Weekend_Warrior
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Raipen SaiPa
Toi on kyllä saatanan hölmön näköistä kun kahden (kärkipakin) välistä kaveri menee ja tekee maalin
Joo, liigan kärkipakit (eniten miinuksia): Sami Niku JYP, Emil Johansson Sport, Kalle Maalahti Saimaan Pallo-Veikot, kaikilla 19 miinusta, ja kukaan näistä kolmesta ei ole puolustaja.kahden (kärkipakin) välistä kaveri menee ja tekee maalin
Tähän miinusosioon voisi eräänlaisena lääkkeenä toimia Dösön ja Nuutin paluu kokoonpanoon. Parhaimmillaan voisi esim. Yv. Mennä aika härskiksi kun nämä mestarit häärää jäällä.Kiitämme:
+ erikoistilannepelaaminen
+ Westerholm
+ asenne työntekoon
+ 1. erän korkea karvaus
+ 2 pistettä tuomisiksi, vaikka SaiPa oli erittäin purjeessa
Moitimme:
- omista ei päästä lähtemään helpolla ykkösellä. Lienee yhdistelmä pakkien kädettömyyttä ja hyökkääjien varastamista?
- kiekolliselta ykköspakilta Maalahdelta aivan kauhea peli kiekollisena, vaikka lopussa kävi tekemässä maalin. Kun pitäisi pelata nopea helppo, yrittää hidasta ja vaikeaa. Kun pitäisi vähän katsoa ja miettiä, mitä kiekon kanssa tekee, vetää silmät kiinni ränniin tai pitkäksi kiekoksi.
- hyökkäyspelaamisesta ei voi sanoa oikein mitään, kun sitä ei juuri ollut ensimmäisestä moitinnan aiheesta johtuen.
Kunhan vaan keskenään pääsevät sopuun kenen vuoro on tehdä maali.Tähän miinusosioon voisi eräänlaisena lääkkeenä toimia Dösön ja Nuutin paluu kokoonpanoon. Parhaimmillaan voisi esim. Yv. Mennä aika härskiksi kun nämä mestarit häärää jäällä.
Ai niin.. siirrä sä mulle niin mä siirrän sen sulle.. Ei se mene kuitenkaan niin nätiksi kuin Lintner-Salcido mutta oishan tossa aihiota.Kunhan vaan keskenään pääsevät sopuun kenen vuoro on tehdä maali.
Ei ole lintnereitä ei, mutta ei onneksi Virran poistuttua enää werbiikkejäkään pyörittämässä viiskolmosia. Maalahti, Irewing, Nuuttisalo, Dösse, Messe, Iida Vainion suosikki Ojantakanen, Morand, Olavi, Pospisil... Saavat kaivaa joka maalin jälkeen povarista kynän ja paperin merkatakseen maalit ja syötöt oikein ja kenen vuoro seuraavaksi.Ai niin.. siirrä sä mulle niin mä siirrän sen sulle.. Ei se mene kuitenkaan niin nätiksi kuin Lintner-Salcido mutta oishan tossa aihiota.
Miten voisikaan riittää Kalpan kaltaista jättiläistä vastaan. Kalpalla kuitenkin 50 t suurempi pelaajabudjetti.Ei taida tällä kaudella vaan riittää. Joku KalPakin on edelleen ihan liikaa.
Otan tämän silti mieluummin kuin Virran absurdin, pakotetun kiekonhallintaperformanssin, jossa ei pyritty tekemään maaleja. Kehitystä pitää kuitenkin tulla, se on selvä homma.Edelleen, vaikka Hämäläisen pistekeskiarvo on ihan mitä tahansa verrattuna Virtaan, niin Virran lähdön jälkeen meidän kiekollinen peli on täysin kuollutta. En tykkää.
Joo Virran kiekko oli ihan överiksi vedetty, kun mistään ei saanut laukoa. Nyt vedetään vaan ihan toista ääripäätä, kun kiekkoa ei enää pidetä juuri yhtään vaan roiskitaan koko ajan helvettiin ja otetaan vastaan jokaisessa pelissä.Otan tämän silti mieluummin kuin Virran absurdin, pakotetun kiekonhallintaperformanssin, jossa ei pyritty tekemään maaleja. Kehitystä pitää kuitenkin tulla, se on selvä homma.
Mite helvetis on mahollista saada noi paljo pisteitä noi paskalla pelillä illasta toiseen. Tää on kyl nii sadistista jollai pervolla tavalla.
Villen aikana noista peleistä mistä on voitot irronnu ni ei hirveen monessa olla oltu kyl pelillisesti niskan päällä.Viimeiset 10 minuuttia olivat ihan hyvää peliä. Hyytyiköhän KalPa vai mitä. Sitä ennen ei kyllä oltu pelissä, vaikka käyttämättömiä avopaikkoja saatiinkin.
Totta, mutta eipä KalPakaan turhaan sarjan kärkipäässä majaile vaan kyllähän tuollainen aktiivinen viisikkopeli tuottaa ongelmia joukkueelle kuin joukkueelle. Kiirettä piti SaiPan pelaajilla mutta vahingot jäivät pieneksi.Tänään kyllä yksi syy kahden erän räveltämiseen oli vähän se itse räveltäminen. Paljon laaduttomia syöttöjä ja vastaanottoja. Pospisil kunnostautui sokkosyötöillään, onneksi näistä sentään kaveri ei rankaissut.