Itse olen yhtä pitkään ihmetellyt miksi meidän Jumalan lahja jääkiekolle Ari Moisanen ei ole asialle tehnyt mitään.
Tekisi jos osaisi..
Itse olen yhtä pitkään ihmetellyt miksi meidän Jumalan lahja jääkiekolle Ari Moisanen ei ole asialle tehnyt mitään.
Ei ehdi kun pitää säätää kaikkea muuta.Itse olen yhtä pitkään ihmetellyt miksi meidän Jumalan lahja jääkiekolle Ari Moisanen ei ole asialle tehnyt mitään.
Sport vieny tätä peliä? Ihmeellinen näkemys jos peliä on katsonut. Maalit toki ohjaa ihmisten mielipiteitä mut joku raja siinäkinKuka helvetti soikoon hämmentää seuran asioita, että ne keksi jatkaa tätä paskaa tuottavien Uraman ja Miettisen sopimuksia. Illasta toiseen samaa touhua. Konkurssikypsä Sport vie jo kolmatta peliä iham vähään aikaan.
Onko Koivujen pisnisratekija saattaa seura konkurssin partaalle ja sitten lunastaa se pikkurahalla, kun uusi halli on valmis? Ja sitten vasta omistajat panostavat menestykseen.
Veikkaan että pinnoja tulee, mutta johtajuuteen on aivan kamalan pitkä matka.Nättiä peliä Intosen kentältä. Nämä pojat ovat keväällä meidän johtajia!
Koska viimeksi Tepsi on hakenut 3 pistettä Vaasasta?
Ei tietysti ollut Valin maali, mutta poika teki hienosti taas itsestään mahdollisimman pienen. Siinä aiemmassa rimassa ei ehtinyt edes pelästymään ennenkuin kiekko oli seläntakana kilahtanut. On karmeaa puolustaa tuossa edessä.
Voi se olla meidän tämän kevään Pärssiset ...Veikkaan että pinnoja tulee, mutta johtajuuteen on aivan kamalan pitkä matka.
On sitä liigan sivujen mukaan sentää jo 1.03Tepsillä kolme avopaikkaa ja maaliodottama 0,25.
Jokohan voidaan tämä tilasto todeta täysin huumoriksi?
Sinänsä ihan hyvä alku, mutta tuskaista on maalipaikoissa ja eiköhän Sportti taas heitä jostain seuraavasta paikasta maalinKyllä tänään intensiteetillä ainakin ollaan sisään tultu, vielä kun maali tehtäisiin. Meidän ykkönen vaikuttaa hyvältä.
Joo, päivittyi "vähän" myöhässä. Ihmettelinkin hieman voiko tosiaan olla noin huono.On sitä liigan sivujen mukaan sentää jo 1.03
Heh heh... eikö sulla ole laseja päässä, kun et toin vertaa näe?Miettinen ja Uramako siellä vetää avopaikoista hutikutia jatkuvasti?