Palokan Keisari
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Toivottavasti jonkun muun selässä sitten edes.Luulen, että #6 ei enää tämän pelin jälkeen kentällä nähdä, paitsi loukkien takia.
Toivottavasti jonkun muun selässä sitten edes.Luulen, että #6 ei enää tämän pelin jälkeen kentällä nähdä, paitsi loukkien takia.
En huolissani ole muusta kuin Jokereiden suorittamisesta. Ja pelillisestä johtajuusvajeesta.Emmä ny huolissaan ole Filppulasta mut aika heikolta tuolla näyttää yks jos toinenkin. Jos vaikka olisi edes yks kentällinen joka toimis tuloksellisesti.
Samaa luulen.Luulen, että #6 ei enää tämän pelin jälkeen kentällä nähdä, paitsi loukkien takia.
Jokainen, JOKAINEN Jalosen ratkaisu on väärä ja perseestä. Mistä tuo on löydetty?vittu kuinka paska Jalonen on
Minusta Filppula näyttää ainoalta jääkiekkoilijalta tänään.Jaa. Minusta näyttää kyllä tänään täysin päinvastaiselta. Filppula näyttää Mestiskiekkoilijalta. Ei erotu mitenkään harmaasta laumasta. Filppula ei itse kovin aktiivisesti sitä kiekkoa myöskään itselleen hae tai halua.
Veska larppaa meritähteä niin mennään kahtomaanMitä vittua siellä muka tarkastetaan?
Ensimmäinen kiekollinen väläytys tänään. Enemmän Jokerit tarvitsee. Valitettavasti. Kertoo toki muusta jengistä tällä hetkellä, ei niinkään Filppulasta.Minusta Filppula näyttää ainoalta jääkiekkoilijalta tänään.
No ei ole. Veskalla oli mahdollisuus nosta perseensä ylösOnhan tuossa perusteet hylylle. Toivottavasti ei
Maalivahti menee maihin omaa kömpelyyttään, ei johdu Kuuslan kontaktista.Onhan tuossa perusteet hylylle. Toivottavasti ei