Pelipaidat

  • 394 918
  • 1 460

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Se paita millä Jokerit pelasi ensimmäisellä areena kaudella 97-98 oli mun mielestä hieno. Jos mä saisin päättää se olisi edelleen paita tai sitten se Kekäläisen luoma.
Itsehän diggailen tuosta seuraavaa paitaa. Sininen pääväri ja epäsymmetriset puna/kelta kylkiraidat teki niistä hyvin mieleenpainuvat.

Jos niissä olisi ollut originaali-logo olis ne imo parhaat mitä jengi on käyttäny
 

hokijopi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chicago Blackhawks
Voisiko edes sininen paita tulla takaisin. Ei tuo musta vain toimi. Synkkä musta sopii toisaalta nykyiselle organisaatiolle vallan mainiosti :)
Voisiko edes sininen paita tulla takaisin. Ei tuo musta vain toimi. Synkkä musta sopii toisaalta nykyiselle organisaatiolle vallan mainiosti :)
Olisiko mahdollista järjestää äänestys pelipaitojen väristä?
 
Suosikkijoukkue
Stadin kingi
Sininen paita punaisilla hiharaidoilla ja raidoissa keltainen reunus. Sama teema sukkiin. Edelleen se ainoa oikea Jokereille ja kerta kerrasta parempi peliasu kuin nykyinen. Mä en ymmärrä kenen idea, ja miksi toi musta väri kotipaitaan tuli. Jos toimistolla ollaan yhtään hereillä ja kuunnellaan kannattajia niin ehdottomasti äänestys asiasta pystyyn!
 
Viimeksi muokattu:

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Musta on sopiva väri Kurrin omistamalle Jokereille. Sulautuu sopivasti mitättömyyden synkkiin varjoihin. Eikä onneksi näytä pätkääkään jokerilta.

Kurri vois vetää myyntihousut jalkaan...
 

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Eikös ne mustapaitaisia miehiä ollut ketkä Ukrainaakin lähti valtaamaan? Sopii siis teemaan hyvin vaikka toki onneksi valtaustyyli on nyt ”hiukan” rauhanomaisempi.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Pieni vinkki toimistolle: nyt kun meillä on taas enemmän Jokeria rosterissa kuin ties milloin viimeksi, niin olisiko aika tuoda sininen paita takaisin? Ensi kaudella kun tulee sopivasti 20 vuotta kuluneeksi siitä, kun Jokerit on viimeksi voittanut jotain (Continental Cupia en laske tähän).

Tai jos ei tätä pysty toteuttamaan, niin vihdoinkin se ysäri-ilta ysäripaidoilla. Kiitos :)
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Pieni vinkki toimistolle: nyt kun meillä on taas enemmän Jokeria rosterissa kuin ties milloin viimeksi, niin olisiko aika tuoda sininen paita takaisin? Ensi kaudella kun tulee sopivasti 20 vuotta kuluneeksi siitä, kun Jokerit on viimeksi voittanut jotain (Continental Cupia en laske tähän).

Tai jos ei tätä pysty toteuttamaan, niin vihdoinkin se ysäri-ilta ysäripaidoilla. Kiitos :)

Tuskin tulee muuttumaan vaikka suurin osa haluaisi tätä. Eilenkin Laaksosen Jukka viskoi mustia paitoja menemään parhaille kyssäreille. On se nyt kumma kun ei faneja kuulla näin tärkeässä asiassa.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
En tiedä mitä Jokereiden fanit ovat mieltä, mutta omasta mielestäni tuo musta paita on todella tyylikäs. Niin oli toki sininenkin ja vieraspelipaita nyt onkin aina ollut kunnossa. Tuo nykyinen värikäs alternate on melko kamala. Jos tuon alternaten tilalle otettaisiin sininen paita ja kausi mentäisiin musta- sininen - valkoinen kombolla, niin väitän että siinä olisi ihan maailmanlaajuisella mittapuullakin kärkikastin pelipaidat.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
En tiedä mitä Jokereiden fanit ovat mieltä, mutta omasta mielestäni tuo musta paita on todella tyylikäs. Niin oli toki sininenkin ja vieraspelipaita nyt onkin aina ollut kunnossa. Tuo nykyinen värikäs alternate on melko kamala. Jos tuon alternaten tilalle otettaisiin sininen paita ja kausi mentäisiin musta- sininen - valkoinen kombolla, niin väitän että siinä olisi ihan maailmanlaajuisella mittapuullakin kärkikastin pelipaidat.
Ei se musta maailman rumin pelipaita ole, mutta kun se ei näytä Jokereilta tippaakaan. Menisi ehkä satunnaisena kolmospaitana, muttei mielestäni vakituisena kotipaitana ja yleensäkin musta pääväri kotipaidassa on turhan kliseinen juttu. Sinisissä paidoissa ei ollut ikinä mitään vikaa, mutta Kurrin pääomistajuuden (tirsk) myötä tuli joku ihmeellinen pakottava tarve muuttaa koko jengin ulkoasua.

