Peliin valmistautuminen, mitä se konkreettisesti on?

  • 5 499
  • 73

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Die Nationalmannschaft
Mitään scouting reportia ei ole tarjolla, vaikka peliä pari erää katselin. Peli käytännössä ratkesi KooKoon toisen erän tuplajäähyyn, josta Sport sitten teki pari. Sekavaa kaikin puolin ja siksi pari erää riitti.

JYPille tulossa erinomainen sauma ajaa valmistautumisen miinaan.
 

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Die Nationalmannschaft
Tästä selvästikin tuli nyt joku fiksaatio minulle. Ohessa parit ranskikset mitä omat korvani eiliseltä poimivat valmistautumisen tematiikkaan liittyen. Jos jollekin jotain iloa, niin olkaapa hyvät:

Lämsä: Tultiin hyvällä ilmeellä vieraspeliin, tehtiin sovittuja asioita. Enemmän nöyryyttä.
Tuomainen: -

Myrrä: KooKoolta ei ollut tullut kuin maalivahti pelaamaan. Luokkaretkiryhmä liikkeellä.
Hahl: Voiton siemen kylvettiin ma-ti aikana.

Aho: Ei oikein käynnistynyt meiltä, vaihtorytmit hukassa.
Pikkarainen: Hyvä startti peliin.

Manner: Aluksi oltiin vähän jäljessä.
Karjalainen: Oltiin varpaillaan HPK:n suunnanmuutospelistä.

Miettinen: -
Peltonen: Tilaisuuden vetäjä sanoi että paras startti 15 kauteen. Ville tuumasi tähän, että joukkue oli sitoutunut.
 

Hurraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Argumentit, Avtomobilist, FCV, Happee, JyP, Lohi
Valmistautuminen täälläkin päässä jo alkuviikosta aloitettu, minibussi ensimmäistä kertaa tälle kaudella otettu. Nyt alkaa olla kaikki valmista. Parin tunnin päästä mennään peliin ja isosti!
 

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Die Nationalmannschaft
En tiedä olenko ainoa, mutta illan peliin on jotain erityistä jännitystä. Olen harjoittelemassa jo kiroilun aloittamista. Työn alla aluksi myös Johan Pennerbornin ehkä välillä käyttämä ”seitsemäntoista myös”. On joskus äänestetty ruotsin kilteimmäksi kirosanaksi.
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse aloitan valmistautumisen peliin näin iltapäivällä kirjoittelemalla tänne palstalle tarpeettomia viestejä. Nesteytyksen osalta menee niin, että kaljaa haetaan kunnolla kaappiin tuossa viiden korvilla. Jos voitetaan, juodaan tulevan mestaruuden kunniaksi - jos hävitään, juodaan vitutuksesta Mestikseen tippumisesta. Korkin pidän kuitenkin kiinni vielä iltapäivällä ja pelin aikanakin, jotta pelin jälkeisen nesteytyksen teho olisi maksimaalinen.
 

rahor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
En tiedä olenko ainoa, mutta illan peliin on jotain erityistä jännitystä. Olen harjoittelemassa jo kiroilun aloittamista. Työn alla aluksi myös Johan Pennerbornin ehkä välillä käyttämä ”seitsemäntoista myös”. On joskus äänestetty ruotsin kilteimmäksi kirosanaksi.
Joo sama ja huomaan että tappion pelko on perseessä, varsinkin kun odotin Snarria peliin kuin kuuta nousevaa. Jos pelaajilla on vähänkään sama fiilis ja miksei olisi, ei se kovin hyvää lupaa.
 

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Die Nationalmannschaft
Siellähän saa kohta scoutata kahta seuraavaa vastustajaa ihan yhdeltä ruudulta. Onhan se katsottava kun kerran Katsomosta on maksettu.
 

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Kannattaneeko? Masentuu vaan kun tajuaa, miten molemmat ovat valovuoden edellä.
Osaa ainakin katsotun ottelun jälkeen suhteuttaa odotukset loppuviikkoon.
 

