Minun mielestä Lehkosta turha nostaa tikun nokkaan, jokainen joka "kauhistelee" noita sanomisia joutaisi istumaan nurkkaan tunniksi ja miettimään miten tää maailma oikein toimii. Tasan tarkkaan jokainen laukoo joskus tuollaisia vastaavia, "mauttomuuksia" jossain, niitä ei vain ole tarkoitettu ns. yleisiin korviin. Ihan täyttä paskapuhetta jos joku väittää, ettei muka joskus lipsahda ihan jokaiselta.
Telialle tai kenen vika nyt onkaan et mikki oli auki ja meni lähetykseen, se iso miinus.
Tietenkään ei poista sitä, etteikö olisi ja ole kohteliasta ja normaalin ihmisen toimintaa silti nostaa kättä ja pahoitella, mutta minulle tuossa ei ole mitään. Tasan jokainen laukoo joskus juttuja jossain kaveriporukassa, että jos ne läväytetään tällä tavalla lööppeihin nousee tukat pystyyn ja alkaa huuto.
Tämä ei ole puolustuspuheenvuoro roiseille teksteille tai että niitä pitäisi saada laukoa julkisesti miten huvittaa.
Toteamus vain, että suurin moka tässä on se, että se saatu lähetykseen.
Itse asiassa prkl, minustahan alkaa tulla näköjään Kärppien kannattaja! Tyhmästihän se teki, mutta muiden vika. No helvetti.. Oulun torilla tavataan, mistäs noita hienoja paitoja saakaan fani tilata?