Pelillisesti löydetty uusi vaihde, toivottavasti se jatkuu ja myös tuottaa pisteitäKyllä tuo joukkue pelata osaa, se on tänään ja lauantaina nähty. Nyt sama hööga kolmanteen!
Pelillisesti löydetty uusi vaihde, toivottavasti se jatkuu ja myös tuottaa pisteitäKyllä tuo joukkue pelata osaa, se on tänään ja lauantaina nähty. Nyt sama hööga kolmanteen!
Jonnet ei muista, kun Markus Nordlund oli aina hyökkäyksen kärkenä ja sen jälkeen omissa soi.
Kyllä. Veskarilla on isompi vaikutus koko joukkueen työskentelyyn mitä voisi kuvitellakaan.Eli hyvällä veskarilla Tepsi olis neljäntenä sarjassa? Kova väite.
Älyttömän hyvä meno toista peliä putkeen ja tämä peli täysin omissa käsissä. Toki tulokseen on alettava päästä muutenkin, kun voitto/tappio tahdilla. Mä voisin ottaa joukkueelta joululahjaksi vaikka kolmen pelin voittoputken tältä viikolta.. Muuta en tähän hätään tarvitse :D.Kyllä tuo joukkue pelata osaa, se on tänään ja lauantaina nähty. Nyt sama hööga kolmanteen!
Veinin ihmevire tai Valin itseluottamuksen ja kehityksen nopea nousu U20-kisoissa niin voisi tulla kivastikin pisteitä. Werner ei vaan ole voittavan joukkueen maalivahti, näkee puolustuspään pelistä että kaverit puristaa keppiä ihan kunnolla kun pelkää vastustajan vetojen ohittavan Wernerin.Pelillisesti löydetty uusi vaihde, toivottavasti se jatkuu ja myös tuottaa pisteitä
Rimpinen pelasi yhden kauden Mestistä. Tämä pitäisi tehdä Valinkin kohdalla ensikaudella. Kunhan vaan ei ole enää liian myöhäistäMuutama vuosi takaperin Rimpinen ja Vali olivat suht tasavahvoja junnuissa, Vali jopa vähän edellä. Tällä hetkellä Rimpinen on Liigan parhaimpia maalivahteja ja Valin kehitys taas polkenut täysin paikallaan.
Joo ja siellä koitetaan blokata "jokainen" veto mikä vaan lisää maskia maalivahdille. Kyllä tasaisesti hyvin pelaava maalivahti tarvittaisiin johon pelaajat luottaa.Veinin ihmevire tai Valin itseluottamuksen ja kehityksen nopea nousu U20-kisoissa niin voisi tulla kivastikin pisteitä. Werner ei vaan ole voittavan joukkueen maalivahti, näkee puolustuspään pelistä että kaverit puristaa keppiä ihan kunnolla kun pelkää vastustajan vetojen ohittavan Wernerin.
Vali pelaa yhden tai kaksi peliä kisoissa. Rimpinen loput eli tuskin saa kauhe itseluottamus boostiaVeinin ihmevire tai Valin itseluottamuksen ja kehityksen nopea nousu U20-kisoissa niin voisi tulla kivastikin pisteitä. Werner ei vaan ole voittavan joukkueen maalivahti, näkee puolustuspään pelistä että kaverit puristaa keppiä ihan kunnolla kun pelkää vastustajan vetojen ohittavan Wernerin.
Olen kyllä pitkälti samaa mieltä, mutta en ehkä vetäisi mutkia ihan noin suoraksi. Ehdottomasti korkeammalla oltaisiin hyvällä veskaripelillä.Kyllä. Veskarilla on isompi vaikutus koko joukkueen työskentelyyn mitä voisi kuvitellakaan.
Ei Espoo ole tehnyt kuin 3 maalia enemmän kuin TPS, mutta päästänyt 17 maalia vähemmän.
Niinpä. Ja meillä on jopa ”Euroopan eliittiin kuuluva Mv-valmentaja”.Muutama vuosi takaperin Rimpinen ja Vali olivat suht tasavahvoja junnuissa, Vali jopa vähän edellä. Tällä hetkellä Rimpinen on Liigan parhaimpia maalivahteja ja Valin kehitys taas polkenut täysin paikallaan.
Onhan tuo ihan eri tavalla läsnä, mitä esimerkiksi viime kaudella oli. Kyllä siellä edelleen se pistepörssin voittamaan kykenevä Palmu säväyttelee, mutta pisteistähän tämä patukka elää ja niitä on saatava ulos. Valmennukselle myös tärppiä, että tähän kannattaa alkaa taas luottaa.. Annetaan pelaajalle mahdollisuus päästä flowhun, uskon että jytisee.Palmu pelannut kyllä tänään hyvin, vaikka ei tuohon syöttöön mailaa kunnolla saanutkaan väliin. Teki tuossa samaisessa vaihdossa kovasti duunia ensin kärkikarvaajana ja sitten oman maalin takana. Oli vielä rakentamassa hyökkäystä, josta tasoitus olisi ollut ansaittu. Peliaikaakin tänään tulossa hiukan enemmän. Itse voisin hyvin antaa nyt näyttää kunnolla mihin pystyy. Selkeästi kuitenkin Marjalan kanssa se tuottavin kaveri hyökkäyspäässä. Toivottavasti valmennus saisi sen parhaan irti.
Jonnet ei muista kuinka Masto lämäsi alivoimalla purun vastapäädyn verkkoihin :DJonnet ei muista, kun Markus Nordlund oli aina hyökkäyksen kärkenä ja sen jälkeen omissa soi.
Itse muistelen kyseessä olleen Mörkö?Jonnet ei muista kuinka Masto lämäsi alivoimalla purun vastapäädyn verkkoihin :D
Ite muistan Mastolta sen huikean lämärin rankkarista. Odotin että nyt tulee kunnon setit ja kaveri vetää yli maalin. E oliko jopa bluesia vastaan?Jonnet ei muista kuinka Masto lämäsi alivoimalla purun vastapäädyn verkkoihin :D
Mun muistikuvissa se oli Masto, mutta aikaa siitä nyt on vuosia niin varmaksi en sano. Nordlund loisti kyllä hyvässä ja pahassa.Itse muistelen kyseessä olleen Mörkö?