Miten se noin kääntyi? Toinen erä täyttä dominointia, mutta kolmatta erää en siis nähnyt.Kolmas erä aivan hirveetä tuubaa. Siis aivan hirveetä.
Miten se noin kääntyi? Toinen erä täyttä dominointia, mutta kolmatta erää en siis nähnyt.Kolmas erä aivan hirveetä tuubaa. Siis aivan hirveetä.
Miten se noin kääntyi? Toinen erä täyttä dominointia, mutta kolmatta erää en siis nähnyt.
Sama Jukureilla, koht alkaa nousu!"Meidän kulttuuri on kesken" sanoi Tommi. Saa nähdä kuinka kauan.
Kyllähän tästä viikonlopusta jää paha maku suuhun. Peli täysin näpeissä kaksi erää, mutta kakkoseksi jäätiin jälleen. Kolmannessa erässä jäätiinkin sitten telineisiin ja jo ihan se pelin avaaminen ja helppo syöttö napsahti suoraan vastustajan lapaan. Mun on vaikea syyttää valmennusta siitä, että viimeistely on tuota tasoa, mitä se tänään ja keskiviikkona Espoossa oli.. Vaikea valmennuksen on lättyä laittaa pussiin pelaajien puolesta ja tänäänkin eittämättä luotiin tarpeeksi paikkoja pelin voittamiseen.
Sen sijaan henkisesti joukkue ei todellakaan ole sitkeä. Erän alun Kookoo maalin jälkeen napsahti selkäranka poikki ja tämän jälkeen tosiaan se helppo avaava syöttökään ei enää onnistunut. On siellä pelaajia, jotka antaa kaikkensa summerin soittoon asti, mutta sitten on myös kööri, joka lähinnä hiihtelee pelin lopun ja alistuu tappioasemassa.
Tulokseen pitää alkaa päästä kiinni! Voitto/tappio tahti ei riitä mihinkään ja on tässä itse myös ollut jo aika tuskastunut, kun niitä voittoputkia ei saada rakennettua.
Veini rokkaa ja toivottavasti tehdään yhteistyötä pidempään, kuin kuukauden päivät. Teissalan loukki vituttaa aivan saatanasti ja eihän tuo hyvältä näyttänyt saikun pituutta ajatellen.
Jäi täydentämättä tuo omaan viestiin, kun vitutus on päällimmäinen tunne. Eli juuri näin Osku! Mä en näe ongelmana pelitapaa, vaan odotan valmennukselta petrausta henkisellä puolella ja sitä kautta pelaajien johtamisessa. Samaan hengenvetoon pelaajien on syytä katsoa peiliin.. Henkisesti joukkue on nyt liian heikko.Melko pitkälti samaa mieltä, mutta sitten on tuo henkisen sitkeyden heikkous, joka tekee omiin papereihini miinuksen Miettiselle ja hänen valmennustiimille. Joo, ei Miettinen voi käydä pelaajien puolesta tekemässä niitä maaleja hyvistä paikoista, mutta kyllä tuo koko joukkueen lukkoon meneminen ja momentumin menettäminen kielii valmennuksen asialta.
Tepsi pelaa hyvin ja ansaitsisi paljon enemmän mitä on tähän mennessä saanut. Kuitenkin on hankala ansaita mitään, jos henkinen puoli on heikko. Jotain tuolla tapahtuu, mikä laittaa pelaajien pään jumiin.
Todennäköisesti JYPiltä yksi 2p voitto ja Jukureista 3p voitto. Sitten lopuista tuleekin turpaan, ei vaan riitä usko enää. 1p/oSeuraavat 5 peliä 2*JYP, Pelicans, HPK, ja Jukurit. Aika isoja pelejä ja mahdollisuus parantaa sijoitusta. Eiköhän noistakin lopputulema ole se 6-7p.. Toivottavasti olen väärässä!
Mun on vaikea syyttää valmennusta siitä, että viimeistely on tuota tasoa, mitä se tänään ja keskiviikkona Espoossa oli..
"Meidän kulttuuri on kesken" sanoi Tommi. Saa nähdä kuinka kauan.
Jotain tuollaista todennäköisesti, on turhauttavaa kun ei peli mitään totaali paskaa ole. Tänään oli maalivahti peli kunnossa, jos saa maalinedestä hakata vapaasti sisään.Todennäköisesti JYPiltä yksi 2p voitto ja Jukureista 3p voitto. Sitten lopuista tuleekin turpaan, ei vaan riitä usko enää. 1p/o
"Meidän kulttuuri on kesken" sanoi Tommi. Saa nähdä kuinka kauan.
Koska meille on tehty maali, kun on ollut ns. papp käynnissä?