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Die Nationalmannschaft
Ainakin HIFK antoi aika hyvin painetta korkealla karvalla, joten siihen kannattaa myös valmistautua tulevan vieraan osalta.
 

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Omalla kohdalla suoraan ketjun otsikkoon vastatakseni peliin valmistautuminen on nykyään pääasiassa tulevaan pettymykseen ja häpeän tunteeseen varautumista sekä siedätystä.
Itsellä ollut muutama peli Rautakorven potkujen jälkeen ennakkoajatus että hävitään, niin ei tule pettymyksiä vaan iloisia yllätyksiä silloin kun voitetaan. Pennen kanssa myös alussa oli luottavainen tunnelma, mutta vaikka en hänelle potkuja haluakaan, sama pessimistinen ennakkotunnelma palannut jo tovi sitten, en odota yhtään voittoa.
 

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vastaus ketjun otsikkoon. Yksinkertaista. Tällä tavoin valmistaudutaan tähän iltaan, bussi kulkee, musiikki soi ja juomista on. JYPille me lauletaa, aina saakka kuolemaan!

ps. Missä on "manageri" @Wraith kun mulla ei oo valvontahommia reissulla, häh?!
 

Liitteet

  • IMG_20241026_124354416_HDR (1).jpg
    IMG_20241026_124354416_HDR (1).jpg
    1,6 MB · kertaa luettu: 50

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vastaus ketjun otsikkoon. Yksinkertaista. Tällä tavoin valmistaudutaan tähän iltaan, bussi kulkee, musiikki soi ja juomista on. JYPille me lauletaa, aina saakka kuolemaan!

ps. Missä on "manageri" @Wraith kun mulla ei oo valvontahommia reissulla, häh?!
Aijaijai. Esteitä nyt, mut toisella kertaa sit ilo irti! Otahan pohjanmaan kautta, vaikka ette sieltä kautta mene ja tuokaa voitto kotiin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: KOLT

Hieroja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tänään taas meni valmistautuminen pieleen, palautuminen mennyt käteen vai missä vika?
Onneksi ekan erän lopulla päästiin vähän mukaan ja toinen erä oli jo ihan mallikasta tekemistä, jos vertaa ensimmäiseen.
 

Baldrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio
Tänään taas meni valmistautuminen pieleen, palautuminen mennyt käteen vai missä vika?
Onneksi ekan erän lopulla päästiin vähän mukaan ja toinen erä oli jo ihan mallikasta tekemistä, jos vertaa ensimmäiseen.
Itse näkisin, että vähän myös jäähyt sotki tuota ja Pelicans sai jäähyjen jälkeen jatkettua painetta. Ei ollut paha tänään, yleensä kotijoukkue tulee alkuun höngällä ja JYP nyt ei ole vielä kuitenkaan ihan sellainen orkesteri, joka määrää pelin tahdin koko 60 min. Tällä kertaa se aaltoilu lähti Pelicansin hyväksi käyntiin.
 

Hieroja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse näkisin, että vähän myös jäähyt sotki tuota ja Pelicans sai jäähyjen jälkeen jatkettua painetta. Ei ollut paha tänään, yleensä kotijoukkue tulee alkuun höngällä ja JYP nyt ei ole vielä kuitenkaan ihan sellainen orkesteri, joka määrää pelin tahdin koko 60 min. Tällä kertaa se aaltoilu lähti Pelicansin hyväksi käyntiin.
Voi olla juuri noin, itse vähemmän peliä ymmärtävänä en aina kaikkea hahmota. Kyllähän tuo momentum muuttuu helposti jäähyjen sekä maalien myötä ja tämän vuosien rämpimisen myötä myös JYPin selkärangan luutuminen on vasta alkuvaiheessa ja se katkeaa todella helposti. Nythän parissa pelissä se on saatu kuitenkin hyvin teippailtua kasaan ja lopputulema on ollut ihan ok.

Ensi viikolla toivon joka tapauksessa, että tähän kiinnittävät huomiota ja pelaavat vaihto kerrallaan tapahtui mitä tapahtui, uskon tällöin lopputuleman olevan useammin kolme pistettä kuin 0-1.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös