Me tehdään tosta Sportin veskarosta sankari. Vedot suoraan räpylään.Ja Sport 1-0. Hyvin menee.
Me tehdään tosta Sportin veskarosta sankari. Vedot suoraan räpylään.Ja Sport 1-0. Hyvin menee.
Onse, kun on pää jumissa. Voi käydä myös itse kokeilemassaJa taas. Voiko se nyt vittu olla noin vaikeeta.
Taitaa olla Valin yläkulmat skoutattu.
Tarkotatko vstustajan sinisellä? Pitäisi meidän pakkien tehdä tuota enemmän sen sijaan että lähdetään valumaan. Viime kaudella muistaakseni tämä otettiin käyttöön vasta pleijareissa.Tykkään tuosta Vuorelasta kuinka koittaa stopata hyökkääjän jo ajoissa. Toki siinä kun mokaa niin puolittainen läpiajo luvassa
Oon pitkään ihmetellyt tuota Valin tapaa mennä nopeasti pieneen kasaan. Näin maallikkona ei siinä ole mitään järkeä.Ei tietysti ollut Valin maali, mutta poika teki hienosti taas itsestään mahdollisimman pienen. Siinä aiemmassa rimassa ei ehtinyt edes pelästymään ennenkuin kiekko oli seläntakana kilahtanut. On karmeaa puolustaa tuossa edessä.
Itse olen yhtä pitkään ihmetellyt miksi meidän Jumalan lahja jääkiekolle Ari Moisanen ei ole asialle tehnyt mitään.Oon pitkään ihmetellyt tuota Valin tapaa mennä nopeasti pieneen kasaan. Näin maallikkona ei siinä ole mitään järkeä.
Kuka helvetti soikoon hämmentää seuran asioita, että ne keksi jatkaa tätä paskaa tuottavien Uraman ja Miettisen sopimuksia. Illasta toiseen samaa touhua. Konkurssikypsä Sport vie jo kolmatta peliä iham vähään aikaan.
Onko Koivujen pisnisratekija saattaa seura konkurssin partaalle ja sitten lunastaa se pikkurahalla, kun uusi halli on valmis? Ja sitten vasta omistajat panostavat menestykseen.