Peliesitykset kaudella 2024–2025

• 655 117
  • 15 623

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Peli voi olla kauheaa paskaa, mutta Mutkan junnumobin kiimalle häränkullin kokoinen peukku.

Ferneri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal Canadiens, Colorado Avalance
No, ainakin Toma on hoitanu hommansa, häntä ei voi tämän päiväisestä syyttää. Maalivahti ei vaan saa mitään kiinni ja ite ei tehdä huippupaikoista huolimatta
Tämä kommentti sopii aika moneen peliin tälle kaudelle. Kun joukkueella on maalivahdit tätä tasoa, mitä on ollut, ei kukaan valmentaja pysty joukkuetta motivoimaan jokaiseen peliin, erään ja vaihtoon.

Lindroth osuu viimein. Aivan jäätäviä paikkoja ja ei mistään sisään. Sen sijaan tämä Werner. Siis miten tämä maalivahtipeli voi olla Liigajoukkueessa tällä tasolla? Aivan kamalaa. Nyt maalivahtikaupoille ja heti. Muuten ollaan karsinnoissa.

apsi71

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kaapo Kakko
Toivottavasti Vehviläinen luistelee häkkiin viimeiseen. Ei ole vakuuttanut hänkään juuri, mutta tämä Werner on paskin maalivahti jonka olen nähnyt pelaavan tepsissä yli kolmenkymmenen vuoden aikana mitä olen seurannut.

Suosikkijoukkue
TPS, Winnipeg Jets
Kova reagointi Miettiseltä mutta minun mielestä pakollinen. Nyt saatana paikoista maali tai kaksi niin tästä saadaan käänne koko kevääksi. Sitten heräsin

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy