Ylempänä olevaa listaa taas vähän päivitetty. Arto Laatikainen tosiaan TPS:ään viikko takaperin ja myös Steven Zalewski löysi itselleen uuden seuran AHL:stä, Utica Comets.
Mitäs se J.Ruutu meinaa? Ilmoitti jo hyvissä ajoin, että ura jatkuu vielä 100% varmasti mutta ei ole sopparia vieläkään?
Ei taida nyt olla niitä jengejä maailmalla, jotka haluaisivat maksaa suht isoa liksaa hyvin keskinkertaiselle (nykyään) pelaajalle.
Niin. Kohta alkaa olla se tilanne, että jos meinaa tällä kaudella pelata niin palkkapyyntöä on alennettava dramaattisesti. Ehkä silloin liigaseuratkin innostuvat...
Eiköhän tuo meiltä vielä löydy, jos pennit vaan riittää. Yksi lisämaalintekijä monen muun sekaan vaan.Niin. Kohta alkaa olla se tilanne, että jos meinaa tällä kaudella pelata niin palkkapyyntöä on alennettava dramaattisesti. Ehkä silloin liigaseuratkin innostuvat...
Niin. Kohta alkaa olla se tilanne, että jos meinaa tällä kaudella pelata niin palkkapyyntöä on alennettava dramaattisesti.
23-vuotias left-pakki Jere Pulli lienee edelleen vapailla markkinoilla. 2012-2013 SaiPassa -19 ja viime kaudella Turun Palloseurassa -17. Kuka tarvitsee?
Luulisi sille olevan se ja sama saako 50k vai 250k toisin kuin jollekin liigakonkarille.
Oliko se nyt joulukuu, kun sai naulata sen Anssi Salmelan uran ainakin tämän kauden osalta vai saako jo nyt sanoa, ettei tule pelaamaan missään tällä kaudella? Ei tullut sopparia HV71:een ja Davosinkin suunnalta pidellyt hiljaista.
Kuulemma jotkut pelaajat laskevat arvostuksen palkkapussin koon mukaan. Moni lähes nelikymppinen Änärijätkä ei varmasti tarvitse rahaa mutta silti vaativat miljoonia viimeisinä vuosinaankin...
Varmaankin, mutta 200k on vähän eri asia kuin miljoonia. Minimipalkka änärissä on jotain Liigan kalleimman kaverin luokkaa.
Ehkä Ruudun "200k palkkaa tai en pelaa" muuttuu vielä syksyn mittaan "maksakaa nyt edes jotain niin pelaan" :)
Vanhalla kiekkomiehellä polte kentälle kasvaa mitä pidemmälle kausi etenee...
Olisi johonkin DEL-liigan ihan omiaan.
Ton mä olen kuullut kanssa ja pätee kuulema ihan liigapelaajiinkin. Pelaaja kuulema tuumaa että jos ei saa vähintään palkaa X niin se on sitten vihje että on aika lopettaa. Mielummin katsellaan uusia haasteita kuin tehdään duunia "nälkäpalkalla". Tietenkin onhan se vähän vaikea käsittää näin Matti Meikäläisenä että pelaaja kieltäytyy liksasta joka ois itselle ihan kiva. Mutta tietekin jos olet tottunut tekemään duuniasi esim. 3000 eurolla kuussa niin varmaan se ois kova paikka tehdä ihan samaa duunia 1500 eurolla kuussa.Kuulemma jotkut pelaajat laskevat arvostuksen palkkapussin koon mukaan.
Ton mä olen kuullut kanssa ja pätee kuulema ihan liigapelaajiinkin. Pelaaja kuulema tuumaa että jos ei saa vähintään palkaa X niin se on sitten vihje että on aika lopettaa. Mielummin katsellaan uusia haasteita kuin tehdään duunia "nälkäpalkalla". Tietenkin onhan se vähän vaikea käsittää näin Matti Meikäläisenä että pelaaja kieltäytyy liksasta joka ois itselle ihan kiva. Mutta tietekin jos olet tottunut tekemään duuniasi esim. 3000 eurolla kuussa niin varmaan se ois kova paikka tehdä ihan samaa duunia 1500 eurolla kuussa.