Olisi ihan mielenkiintoista nähdä joku gallup kotipaidoista, että kumman (musta vai sininen) fanit mieluummin haluaisivat.
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Tein nopean laskelman Jokereiden pelipaidoista kautta historian pääväri sininen vs pääväri joku muu.
Sininen: 39
Joku Muu: 15
88-92 paidat ovat rajatapaus, vihreä on tasavahva sinisen kanssa. Laskin silti sinisiin.

Ei se NIIN ennenkuulumatonta ole ei-sinistä paitaa käyttää. On siellä kuitenkin ollut Punaista, Vihreää, Liilaa jne.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Jos laitetaan äänestys missä on vastakkain sininen ja musta niin laitan toisen kiveksen pantiksi että sininen voittaa :)
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
No just tuli saunassa mietittyä, että kyllä punainen, keltainen + sininen on paras kombo. Helvetin tyylikäs.
 
Viimeksi muokattu:

Archie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tätä mustaa paitaa olen yrittänyt katsoa ja en edelleenkään saa siitä mitenkään Jokereiden paidan näköistä. Siinä vain jotkin asiat tökkii. Valkoinen vieraspaita ja keltainen kolmospaita näyttävät Jokereiden paidoilta enemmän.

Täällä oli joskus kilpailu Jokereiden T-paitaan liittyen ja sieltä valittiin paita joka tuli myyntiin.

Pienimuotoinen suunnittelukilpailu tänne luoville taiteilijoille, jossa tarkoitus olisi suunnitella mieluinen pelipaita, nelospaita tai vaikka koko setti. En tiedä miten tämä onnistuisi, mutta taisi joskus tämä puna-keltainen paita olla erään fanin/fanien toive, joka toteutui.
 

Hokileidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dynamo Moskova, NHL, Jokerit 2014-2022
Tilasin elämäni ensimmäisen Jokereiden pelipaidan kaksi vuotta sitten Tomi Mäen kunniaksi hänen numerollaan ja nimellään. Pyysin paidan sinisenä, koska se oli minusta todella kaunis.

Minulle ilmoitettiin, että paitaa ei ollut saatavana sinisenä, mutta esim. mustana löytyy. Tilasin mustan. Paidassa ärsytti aluksi se, että se ei ollut sininen ja toiseksi se, että se sisältää virheen: Tomi Mäki ei pelannut mustassa paidassa milloinkaan.

Aikaa myöten olen tottunut mustaan, ja virhe tuo siihen lisäjujun. Musta on tyylikäs. Eikös suunnittelija ollut sama kuin Severstalin pelipaidassa, vain eri värit? Severstal on tai oli ainakin viime kaudella sympaattinen joukkue Razinin valmentamana...

Minulle sopii paluu siniseen hyvin, mutta nykyisetkin paidat ovat ok.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tilasin elämäni ensimmäisen Jokereiden pelipaidan kaksi vuotta sitten Tomi Mäen kunniaksi hänen numerollaan ja nimellään. Pyysin paidan sinisenä, koska se oli minusta todella kaunis.

Minulle ilmoitettiin, että paitaa ei ollut saatavana sinisenä, mutta esim. mustana löytyy. Tilasin mustan. Paidassa ärsytti aluksi se, että se ei ollut sininen ja toiseksi se, että se sisältää virheen: Tomi Mäki ei pelannut mustassa paidassa milloinkaan.

Aikaa myöten olen tottunut mustaan, ja virhe tuo siihen lisäjujun. Musta on tyylikäs. Eikös suunnittelija ollut sama kuin Severstalin pelipaidassa, vain eri värit? Severstal on tai oli ainakin viime kaudella sympaattinen joukkue Razinin valmentamana...

Minulle sopii paluu siniseen hyvin, mutta nykyisetkin paidat ovat ok.

Tämä on sitä mustaa huumoria :-)

Ja mitä pelipaitoihin tulee niin mielestäni ainoa oikea kotiväri on sininen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös