Weekend_Warrior
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Raipen SaiPa
Milloinhan on viimeeksi kädet hikoillut ja jännittänyt SaiPan takia? No, on kiva tuntea taas jotain
Viime pelissä JYPiä vastaan?Milloinhan on viimeeksi kädet hikoillut ja jännittänyt SaiPan takia? No, on kiva tuntea taas jotain
Pidetään tää!Aika Pekan jälkeen: 2.66p/peli. Aikataulussa ollaan.
En tiedä yleisöstä, mutta itte jännitän sairaasti näytön ääressä ja kun ei ole koskaan voittanut mitään eikä tottunut sellaiseen niin en osaa ottaa lungisti tilanteessa 5-2 tai 6-2. Saati kun vihu painaa päälle hulluna ja yli kymmenen minuuttia aikaa jäljellä. Ja sitten 6-3, 6-4... Onnittelut kaikille, jotka kylmän viileesti vaan höhähtävät Ilveksen epätoivoiselle takaa-ajolle.Yleisöltä toivotaan vähempää paniikkia ja negailua voitto-otteluissa.
Semmosta se on. Itte jouduin myös tänään kotisohvalaiseks mutta kyl mä tolle kaverille sanoin vaan ettei tätä olla häviämässä. Ipa teki neljä maalia ja olis tarvinnu kolme lisää voittoon.En tiedä yleisöstä, mutta itte jännitän sairaasti näytön ääressä ja kun ei ole koskaan voittanut mitään eikä tottunut sellaiseen niin en osaa ottaa lungisti tilanteessa 5-2 tai 6-2. Saati kun vihu painaa päälle hulluna ja yli kymmenen minuuttia aikaa jäljellä. Ja sitten 6-3, 6-4... Onnittelut kaikille, jotka kylmän viileesti vaan höhähtävät Ilveksen epätoivoiselle takaa-ajolle.
Niin niin, mutta nyt puhutaan SaiPasta johtoasemassa. Olen minäkin nähnyt kun joku tappara johtaa vaikka 5-1 ja kymmenen minuuttia jäljellä. Siinä sitä jännitystä just onkin, juu.Oikeesti oon mä nähny montakin kertaa että joku 5-0 tai 5-1 on jossain vaiheessa joku 5-3 ja takaa-ajajalla tuntuu olevan hyvä draivi. Ihan äärimmäisen harvoin se silti tarkoittaa tasotusta. Siis kun kotimaisesta Liigasta tasonsa ja meininkinsä puolesta puhutaan. NHL ja runkosarjaläpsyttelyt paremmalla taitotasolla voi olla toista.
Maaliodottamat löytyvät tältä Twitter-tililtä: https://twitter.com/LiigaplotJoku noheva/osaava vois palastella helpommin ymmärrettävään muotoon tänne meille ei_niin_osaaville niitä edistyksellisempiä tilastoja. Niitä maaliodottamia ymstmsjne mitänenytolikaan.
Mitä ne oli Virran aikana ja mitä ne on olleet nyt Vilin aikana.
Tyler Morley JYPiä vastaan keväällä 2019. Olin katsomossa ja heitin vastikään joululahjaksi saadun piponi jäälle. Äiti ei tykännyt...En edes muista millon SaiPassa on joku tehnyt viimeksi hatullisen?
Zabo 28.12.2019. Voitin hattutemppuvedon tuon takia.Tyler Morley JYPiä vastaan keväällä 2019. Olin katsomossa ja heitin vastikään joululahjaksi saadun piponi jäälle. Äiti ei tykännyt...
Ihan asiallista olla ihanan voittopelinkin jälkeen kriittinen, itsekin aina olen. En tiedä, kai se on kenttäpelaajistakin kiinni, mutta... Siis itseasiassa hämmästyin pariin otteeseen että ruuhkashow'n jälkeen kiekko ei ollut SaiPan maalissa vaikka siellä ei Westiksellä eikä muillakaan näyttänyt olevan mitään tietoa missä kiekko on. Alkukauden tuurilla Ilves olisi työntänyt näistä pari maalia ainakin.Negaa pieniltä osin seuraaville.
Westerholm. Otti hyviä koppeja, mutta päästi turhan helppojakin.
Loimaranta. Pehmeää, niin pehmeää.
