Kyl mä vähän huolissani olin myös tuosta maalinteon tehokkuudesta. Ihan kivaa pyöritystä mut... Kyl nää vaan pitäisi hoitaa. Ei näkynyt edes kauheasti tunnetta kun lopussa ois tarvinnut kiriä.Hyökkäyspäästä ei tarvitse olla pahemmin huolissaan, mutta oman pään peli on sekaisin aivan kuin viime kaudellakin. Odotukset oli kovat ja kovasti kesällä puhuttiin virheistä oppimisesta, mutta ei vaan taida Tero olla oikea mies valmentamaan kevään menestyjää miesten sarjassa.
Mieluummin heti. Mitä sitä väistämätöntä on vain pitkittää. Ei Terosta ole valmentajaksi tämän kaltaiseen organisaatioon missä paineet ovat valtavat. Mikään ei ole muuttunut viime kaudesta.Annetaan nyt 10 peliä ja sit muutos nopeasti jos ei ala peli muuttua
Mieluummin heti. Mitä sitä väistämätöntä on vain pitkittää. Ei Terosta ole valmentajaksi tämän kaltaiseen organisaatioon missä paineet ovat valtavat. Mikään ei ole muuttunut viime kaudesta.
Sanotaanko että ei ole enää aikaa odotta ja lisäksi sitä on odotettu jo yhden kauden verran.Tero ei riitä. Ei voi olla peli tällä tasolla tällä jengillä. Annetaan nyt 10 peliä ja sit muutos nopeasti jos ei ala peli muuttua
Onko sillä muka joku ideakin tossa pelissä? Älä naurata!Määtän peli-ideana on ilmeisesti pitää kiekkoa niin paljon, ettei näihin maalineduskamppailuihin jouduta.
Onko meillä muuten Lembergin ja Kalajanniskan lisäksi yhtäkään pelaajaa, jotka osaisivat laukoa?Kyl mä vähän huolissani olin myös tuosta maalinteon tehokkuudesta. Ihan kivaa pyöritystä mut... Kyl nää vaan pitäisi hoitaa. Ei näkynyt edes kauheasti tunnetta kun lopussa ois tarvinnut kiriä.
Lisäksi tällä veskaripelillä ei mihinkään mennä.
Näin se on. Toki tänään tehdyillä 3:lla maalilla pitää voittaa jatkossa. Siltikin kauheaa puskemista ja kulmissa nuhjaamista ekan kympin jälkeen.Kyl mä vähän huolissani olin myös tuosta maalinteon tehokkuudesta. Ihan kivaa pyöritystä mut... Kyl nää vaan pitäisi hoitaa. Ei näkynyt edes kauheasti tunnetta kun lopussa ois tarvinnut kiriä.
Sanasta sanaan täysin samaa mieltä. Pakeilla on hirveä kiirus avata peliä kun hyökkääjät karkaavat ja yleensä se pelaaja jota käytetään on sinisen taskuun luistellut pelaaja joka joko A. on seisovin jaloin tai B. vahvasti alivoimaisena joten riisto, menetys ja kääntö omiin on erittäin todennäköistä.Koko touhua leimasi kiire ja huolimattomuus. Kun joukkueessa on valtava määrä Mestiksen kermaa senttereitä, niin näitä käytettiin siihen nähden hyvinkin säästeliäästi ja huonosti.
Tiistaille pitäisi tehdä seuraavat muutokset:
-pelaamiseen rytmitys ja viisikot tiiviiksi
-nyt se PAPP kuntoon
-ylivoima suoraviivaiseksi ja tulta, laukauksia, laukauksia, laukauksia
-Karvinen katsomoon, Filppula sisään
-Salonen katsomoon, Lahnaviik sisään
-Jalonen katsomoon, kannan parhaillaan liikenteenjakajaa Manskulta tilalle
-Heikkeri penkille, vaikka ei voi miestä tappiosta syyttää, kädet ristiin Risikon tason palautumisesta
Loistavat pointit.Tero Määttä tänään: "...pelasimme ihan ok..". Mitä aktuaalista karvahattua. Jokerit pelasi viimeiset 50 minuuttia aivan päin persettä, jos voittamisesta puhutaan. Ainoa varma asia on se, että tämä sekoilu jatkuu tiistaina. Jos siellä on Saarnilla ja kumppaneilla mistään mitään ymmärrystä niin kokenutta Liigatason valmentajaa etsitään kissojen, koirien ja marsujen kanssa parasta aikaa.
Tiistaille pitäisi tehdä seuraavat muutokset:
-pelaamiseen rytmitys ja viisikot tiiviiksi
-nyt se PAPP kuntoon
-ylivoima suoraviivaiseksi ja tulta, laukauksia, laukauksia, laukauksia
-Karvinen katsomoon, Filppula sisään
-Salonen katsomoon, Lahnaviik sisään
-Jalonen katsomoon, kannan parhaillaan liikenteenjakajaa Manskulta tilalle
-Heikkeri penkille, vaikka ei voi miestä tappiosta syyttää, kädet ristiin Risikon tason palautumisesta
Koska Risikko on ollut aivan umpisurkea koko treenikauden, aivan ensimmäistä peliä lukuunottamatta. Tälle osastolle tulee kokenut ykkönen aivan varmasti. Mutta silläkään ei ole mitään merkitystä niin kauan kun valmennus ei vaihdu. Eiköhän sieltä joku "kaarlehto" kohta julkaista.Ihan mielenkiinnosta mietin, miksi kauden avauspeliin lyötiin Heikkeri maaliinsuulle. Haluttiin antaa heti tulikaste "miesten peleihin"?