Rademoottori
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans, Lahesta
Lauantaipaidan kauluksen väri saisi toki vaihtua turkoosin, joka on kuitenkin seuran tunnusomainen väri. Muutoin lauantaipaita olisi etupuolelta liikaakin musta-valkoinen.
Mistä tämä "Lahti vs. Everybody" juontaa juurensa tai ideansa?
Sinänsä varmasti varsinkin nuorison silmissä hieno paita, mutta itse olen jotenkin niin vanhanaikainen, etten haluaisi kannattamani joukkueen logon tilanne mitään tekstiä. Värit tuossa kyllä toimii upeasti.
Lähinnä kai siitä, että välillä tuntuisi olevan tuomaritkin meitä vastaan.Mistä tämä "Lahti vs. Everybody" juontaa juurensa tai ideansa?
Sinänsä varmasti varsinkin nuorison silmissä hieno paita, mutta itse olen jotenkin niin vanhanaikainen, etten haluaisi kannattamani joukkueen logon tilanne mitään tekstiä. Värit tuossa kyllä toimii upeasti.
Tuota omituisen sotkuista kuviota olen ihmetellyt. Näyttää tosiaan sille, että tekstit olisi liimattu kiiressä ja liimat on pitkin paitaaLähinnä kai siitä, että välillä tuntuisi olevan tuomaritkin meitä vastaan.
Noissa paidoissa on ilmeisesti olevinaan joku tiiliseinäkuviointi, mutta mielestäni kyllä kauempaa katsottuna näyttäisi kuin paidoissa olis jotain liimaa tms...
Eikö tuo ole alunperin Lahti Unitedin lanseeraama juttu ja sieltä otettu nyt Pelicansinkin käyttöön. Joka tapauksessa tuota on näkynyt eri tapahtumissa jo ainakin parin vuoden ajan.
Lahti vastaan kaikki
Tuossa vähän historiaa sille. Tai siis tuolta bongasin sen että paikallisilta räppäreiltä se on lähtenyt jo vuosia sitten.
Ihan samaa mieltä olen. Ei noista oikeen voi parantaa.Mun mielestä menneen kauden koti- ja vieraspaita olivat ehkä hienoimmat mitä on tähän mennessä olleet
Tuli pitkästä aikaa motivaatio alkaa söhertelemään koneella ja Pelicansin pelipaidat valikoitui kohteeksi. Se täytyy sanoa, että nykyisetkin ovat varsin siistit: mainoksien asettelu ja väritys, lauantaipaidat ja ennen kaikkea erilaiset erikoispaidat kuten Viipurin Reipas tänä vuonna. Tuossa on historiaa ja värejä mistä ammentaa. Laitanpa tähän muutaman töherryksen lähinnä idealla josko heräisi keskustelua siitä, mihin suuntaan ensi kaudella paitoja pitäisi viedä. Ehkä vielä simppelimpi se voisi olla, olkapää kokonaan turkoosi tai sitten vaan tuollainen "suikale".
Tähän oma ehdotus jatkoksi vieraspaitaan vaikka ei ole taiteellisia lahjoja: tuo kaupunkisilhuetti, logo toiseen olkapäähän ja lahden kaupungin vaakuna toiseen, ja rangers tyylisesti teksti LAHTI turkoosilla valkoiseen paitaan.Tykkään kyllä paidan helmasta ja vaakunasta!