Peliesitykset kaudella 2024–2025

  • 102 009
  • 1 591

Eelie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, S.S Lazio
Kyllähän tämä vituttaa, kun tänne hallille asti raahautui tätä katsomaan. Joukkue ei ainakaan itse saa lisää katsojia halliin. Muutenkin meno on hyvin kädenlämpöistä. Kaukana taso siitä, että voitais haastaa joku liigajengi. Ja kyllä, yleensä se pelin taso täs vaiheessa heijastuu myös loppukauteen.
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä on paskaa peliä. Itse heräsin aamulla neljän jälkeen töihin, ja vähän mietin jaksaako lähteä hallille, mutta näyttää koko jengi olevan samalla fiiliksellä
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Paljon ei positiivista keksi. Risikko, Fenenkon liipasinsormi ehkä?

YV aivan totaalista shittiä, erityismaininta Jalosen kuskailuille.

Pitäisikö tuolta jotain Liuksialaa tai Lindiä kokeilla näiden ns. pistenikkarien vierellä. Nyt on todella kädenlämpöistä forslundheikkinenlembergeiltä, etenkin tämä Heikkinen uutena kaverina on ollut mulle ihan törkeä pettymys. Ei sillä että Filppulan vitjallakaan juuri sen paremmin kulkisi tänään.

Hyvä kontrasti kun erätaukohighlightseilla Tuton Ronkainen vetää jotain mcdavid-tason pujotteluita. Samassa matsissa vanha kunnon Sirkiä tuuletteli antautumuksella maaliaan. :)
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Filppulasta kyllä näkee, että kaikki avut riittää dominoimaan, mutta jokin tuossa mättää kun tuntuu että ei saa kiekkoa tasaviisikoin. Tuntuu että kaikki muut on jatkuvasti kiekossa, paitsi Valle.
Jaa. Minusta näyttää kyllä tänään täysin päinvastaiselta. Filppula näyttää Mestiskiekkoilijalta. Ei erotu mitenkään harmaasta laumasta. Filppula ei itse kovin aktiivisesti sitä kiekkoa myöskään itselleen hae tai halua.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ja Jaloselta vahvaa tekemistä, ekana hukkaa kiekon RoKille ja ottaa sit vielä typerän jäähyn.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Luleå HF, Florida Panthers
Ei jaksaisi olla negatiivinen mutta onhan tämä aivan vehkeestä. Esim Jaloselle olisi pitänyt saksan turneen jälkeen tarjota pelkkä bussilippu Riihimäelle.
 

Kiekoton Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Alasarjat sekä suomalaiset maailmalla
Jaa. Minusta näyttää kyllä tänään täysin päinvastaiselta. Filppula näyttää Mestiskiekkoilijalta. Ei erotu mitenkään harmaasta laumasta. Filppula ei itse kovin aktiivisesti sitä kiekkoa myöskään itselleen hae tai halua.
Emmä ny huolissaan ole Filppulasta mut aika heikolta tuolla näyttää yks jos toinenkin. Jos vaikka olisi edes yks kentällinen joka toimis tuloksellisesti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös