Kyllä vain. Eipä sinne rosteriin vielä ole maalintekijöitä hommattu.Länget soi. Homma paketissa?
Kaikki kamppailut hävitään. On kai mennyt valmistautuminen jälleen kerran pieleen.Joukkue aivan kuistilla
Joku unohtanut kertoa Ilveksen pojille, että niiden jalan pitää painaa. 5 ottelu 8 : päivän sisäänSemmonen alku sitten :D
Lisään tähän nokittamalla Talvitien hattutempunTuo oli ainoa minkä Veini päästää tänään. Sanokaa mun sanoneen
Kyl mä sanon et on se ongelma vähän noissa meidän vahdeissa. Ihan oikeesti.Voidaanko nyt lopettaa omien maalivahtien suoltamista kun lainaukko ei saa edes silmiään kiinni.
Oikea ongelma ei ole omissa vahdeissä vaan puolustuksen organisoinissa.
Ei paina kyllä yhtään. Hirveä vauhti päällä. Toivottavasti saadaan roikuttua mukana kolmanteen asti, niin sitten voi olla meidän momentum.Joku unohtanut kertoa Ilveksen pojille, että niiden jalan pitää painaa. 5 ottelu 8 : päivän sisään
Ai kun Vehviläinen päästää helpon puikoista niin se tekee jotenkin ihmeellisesti Tepsin veskoista hyviä?Voidaanko nyt lopettaa omien maalivahtien suoltamista kun lainaukko ei saa edes silmiään kiinni.
Voidaanko nyt lopettaa omien maalivahtien suoltamista kun lainaukko ei saa edes silmiään kiinni.
Nähdäänhän, Wernerin, Valin ja Lindbergin toimesta montakin jo liigatasolla.Vastaavaa tuskin nähdään edes d-junnuissa, että veskari imee löysän viivakudin ilman maskia jäitä pitkin längistä sisään.
VEININKIÄ!
Siinä ku joku olis siellä maalilla ollu olis peli 1-1
Werner ei ole nopea se on totta. Enemmän peittävä vahti.Kyl mä sanon et on se ongelma vähän noissa meidän vahdeissa. Ihan oikeesti.