valkoisissakin paidoissa. Onko siellä jokin identiteettikriisi meneillään vai onko kyseessä kenties jonkin sortin sateenkaari-statement Venäjän suuntaan?
Stadionhan on aiemmin ollut aika vahvan punaväritteinen ja nyt kotijoukkueen pelipaidan väri ei taida tulla juuri lainkaan näkymään katsomossa, sinänsä erikoista.
Vihreät paidat, mutta tuleeko se Töölön Vesa logo (snadi?) niihin paitoihin?
Vihreät paidat, mutta tuleeko se Töölön Vesa logo (snadi?) niihin paitoihin? Missä näkyy Jokerien paidat?
Jokerit siis pelaa tällä kaudella niin sinisissä, vihreissä, puna-keltaisissa kuin valkoisissakin paidoissa.
Eikä siinä vielä edes kaikki... ;)
Korjaa mun märkä uni heti vääräksi tai oletan olevani oikeassa. Variksen paidannostopäivänä ysärin retroissa?
Eikä siinä vielä edes kaikki... ;)
Värien paljous on rikkaus. Mutta eiväthän monotoniseen punaiseen turtuneet ystävämme ymmärrä tätäkään asiaa.
Värien paljous on rikkaus. Mutta eiväthän monotoniseen punaiseen turtuneet ystävämme ymmärrä tätäkään asiaa.