Oisit sanonut niille että katso, minä kirjoitan teistä nettiin. Olisivat hiljentyneet perkeleet.Sille porukalle, joka seisoo vieressäni laitan negaa kanssa. Uskomaton itku tuomareista, erityisesti Kaukokarista. Miusta tuomarit suoriutuivat kohtuu hyvin, ja ennemminkin Ilves leiristä näkisin mahdollisuuden valitukseen. Vitun tympeää oli myös Rädyn korkean mailan jälkeiset ulos, ulos huudot, johon osallistui ihmeen suurilta osin kannattaja katsomokin. Ehkä olen helvetin tylsä ihminen, joka ei osaa eläytyä peliin niin tunteella, mutta jotain rajaa noihin huutoihinkin, kun mitään perustetta ulosajoon ei tuossa ollut.
Kappas, en tajunnut harkita Zabonkin onnistuneen. Zabon maaleista muistan tosin parhaiten varmaan viimeisen sekunnin maalin.Zabo 28.12.2019. Voitin hattutemppuvedon tuon takia.
Boldaus minunOli Hämäläiseltä ja joukkueelta urosmehiläisen työ ottaa voitot näistä kolmesta ensimmäisestä matsistaan. Kaksi vielä vähintään Liigan top5-joukkueita vastaan. Mikä minua välillä (usein) vituttaa, on että SaiPa alkaa pelata kelvollisesti silloin, kun maito on jo maassa. Koko kauden mittakaavassa ilme paranee ja voittoja napsitaan, kun playoffshaaveet ovat jo menneet. Yksittäisen ottelun sisällätsempataan maalin-parin takaa-ajoasemassa ja sitten harmitellaan, miten nämä maalin tappiot eivät käänny voitoiksi.
Se on just noin. Olisi ihan kiva jostain saada tilastollista faktaa vaikka siitä kuinka monta kertaa neljän maalin tai viiden maalin takaa on noustu voittoon. Kun peli oli 5-0 niin taisi voitto olla jo siinä vaiheessa 99% varma. Kuinka monta kertaa esim. viime kaudella Liighassa voitettiin ottelu viidellä maalilla ja pelejä pelattiin runkosarjassa 450?Semmosta se on. Itte jouduin myös tänään kotisohvalaiseks mutta kyl mä tolle kaverille sanoin vaan ettei tätä olla häviämässä. Ipa teki neljä maalia ja olis tarvinnu kolme lisää voittoon.
Oikeesti oon mä nähny montakin kertaa että joku 5-0 tai 5-1 on jossain vaiheessa joku 5-3 ja takaa-ajajalla tuntuu olevan hyvä draivi. Ihan äärimmäisen harvoin se silti tarkoittaa tasotusta. Siis kun kotimaisesta Liigasta tasonsa ja meininkinsä puolesta puhutaan. NHL ja runkosarjaläpsyttelyt paremmalla taitotasolla voi olla toista.
Tuollaisesta tilastosta en tiedä, mutta montako kertaa liigassa on esim. viime kaudella 450 ottelussa joukkue tehnyt 2 maalia 14 minuuttiin? Pelihän oli 6-4 ajassa 45:47. Olin itsekin toki siinä 5-0 tilanteessa varma, että tämä hoidetaan nyt. 6-4 tilanteessa en enää ollut täysin varma.Se on just noin. Olisi ihan kiva jostain saada tilastollista faktaa vaikka siitä kuinka monta kertaa neljän maalin tai viiden maalin takaa on noustu voittoon. Kun peli oli 5-0 niin taisi voitto olla jo siinä vaiheessa 99% varma. Kuinka monta kertaa esim. viime kaudella Liighassa voitettiin ottelu viidellä maalilla ja pelejä pelattiin runkosarjassa 450?
No mutta eikö teitä silti jännitä yhtään tällaiset tilanteet? Sohvalla röhnöttää oluttölkki mahan päällä: "Kokemuksesta ja tilastoja pläräämällä tiedän, että SaiPa voittaa."Se on just noin. Olisi ihan kiva jostain saada tilastollista faktaa vaikka siitä kuinka monta kertaa neljän maalin tai viiden maalin takaa on noustu voittoon. Kun peli oli 5-0 niin taisi voitto olla jo siinä vaiheessa 99% varma. Kuinka monta kertaa esim. viime kaudella Liighassa voitettiin ottelu viidellä maalilla ja pelejä pelattiin runkosarjassa 450?