Sen verta pienet erot et joutaa kurkkimaan vähän joka suuntaan. Tästäkin ku olis tukkaa tullu oltais playout paikoilla.Okei, no ymmärrän, itse katselen playoffeja kohden enkä niin playouttitilannetta.
Sen verta pienet erot et joutaa kurkkimaan vähän joka suuntaan. Tästäkin ku olis tukkaa tullu oltais playout paikoilla.Okei, no ymmärrän, itse katselen playoffeja kohden enkä niin playouttitilannetta.
Olikos tämä se helvetin tyhmä viimeinen pitkä?Mitä vittua Haapanen?!?!!
Jep, nyt näyttää siltä ettei sitä tarvitse enää jännittää.Sen verta pienet erot et joutaa kurkkimaan vähän joka suuntaan. Tästäkin ku olis tukkaa tullu oltais playout paikoilla.
No todennäköisesti ei tarvita kuutta pinnaa. Luultavasti jollain neljällä pisteellä ollaan jo hyvin lähellä. Toki viimeisellä kierroksella vasta kaikki ratkennee.Kolmas perättäinen viikko 2 pinnaa/peli -tahdilla. Viimeisellä mahdollisella hetkellä ollaan herätty. Tämän vauhdin pitäisi riittää, mutta viimeiset pelit ovat aika hankalia ja niistäkin pitäisi vähintään 6 pinnaa todennäköisesti kaivaa.
No onhan tuo Atro Leppänen tällä hetkellä Liigan paras pelaaja joka käytännössä yksin pitää Sportia mukana karkeloissa. TPS:ssäkin olisi käyttöä Atro Leppäselle.
On kyllä omassa roolissaan liigan paras, mutta hankala näitä on vertailla aina. Itse ottaisin 10/10 ennemmin Lindrothin kuin Leppäsen. Atro on aivan lapanen omassa päässä. Ei sillä, että Lindrothkaan omissa dominoisi, mutta on mielestäni silti kokonaisvaltaisempi pelaaja.No onhan tuo Atro Leppänen tällä hetkellä Liigan paras pelaaja joka käytännössä yksin pitää Sportia mukana karkeloissa. TPS:ssäkin olisi käyttöä Atro Leppäselle.
Onhan Lindroth paljon aggressiivisempi. Atro nyt on enemmän tollanen namupassien jakelija.On kyllä omassa roolissaan liigan paras, mutta hankala näitä on vertailla aina. Itse ottaisin 10/10 ennemmin Lindrothin kuin Leppäsen. Atro on aivan lapanen omassa päässä. Ei sillä, että Lindrothkaan omissa dominoisi, mutta on mielestäni silti kokonaisvaltaisempi pelaaja.
Atron ihon alla oli tänään useampi piikki noin 55 ensimmäistä minuuttia. Huuteli omille ja rikkoi pari mailaa suutuspäissään. Oli Tepsin kannalta todella tärkeää, että vastustajan parhaan pelaajan nuppi täysin sekaisin lähes koko ottelun!No onhan tuo Atro Leppänen tällä hetkellä Liigan paras pelaaja joka käytännössä yksin pitää Sportia mukana karkeloissa. TPS:ssäkin olisi käyttöä Atro Leppäselle.